این آخر هفته شما هنوز هم می توانید ذخیره کنید $30 در اپل AirPods Pro در ورایزون

این آخر هفته شما هنوز هم می توانید بزرگترین تخفیف ما دیده ایم و در عین حال در اپل AirPods نرم افزار واقعا بی س

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

این آخر هفته شما هنوز هم می توانید بزرگترین تخفیف ما دیده ایم و در عین حال در اپل AirPods نرم افزار واقعا بی سیم از earbuds. فروش اتفاق می افتد در ورایزون و شما می توانید ذخیره کنید $30 در مجموعه ای از اپل AirPods نرم افزار آنلاین تنها. بیشترین تخفیف را برای این مدل در حدود 15 تا 20 دلار در محدوده اما این معامله در ورایزون به ارمغان می آورد آنها را به بهترین خود را-همیشه قیمت 220$. این AirPods Pro بهترین هستند واقعا بی سیم از earbuds برای افرادی که آی فون خود را با توجه به آستانه's کریس ولش. آنها صدای عالی و بسته فعال لغو سر و صدا و به طور خاص برای کسانی که خود را آی فون, اپل و یا دیگر فن آوری اپل آنها می تواند به سرعت سوئیچ بین پخش صدا بر روی دستگاه های مختلف.

قابل توجه دیگری برخورد می آید از بهترین خرید که در آن GoPro Fusion 360 درجه, اقدام دوربین 230 دلار برای شنبه تنها از آن معمول قیمت 300 دلار. آنچه باعث می شود این معامله حتی بهتر از فقط صرف کاهش قیمت است که آن را شامل یک دوم باتری و باتری شارژر بنابراین شما نمی خواهد رشته بدون باتری اضافی در طول سفر خود را.

Watch Dogs 2

یوبی سافت رو به جلو بازی کنفرانس است که این چهار شنبه, جولای 13th, در 3PM ET / 12 PT. اگر شما اتصال بین 2:30PM همکاران و 4:30بعد از ظهر و همکاران که روز به تماشای نشان می دهد شما یک کپی رایگان از Watch Dogs 2 برای PC. برای دریافت این بازی شما نیاز به در امضا خود را با یوبی سافت حساب در آن سایت که در آن شما در حال تماشای این رویداد و یا در Uplay.

اگر شما برنامه ای برای تماشای این کنفرانس در Twitch به جای مطمئن شوید که برای راه اندازی خود یوبی سافت حساب به حرکت یا کشش ناگهانی قطره به دریافت این بازی پس از این کنفرانس است. یوبی سافت اشاره می کند که شما دریافت خواهید کرد این بازی یک روز بعد از کنفرانس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن