Infinite Spotify در, آتش زنه, و بسیاری دیگر از برنامه های iOS در حال توفنده و دوباره با توجه به Facebook مسئله

تعدادی از برنامه های محبوب و خدمات از جمله Infinite, Spotify, پینترست و آتش زنه در حال حاضر شکسته در دستگاه ها

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

تعدادی از برنامه های محبوب و خدمات از جمله Infinite, Spotify, پینترست و آتش زنه در حال حاضر شکسته در دستگاه های iOS با گزارش های اولیه نشان می دهد Facebook مقصر است.

وجود دارد گزارش های فراوان در رسانه های اجتماعی از برنامه های توفنده هر زمان که آنها در حال راه اندازی در اپل و iPads و مربوط به قطع خوشه بر DownDetector.com. برای برخی از برنامه های ios به نظر می رسد این مشکل می تواند ثابت با قطع از Wi-Fi.

اگر چه علت دقیق آن قطعی نیست و در عین حال تایید گزارش های اولیه نشان می دهد این مشکل ناشی از Facebook SDK را که بسیاری از برنامه استفاده کنید برای مدیریت کاربر باری. کاربران لازم نیست که به استفاده از Facebook برای ورود به یک برنامه برای این کار به نرم افزار خود را تحت تاثیر قرار. وجود دارد هیچ گزارش های مشابهی از همان برنامه های توفنده بر روی دستگاه های آندروید و یا در وب.

Facebook گفت: در آن توسعه دهنده پلت فرم این صبح است که آن را "آگاه [از] و بررسی افزایش خطا در iOS SDK که باعث شده است برخی از برنامه به سقوط." در یک موضوع در GitHub ارسال شده در اطراف 7 صبح تا همکاران متعدد توسعه دهندگان گزارش مشکلات را با برنامه های خود را.

یک مشکل مشابه مربوط به Facebook SDK رخ داده است در ماه مه و تحت تاثیر قرار ده ها تن از برنامه های کاربردی. این مشکلات اکثرا ثابت که در همان روز.

در حال توسعه...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن