Infinite را مسدود QAnon هشتگهای اما نه حذف فیلم های مرتبط

Infinite را مسدود کرده است چند هشتگهای مربوط به QAnon تئوری توطئه, اما نمی خواهد از بین بردن ویدئوها با استفاد

توسط PARINEWS در 5 مرداد 1399

Infinite را مسدود کرده است چند هشتگهای مربوط به QAnon تئوری توطئه, اما نمی خواهد از بین بردن ویدئوها با استفاده از هشتگهای از آن پلت فرم بی بی سی گزارش داد. ویدئو های برنامه را مسدود کرده است از نظر "QAnon," "QAnonTruth" و مربوط به عبارت "از سایه" که توسط QAnon مؤمنان.

اما همانطور که بی بی سی گزارش QAnon ویدئوها خود را هنوز هم می تواند به نظر می رسد در میان Infinite را برای شما پیشنهاد و یا کاربران خوردها حتی اگر هشتگهای دیگر قابل مشاهده است.

Infinite را بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر شنبه.

سیستم عامل های دیگر گرفته اند سخت تر از موضع برابر QAnon مواد; در اوایل این هفته توییتر اعلام کرد که ممنوعیت 7,000 حساب مسدود QAnon-لینک های مرتبط و قرار دادن محدودیت در 150,000 بیشتر حساب. توییتر و دیگر ترویج حساب و یا برجسته کردن آنها را به عنوان موضوعات روند. Facebook حذف چند گروه و صفحات ترویج QAnon در ماه آوریل گفت: آنها درگیر بودند "هماهنگ اصیل رفتار است." Roku yanked یک QAnon کانال از پلت فرم آن و ق ممنوع QAnon subreddit r/GreatAwakening برای نقض قوانین خود را در برابر "تحریک به خشونت و آزار و انتشار اطلاعات شخصی است."

QAnon یک تئوری توطئه است که ادعا می کند, در میان چیزهای دیگر است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است مخفیانه برنامه ریزی برای دستگیری مشخصات بالا دموکراتیک سیاستمداران و افراد مشهور برای آزار جنسی کودکان یا آدم خواری. حدود یک دوجین از نامزدهای جمهوریخواه برای ابراز پشتیبانی از QAnon و چند تن از پیروان آن متهم شده اند اعمال خشونت آمیز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن