Infinite مشکلات همه چیز در مورد چین — و آنها خواهید بود برای رفع

بیش از چند روز Infinite تبدیل به ترسناک ترین شبکه اجتماعی در جهان است. در ژوئیه 7, وزیر امور خار

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399
ByteDance Head Quarters In Beijing

بیش از چند روز Infinite تبدیل به ترسناک ترین شبکه اجتماعی در جهان است. در ژوئیه 7, وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفته فاکس نیوز که کاخ سفید بود و با توجه به ممنوعیت این برنامه یک حرکت خیلی بی سابقه است که آن را سخت بدانید که چه اقدام دولت بود و حتی تهدید. هند در حال حاضر گرفته شده مشابه اندازه گیری و در روز جمعه یک ایمیل به بیرون رفت گفتن آمازون کارکنان که آنها باید حذف نرم افزار از گوشی های شرکت — اگر چه بالاتر یو پی اس بعد گفت: آن فرستاده شده بود در خطا. بیش از آخر هفته ولز فارگو با صدور یک جهت مشابه و با آن گیر و هر دو احزاب عمده سیاسی گفته اند خود را عمال به هدایت روشنی از این برنامه است.

این نوع بهمن از نگرانی های شما را از یک شکست حریم خصوصی در مقیاس کمبریج Analytica یا یاهو نقض -- اما آن را ملاحظه ای سخت به سنجاق کردن چه Infinite در واقع انجام می شود برای از دست دادن امریکا اعتماد. تازه ترین رسوایی آمد که Infinite گرفتار شد استراق سمع کاربران' کلیپ بورد داده بود که به طور ناگهانی قابل مشاهده است به دلیل حفظ حریم خصوصی جدید ویژگی در iOS 14. اما بیش از 50 برنامه های دیگر گرفتار شده بودند انجام همان چیزی است که از جمله لینک PUBG موبایلو رسمی خوان برنامه برای نیویورک تایمزیک گناه است که تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

اگر Infinite متفاوت است به این دلیل است که از چین است. اگر چه Infinite عمل از درون ما آن را متعلق به چین بر اساس ByteDance و خیلی از اضطراب ناشی از عدم اطمینان بیش از دقیقا چقدر کنترل ByteDance بیش از Infinite به عملیات روزانه. مانند Huawei قبل از آن Infinite تبدیل به یک نماد از ما نگرانی بیش چینی جاسوسی موجب دهه به طور فزاینده تهاجمی هک و سرقت مالکیت معنوی. این نگرانی به این معنی است که بسیاری از کاربران را به سادگی نمی پذیرند چین-حمایت شبکه های اجتماعی در آمریکا گوشی های. بنابراین در حالی که هفته گذشته defections ممکن است نگاه مانند استاندارد حریم خصوصی رسوایی آنها بخشی از چیزی بسیار thornier و سخت تر برای حل, با ترسناک مفاهیم اینترنت ،

از نظر فردی جمع آوری داده ها روشن نیست Infinite در حال انجام هر چیزی خارج از عادی. برنامه جمع آوری بسیاری از داده ها و مقدار زیادی از آن را برای هیچ هدف روشن چه که ضربه زدن به کلید داده های پس زمینه محل و یا سایر برنامه های نصب شده بر روی تلفن خود را. اما این نوع از جمع آوری داده ها است depressingly مشترک و محققان امنیتی تلاش کرده اند نشان می دهد که Infinite در حال انجام هر چیزی در خارج از هنجار. زمانی که CNET صحبت به محققان امنیتی در مورد Infinite مجوز در پی رسوایی در هفته گذشته, آنها اکثرا پرسم.

(برای آن بخش Infinite تاکید کرد بر اساس آن در نظر رسیده. "Infinite است که به رهبری آمریکا مدیر عامل شرکت با صدها نفر از کارکنان و رهبران کلیدی در سراسر ایمنی و امنیت محصول و سیاست عمومی در اینجا در ایالات متحده" این شرکت اعلام کرد. "ما هرگز ارائه اطلاعات کاربر به دولت چین و نه می توانیم فراموش بنابراین اگر خواسته.")

اما حتی اگر Infinite هیچ کاری انجام نمی های مختلف آن می تواند ریسک تنها به دلیل سیاسی آن روابط با پکن است. اینترنت چینی است که به شدت سانسور و surveilled و هر شبکه اجتماعی با روابط حمل خطر صادرات که سانسور و نظارت به کشورهای دیگر است. این اتفاق می افتد کاملا tangibly با Infinite چینی, خواهر, نرم افزار Douyin که به طور منظم تعطیل پخش در اواسط جریان اگر مدیران تشخیص غیر مجاز خارجی در صورت یا تخلف از پلت فرم به عفت قوانین. حتی اگر Infinite یک حریم خصوصی ضبط وجود دارد ساختاری دلایل به نگران در مورد گوشی ها و داده های کاربر به عنوان مبارزه حقوقی دقیق در آوریل است.

برای کارشناسان این نگرانی است که کمتر در مورد جرم جمع آوری داده ها و بیشتر در مورد هدف عملیات است که سخت تر برای تشخیص. چون Infinite حفظ سطح استاندارد مهاجم, برنامه, دسترسی چینی ها سرویس های اطلاعاتی به طور بالقوه می تواند با استفاده از آن به عنوان یک پورتال برای نظارت کاربران خاص و یا به خطر انداختن اطلاعات جمع آوری. اف بی آی در حال حاضر زنگ خطر مطرح شده در مورد چینی جاسوس سرقت ما اسرار تجاری به طوری که همان دسترسی است و حتی ترسناکتر برای آمازون و یا ولز فارگو که ممکن است احتمالا باید اختصاصی با تکنولوژی است که چین می خواهد به سرقت. تا زمانی که دولت چین می تواند تحت فشار قرار دادن Infinite از طریق مالکیت آن وجود خواهد داشت راه برای snoop کاربران بدون بالا بردن آلارم. که باعث می شود آن را سخت برای در معرض خطر کاربران به احساس کاملا امن و بدون توجه به آنچه برنامه می کند.

اضطراب بیش از دخالت خارجی را پرورش داده سر خود را قبل از. به تازگی به عنوان مارس زوم گرفتار شد گر خارجی و تماس های ویدئویی از طریق چین یک رفتار به مراتب جدی تر از هر چیزی که ما دیده ایم از Infinite. Equifax از دست داده از بیش از 100 میلیون نفر (احتمالا کار برای روسیه بسته به نوع که شما بر این باورند که قطعا اطلاعات بیشتر از Infinite تا به حال دسترسی به. اما چیزی در مورد Infinite مالکیت گرفتاری که باعث می شود آن را سخت تر را ببخشند. حتی اگر زوم بود بی دقتی و یا Equifax شد outmatched وجود اعتقاد به این که آنها هنوز هم در حال مبارزه در سمت راست. اما فشار سیاسی نمی تواند ثابت با ممیزی های امنیتی. اگر شما بر این باورند Infinite همکاری با سرویس های اطلاعاتی وجود دارد به سادگی هیچ چیز این شرکت می توانید انجام دهید به شما اطمینان بدهم.

که برگ ما کارکنان Infinite در یک محل دشوار. برای سال ها این شرکت شده است و اصرار دارد که این عمل به طور مستقل از آن چینی صاحبان و حتی در حال حاضر وجود دارد هیچ شواهدی وجود دارد که در تضاد با آنها. آنها می توانند در امنیت ممیزی و سعی کنید برای ایجاد اعتماد, اما آنها می تواند به توقف در حال متعلق به ByteDance و هر رسوایی می ترساند کردن بیشتر کاربران و تبلیغ کنندگان.

تمیزترین دائمی رفع خواهد بود قطع ما مبتنی بر Infinite از آن چینی ها پدر و مادر ByteDance وجود دارد و یک راه آسان برای واشنگتن را که اتفاق می افتد. هفته گذشته همکار من Adi رابرتسون توصیف مکانیزم نظارتی برای این: کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده است که می تواند از نظر قانونی شديد Infinite از آن چینی ها پدر و مادر است. (آن یک شرکت چینی به محروم از Grindr سال گذشته در زمینه های مشابه.) این امر می تواند یک دست سنگین درمان, اما اگر شما می بینید چینی مالکیت عمده ما در شبکه های اجتماعی به عنوان یک مشکل این تنها جواب قابل قبول. اما از آن روشن نیست چقدر گروه های مستقل مانند آمازون و یا کنوانسیون ملی دموکرات ها می توانید انجام با هشدار کارکنان دور از برنامه.

اما اگر این نوع از شرکت ها قطع است که این امر پیامدهای بسیار بزرگتر از Infinite. WeChat است که عمدتا در چین اما این بیش از یک میلیون کاربر در آمریکا و بسیاری از آنها مهاجران امیدوار به برقراری ارتباط با بستگان در چین است. WeChat به طور منظم surveils کاربران خارج از ایالات متحده و تأسیسات حساس و موضوعات به طور مفصل در یک شهروند گزارش آزمایشگاه است. PUBG تلفن همراه ساخته شده توسط Tencent به همان چینی غول نرم افزار است که باعث می شود WeChat. ما باید کرک را در برنامه در حال حاضر که PUBG موبایل برنامه گرفتار شده است جاسوسی بر روی کاربران داده ؟ حل این صنعت گسترده مشکل به معنی پوست کندن کاربران آمریکایی به دور از برنامه های چینی یکی یکی و قطع از شرکت های چینی سرمایه گذاری فقط به عنوان ما اقتصاد متزلزل است.

فراتر از آن است که روشن نیست آنچه آمریکایی با تکنولوژی صنعت به نظر می رسد مانند بدون چین است. یکی یکی هر عمده بستر اینترنت تلاش کرده است برای رسیدن به کاربران چینی و شکست خورده پیدا کردن که وجود دارد به سادگی هیچ راهی برای کار در پشت فایروال بزرگ بدون ایجاد خطر انداخته است که می تواند غیر قابل قبول برای کاربران آمریکایی. به جای توییتر و واتساپ چین Weibo و WeChat. هر سال کمتر وجود دارد فضایی که در آن این دو با هم همپوشانی دارند. این است چگونه جهانی اینترنت تراشه یک برنامه و سیستم در یک زمان کشیدن کشورهای مختلف' شبکه های بیشتر و بیشتر از هم جدا. که انشعاب نیست اجتناب ناپذیر اما برنامه های مانند Infinite نشان می دهد چقدر سخت است برای مقاومت در برابر منطق اساسی از آن — و چقدر دشوار است برای محصولات است که در وسط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن