زمان به تعادل اخبار در تلاش COVID بار

توسط N. K. A. Ballal, Retd. Sr. معاون رئیس جمهور ITDC کوین کارتر آفریقای جنوبی عکس-روزنامه نگار اهدا شد "جایزه

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

توسط N. K. A. Ballal, Retd. Sr. معاون رئیس جمهور ITDC

کوین کارتر آفریقای جنوبی عکس-روزنامه نگار اهدا شد "جایزه پولیتزر" به صورت بصری "کرکس و دختر کوچک." در تصویر یک کرکس است که با صبر و حوصله در انتظار مرگ یک دختر کوچک. کارتر لحظه ای در سال 1993 قحطی در سودان.

اما آیا شما می دانید چیزی بسیار جالب است ؟ آقای کارتر خودکشی در سن 33 با وجود دریافت آنقدر احترام و توجه و تحسین. چه دلیلی برای خودکشی ؟ گفته شده است که او مشغول جشن گرفتن این جایزه خبر دریافت جایزه بود که نشان داده شده است در کانال های تلویزیون. در آن زمان کسی خواست در یک مصاحبه تلفنی چه اتفاقی افتاد به دختر در پایان ؟ کارتر پاسخ داد که او نمی دانست پس از او در عجله برای گرفتن یک پرواز.

مرد همچنان ادامه داشت چگونه بسیاری از کرکسهای شد وجود دارد ؟ کارتر پاسخ داد: "تنها یکی است." مرد در انتهای دیگر از تلفن گفت: "من گفته بود که دو کرکسهای وجود دارد که بعد. یکی یکی واقعی و یکی دیگر با دوربین."

متوجه پیامدهای کلمات کارتر ناراحت شد و در نهایت خودکشی کرد. کارتر می تواند زنده بوده است امروز اگر تنها او گرفته بود این مشکل برای حمل کودک به سازمان ملل متحد ماموریت تغذیه مرکز بود که تنها نیم مایل دور. در لحظه ای که از جلال گرفتن بصری آن را به حمله به او را که او باید برخی از تلاش برای نجات فرزند !

چرا من گفتن این 27 ساله داستان این است که همه این چیزها در حال تکرار دوباره و دوباره توسط صدها نفر از مردم با دوربین های دیجیتال در سراسر هند اضافه کردن به بدبختی کارگران مهاجر. اخیر خبر جعلی توجه مرا جلب کرد: یک کودک scrapping جاده به برخی از غلات و حبوبات. بعد معلوم شد که عکس نگار داده بود حبوبات به کودک برای قرار دادن آن در جاده ها و خواسته کودک به آن را انتخاب کنید. او مشغول گرفتن عکس برای sensationalising یک موضوع است.

اجازه دهید همه ما چهره حقیقت که مهاجر کار مشکلات بسیار زیاد یادآوری ما را از پارتیشن. اما چرا اضافه کردن mirch تاپیک به مشکلات موجود و ارائه آن به ساده لوح ،

یک عکس ارزش یک صد کلمه است. یک ضرب المثل قدیمی است اما در حال حاضر ما فقط نمی دانم که آیا ما باید به این باور هر عکس ارائه شده به ما.

با ظهور تکنولوژی مدرن وجود دارد هر امکان که هر عکس یا فیلم بدل تغییر در این راه فقط برای افزایش TRPs. چندی پیش یک مرد به شدت مجروح شد دروغ گفتن در جاده ها از جیپور گریه برای کمک. اینك آنچه شهروندان ما انجام دهید ؟ صدها نفر از شهروندان شد و مشغول گرفتن عکس های سلفی به طوری که آنها در نهایت او را به بیمارستان آن ثابت شد که بسیار دیر است. او درگذشت.

اخیر تصویری ثبت شده در طول Rishi کاپور در آخرین لحظات در بیمارستان بود و احساساتی. این بازیگر بود و نفس نفس زدن برای هوا و پزشکی ما کارکنان وظیفه در اتاق مشغول گرفتن عکس های سلفی با بازیگر. چه معنی می تواند یکی از خم شدن به ؟

من را متوقف کرده اند مشاهده تمام رسانه های الکترونیکی پس از همه من گوری تصاویر از همه این است که اشتباه در هند در حال حاضر. اگر همه چیز اشتباه بود به تصویر کشیده است و آن را ممکن است به یک میزان زنده ماندن 60 درصد در این بیماری همه گیر? برخی از کانال ها مشغول چین هجوم در روز و روز را.

وقت آن است که رسانه های ما تغییر رویکرد خود را و شروع به telecasting برخی اخبار مثبت بیش از حد آن را تشویق می کند به تبدیل شدن به بیشتر شجاع به صورت همه گیر. وقت آن است که یک تعادل وجود دارد گزارش بین اخبار خوب و به اصطلاح بد است. من خوشحال هستم که حداقل رسانه های چاپی در حال متعادل در گزارش خود.

چگونه یکی را اگر تصویری جعلی است یا بدل یا واقعی ؟ قدیمی نازی کرد و گفت: "دروغ صد بار و آن را تبدیل به حقیقت است." پس وقت آن است که کانال ما در رسانه های الکترونیکی را کاهش می دهد و به اصطلاح "اخبار" و به جای عمومی برخی از اخبار مثبت همراه با به طور منظم تاج اخبار بیش از حد.

خوب یا بد ما را انتخاب کرده اند این دولت است. اجازه دهید ما به آنها فضا برای کار به جای به طور مداوم badgering آنها را در مورد خود را در زیر عملکرد. همه تنها می داند که چگونه به انتقاد اما هر راه حل ؟

[email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن