TN مرد آزمایش مثبت برای COVID-19 در Mysuru

Manasara جاده در Ittigegud مهر و موم پایین ساکنان را تحت قرنطینه صفحه اصلیاز مجموع 101 موارد مثبت در Mysuru, 9

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399
  • Manasara جاده در Ittigegud مهر و موم پایین ساکنان را تحت قرنطینه صفحه اصلی
  • از مجموع 101 موارد مثبت در Mysuru, 96 مرخص

میسور/Mysuru: 50 سال از تامیل نادو (TN) که آمده بود به شهر برای کار در منطقه صنعتی روز شنبه گذشته و در آنها اقامت خود را در خانه در Manasara جاده در Ittigegud دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 شب گذشته. بیمار شده است معطوف به COVID بیمارستان در KRS جاده ها در اینجا.

به عنوان مرد در حال توسعه COVID-19 علائم او به طور داوطلبانه به یک بیمارستان خصوصی برای بررسی و بیمارستان را مدیریت اطلاع دولت های منطقه در مورد آن.

به زودی مقامات بهداشتی قرار داده و او را تحت مرکز قرنطینه در Basappa بیمارستان یادبود (BMH) در Hunsur جاده های جمع آوری شده خود را در گلو مایعات و ارسال آن برای تست. به عنوان گزارش های آزمایشگاه نشان داد او به COVID-19 مثبت شب گذشته بیمار منتقل شد به COVID بیمارستان برای درمان است. وجود 30 خانه در Manasara جاده که در آن بیمار ماند. کشش تمام شده و پایین و ساکنان قرار داده شده است در زیر صفحه اصلی قرنطینه. با توجه به مارس 21 منظور از معاون کمیسر تنها از جاده که در آن خانه COVID-19 بیمار واقع شده است به مهر و موم کردن.

در ضمن MCC کارکنان شروع پاشش مواد ضد عفونی کننده در جاده ها و اطراف آن مکان از خانه ای که در آن بیمار شد و ماندن و سلامت کارکنان در حال نظارت بر سلامت از تمام کسانی که در زیر صفحه اصلی قرنطینه.

MCC توسعه افسر Bharath, Nazarbad بازرس G. N. Srikanth و MCC سلامت افسران دکتر Jayanth و Dr. D. G. Nagaraj در حال نظارت بر فرایند ضد عفونی از این منطقه است. حرارتی غربالگری از کسانی که در خانه قرنطینه گرفته خواهد شد تا روزانه و کالاهای ضروری به ساکنان بیش از حد عرضه خواهد شد توسط MCC.

در حال حاضر تعداد موارد مثبت در منطقه هستند و 101 با 96 بيمار ترخيص و پنج فعال موارد باقی مانده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن