تام کروز را با ناسا در اولین فیلم فیلم برداری در فضایی ناسا می گوید

ناسا در حال همکاری با تام کروز به فیلم اولین فیلم به ضرب گلوله در فضا با توجه به ناسا مدیر جیم Bridenstine. جز

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

ناسا در حال همکاری با تام کروز به فیلم اولین فیلم به ضرب گلوله در فضا با توجه به ناسا مدیر جیم Bridenstine. جزئیات این پروژه روشن نیست اما Bridenstine می گوید این فیلم برگزار خواهد شد ایستگاه فضایی بین المللی.

ما هنوز نمی دانیم چگونه کروز خواهد بود شرکت کننده در این ماجراجویی, اما او به خوبی شناخته شده برای اجرای به طور فزاینده ای چشمگیر مانع در فیلم اخیر از جمله محکم کنار یک هواپیمای ایرباس A400 آن را به عنوان طول می کشد خاموش در سال 2015 را Mission: Impossible — Rogue Nation. آن را سخت به فکر می کنم سخت تر شیرین کاری به جلو از ساخت یک فیلم سینمایی در فضا است.

خبر از امکان همکاری کروز و ناسا برای اولین بار گزارش مهلت. در این گزارش گفت که کروز مشغول به کار بود با SpaceX به ساقه فیلم, هر چند نه ناسا و نه SpaceX تایید کرده است که حدس و گمان است. SpaceX را اعلام کرد در ماه فوریه که آن را راه اندازی چهار خصوصی شهروندان را به مدار اطراف زمین در پایان سال 2021 و یا در اوایل سال 2022. مسافران به پرواز در SpaceX به تازگی توسعه یافته خدمه فضاپیمای اژدها است که میله میله به پرواز اولین فضانوردان ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی در اواخر این ماه.

زمانی که خواسته از نظر ناسا کاهش یافته است به ارائه جزئیات بیشتر. "ما می گویند بیشتر در مورد این پروژه در زمان مناسب" یک سخنگوی ناسا گفت: در آستانه. "هر چیز دیگری خواهد بود زودرس است." ساعت بعد SpaceX مدیر عامل Elon Musk توییتی در Bridenstine: "باید بسیاری از سرگرم کننده!"

به روز رسانی آوریل 5th, 8:08PM ET: این پست به روز رسانی شامل یک بیانیه از ناسا و یک Elon Musk صدای جیر جیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن