toshiba است به طور رسمی از کسب و کار لپ تاپ

Toshiba بی سر و صدا کسب و کار لپ تاپ یک بار و برای همه هفته گذشته، پایان دادن به 35 سال اجرا با انتقال اقلیت ب

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

Toshiba بی سر و صدا کسب و کار لپ تاپ یک بار و برای همه هفته گذشته، پایان دادن به 35 سال اجرا با انتقال اقلیت باقی مانده خود را در کسب و کار کامپیوتر خود را به شارپ. دو سال پیش، توشیبا با فروش 80.1 درصد ی کم از کسب و کار کامپیوترخود به شارپ 36 میلیون دلار، و شارپ نام بخش دینابوک را به خود گرفت. شارپ حق خود را برای خرید 19.1 درصد باقی مانده از سهام در ماه ژوئن اعمال می شود، و توشیبا بیانیه ای منتشر کرد اوت 4 که معامله به پایان رسید

در بیانیه ای توشیبا آمده است: «در نتیجه این انتقال، دینابوک به یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به شارپ تبدیل شده است»

این شرکت اولین لپ تاپ PC را در سال ۱۹۸۵ ساخت: T1100 دارای باتری های قابل شارژ داخلی، یک درایو فلاپی ۳.۵ اینچی، و ۲۵۶K حافظه بود. ComputerWorld's 20-year retrospective of the T1100 notes that Toshiba executives were unsure about the portable computer, but eventually came around, and began selling the T1100 for around $2,000.

در طول دهه 1990 و اوایل دهه 2000 توشیبا در میان تولید کنندگان کامپیوتر برتر بود، اما به عنوان بازیکنان بیشتری به بازار شلوغ و با ویژگی های منحصر به فرد کمتر به ارائه، لپ تاپ توشیبا در محبوبیت کم شد. به گزارش رویترز، تا آن زمان که سهام خود را به شارپ فروخته بود، سهم توشیبا از بازار PC از قله خود را در سال 2011 از 17.7 میلیون رایانه شخصی به حدود 1.4 میلیون نفر در سال 2017 فروخته شده بود، کم شده بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن