صنعت گردشگری در یک صبر-و-تماشای حالت

سهامداران در Mysuru به محوری به محلی سفر به ساخت اعتماد به نفس بنگلور: صنعت گردشگری در کارناتاکا و Mysuru که ب

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

سهامداران در Mysuru به محوری به محلی سفر به ساخت اعتماد به نفس

بنگلور: صنعت گردشگری در کارناتاکا و Mysuru که به دست آورده به رسمیت شناختن جهانی است خیره شدن به واقعیت داشتن به زندگی با کوروناویروس. با صدها نفر از نقاط توریستی و bellwether برای گردشگری هند همه چشم ها و تمرکز بر چگونه دولت باز می شود تا برای سفر.

در کارناتاکا گردشگری جامعه ارائه شده است یک تفاهم نامه به وزیر B. S. Yediyurappa خواستار آن است که مقصد گردشگری باز شود تا از ژوئن 1. جامعه رئیس جمهور K. Shama راجو به خبرنگاران گفت: در بنگلور در روز سه شنبه که در هر سانتی متر بود مشتاق به توافق اجازه او گفت که تصمیم گرفته خواهد شد پس از مشورت با دولت مرکزی است.

حتی مرکز خرید انجمن هند (SCAI) – کارناتاکا فصل بیش از یک نامه به سانتی متر است که درخواست مراکز مجاز به کار با احتیاط در محل. SCAI گفت که جامع روشهای استاندارد عملیاتی ابداع شده است برای اطمینان از جمعیت مدیریت.

پنج مرحله طرح بازیابی

در ضمن کارناتاکا وزیر گردشگری C. T. راوی پیشنهاد کرده است پنج مرحله فرایند بازیابی را فلج بخش در پای خود را که شامل ترویج گردشگری محلی در خطوط سنگاپور 'عشق های محلی خود را' کمپین.

به گفته وزیر پنج مرحله بازیابی بر اساس پیشنهادات دریافت شده از مقامات و نمایندگان صنعت. در حالی که مرحله اول شامل ایجاد آگاهی در میان شهروندان در Coronavirus دوم را محلی گردشگری فعالیت های 'Nodu بع Nammoora' (نگاه کنید شهر ما) ناهار خوری را در داخل شهر و محلی خود را' مدل.

در مرحله سوم دولت را در نگاه منطقه ای و یا بین دولت و گردشگری و به دنبال آن مرحله چهارم که در آن تهیه خواهد شد ساخته شده برای جذب گردشگران داخلی و بین المللی. مرحله نهایی را ببینید مبهوت گردشگری فعالیت های مربوط به گردشگران داخلی و بین المللی.

محلی گردشگری

با توجه به گردشگری ذینفعان در Mysuru بسیاری از مقاصد گردشگری در Mysuru هستند ایده آل برای پست-COVID پس از سفر فضایی است که یک مشکل فیزیکی و فاصله را می توان مدیریت بسیار خوبی است. محلی گردشگری می تواند احیا اجازه می دهد گردشگران از کارناتاکا به جادار مقصد مانند میسور, قصر, باغ وحش و Chamundi تپه. این قطعا ایجاد اعتماد به نفس در افراد برای شروع سفر دوباره گفتند.

به آرامی تور و سفر اپراتورها در حال باز کردن در Mysuru و آژانس های مسافرتی در تماس هستند تا خود را به مشتریان به طور منظم به ثبت نام سفر کرد. "تمرکز خواهد شد در محلی مسافرت و ما نیاز به شروع به اعتماد سازی اقدامات برای فلج صنعت شروع به گرفتن گام های کودک. این تنها راه برای حمایت از Mysuru گردشگری صنعت" Mysuru انجمن سفر جمهور افتخاری C. A. Jayakumar گفت: 'ستاره میسور.'

سفر در Mysuru

در حال حاضر این صنعت در یک صبر-و-تماشای حالت است اما با گچ نوشتن یک طرح عمل. اگر همه چیز بهبود سپس آنها در حال برنامه ریزی برای شروع بازاریابی ژوئن 15. "Mysuru موفق به COVID وضعیت خوبی برخوردار است و مردم خواهد شد اعتماد به نفس به سفر. ما نمی بینیم مسافرت های بین المللی شروع و تا پایان سال است. بین دولت سفر بیش از حد زمان می برد اما سفر در داخل Mysuru و کارناتاکا امکان پذیر خواهد بود" گفت: ذینفعان.

وجود دارد بیش از 60 ثبت نام تورها و آژانس های مسافرتی در Mysuru و وجود دارد بیش از 100 مهمان ، "ما خوشبین هستند و به دنبال یک مالی احیای بسته از دولت است. تور یا بدون تور, ما باید به حفظ دفاتر ما و ما بی درنگ در پرداخت مالیات است. ما با اعتماد به نفس است که تضعیف صنعت خواهد بود در پای خود را. اما مسافرت های بین المللی زمان خواهد بود. ما نیاز به شروع در جایی و پاسخ از مردم دلگرم کننده است. ایمان در صنعت باید ترمیم شود اگر اقتصاد به بهبود" گفت: Srinivas بهارات سفرهای بین المللی (بیت) و A. N. Aiyanna از Soukya Travel & Tours.

منابع از بخش گردشگری گفت که آن را با فشار به درون منطقه بین دولت و سپس گردشگران بین المللی. اتحادیه دولت تصمیم گرفته است برای راه اندازی گردشگری نیروی کار به دنبال به راه هایی برای احیای گردشگری است. دولت منتقل کرده است به وظیفه نیروی پیشنهادات و ایده های آن به دست آمده است از ذینفعان مختلف از جمله هتل صاحبان اپراتورهای تاکسی و آژانس های مسافرتی, منابع اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن