سمی مثبت: چرا مثبت بودن می تواند گاهی اوقات بد

فکر می کنم به زمانی که شما با تجربه احساسی ناامیدی و یا شوک – شاید از دست دادن شغل, یک بیماری و یا تشخیص برای

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

فکر می کنم به زمانی که شما با تجربه احساسی ناامیدی و یا شوک – شاید از دست دادن شغل, یک بیماری و یا تشخیص برای خودتان و یا یک عضو خانواده در یک تصادف فروپاشی و یا زندگی در حال تغییر, خبر بد.

به یاد داشته باشید نا امیدی نکنه غم و اندوه و اضطراب و ترس و یا نگرانی در شما احساس می شود.

به عنوان شما منعکس آیا شما به یاد داشته باشید به خوبی معنای دوست یا عضو خانواده در تلاش برای پپ شما را با مثبت و امید است ؟

شاید شما بودند ملاقات با "همه چیز اتفاق می افتد به یک دلیل" "این نیز بگذرد" و یا "What doesn't kill you makes you stronger". شاید آنها گفت: "این رفتن به خوب", "شما می توانید از طریق این" و یا "نگران نباشید, شما پیدا کردن شخص دیگری". یا شاید آنها سعی کردم به شما احساس بهتری های "من می دانم که کسی که تا به حال همان نوع [وارد تشخیص] و آنها در حال انجام بزرگ در حال حاضر", "هرگز" و یا مورد علاقه من "این می تواند بدتر شود".

چگونه شما احساس می کنید ؟ واکنش شما چه بود ؟ آیا خود را مثبت و خوش بینی را به شما احساس بهتر است ؟ آیا آن را به شما احساس می کنید دوست داشت و درک ؟ و یا آیا شما احساس می کنید ناراحت لغو بی سابقه ؟

که سمی است مثبت.

چه سمی مثبت?

سمی مثبت می تواند به عنوان تعریف شده:

در اینجا برخی از نمونه هایی از سمی مثبت:
  • نادیده گرفتن, پنهان, کمرنگ جلوه دادن و یا رد خود را از احساسات و عواطف یا احساسات واقعی.
  • احساس بد گناه و یا شرم آور برای چگونه شما احساس می کنید.
  • قرار دادن در یک "بازی" را به جهان زمانی که شما احساس متفاوت در داخل.
  • تظاهر همه چیز خوب است هنگامی که آن را نیست.
  • به حداقل رساندن دیگران احساسات.
  • شرمندگی مردم برای داشتن احساسات منفی است.
  • بی اعتباری کسی تجربه با اذعان به این مسئله واقعی/درد/نا امیدی.
  • به حداقل رساندن کسی درد با نقل قول ها و چشم انداز.

در حالی که من یک حامی بزرگ از روانشناسی مثبت[1] – و همه ما می دانیم که بسیاری از مزایای مثبت و خوش بینی – وجود دارد که این صفات نه تنها سودمند بلکه می تواند مخرب و مضر است.

مثبت مثبت نیست که آن را انکار و نادانی و یا به حداقل می رساند معتبر احساسات انسان است.

خوش بینی مفید است هنگامی که آن را باعث می شود مردم احساس شرم و احساس گناه و یا باطل برای احساس یک راه خاص است.

امید است مفید است که آن را اجازه نمی دهد که به صورت طبیعی ظهور و سقوط از احساسات و یا زمانی که آن را نادیده گرانش از یک وضعیت است.

فلسفه رواقیون است نه شجاع یا دلیر که در آن نیروهای شما را به مسائل خود واقعی احساسات و اصیل و ناهمخوان با آنچه شما واقعا احساس می کنید.

چشم انداز نیست, حمایت, هنگامی که آن را به حاشیه رانده تجربه خود را.

در طول این همه گیر مردم احساس می ترسم اشتباه ترس غرق غمگین و عصبانی است. به عنوان یک نتیجه بسیاری سعی کنید برای قرار دادن همه چیز به چشم انداز گفت: "حداقل شما باید یک سقف بالای سر خود را از غذا خوردن را, عزیزان" و یا مورد علاقه من "این می تواند بدتر شود".

تبلیغات

بله این می تواند بدتر شود و آن را هنوز هم احساس می کند واقعا بد به کسانی که در وسط آن است. مردم سعی می کنید که امید را به این وضعیت ما یادآوری است که شکسپیر نوشت: شاه لیر و آقا اسحاق نیوتن توسعه نظریه خود را از گرانش در قرنطینه.

برای آنها خوب است. اما آیا آنها—مانند بسیاری از دوستان من در صحبت با بچه ها آنها در تلاش بودند به homeschool در حالی که کار تمام وقت و شوهر که از دست او درآمد ؟ من گمان نمی.

ما اغلب برس مشکلات مردم گفت: آره برای تلفن های موبایل ، اول مشکلات جهان!" اما این مشکلات در حالی که برای اولین بار در جهان (و من انکار نمی کنم و یا به حداقل رساندن وجود دارد بسیار بدتر از شرایط) هنوز واقعی برای هر کسی که تجربه آنها است. Deeming آنها "جهانی اول مشکلات" فقط باعث می شود مردم احساس بدتر گناه و شرم آور است.

در این کتاب هیچ کارت خوب برای این: چه می گویند و زمانی که زندگی ترسناک است افتضاح و غیر منصفانه به مردم شما را دوست دارمآنها سهم پژوهش که متحده

"لجام گسیخته مثبت در یک تجربه شکست یا ناراحتی باعث می شود مردم احساس بدتر و نه بهتر."

من گناه

من آن را بپذیرد. من در یک مثبت, حمایت, تشویق خانواده است. پدر و مادر من بودند همیشه مندی کلمات حکمت و چشم انداز در هر وضعیت. آنها مثبت, خوش بین کارآفرینان که حرکت رو به جلو به سرعت زمانی که همه چیز آنها را.

آیا طبیعت یا پرورش و یا هر دو من به مثبت و خوش بینانه شخص خودم. من سمت روشن از همه چیز.

از هر کسی می داند که من, و آنها به شما بگویم من یک ثروت, داستان, استعاره, و بله, نقل قول, من در جیب عقب برای هر موقعیتی که ممکن است شما را. که است که می گویند من سهم عادلانه من از سختی ها و غم و اندوه و از دست دادن. من. اما من همیشه سعی کنید برای دیدن صعودی.

من آموخته ام بیش از این دوره از زندگی من و حرفه ای است که در حالی که برخی از مردم عاشق این امید و خوش بینی من به اکثر مواقع وجود دارد یک زمان و مکان به صورت مثبت و مهمتر از زمان و مکان برای شفقت اذعان و اعتبار.

جایگزین سمی مثبت

تصدیق و اعتبار دیگر احساسات و عواطف می رود راه طولانی

اغلب همه کسی که می خواهد و نیاز است که اذعان و اعتبار از احساسات خود را. همه ما می خواهیم به احساس شنیده و دیده می شود. ما نمی خواهیم کسی به ما بگویید که چگونه به احساس یا احساس نمی کنند و یا چگونه از آن "نیست که بد است."

اما در ابتدا شما باید اذعان خود

هنگامی که شما لازم نیست چهره خود و احساسات آنها همیشه افزایش به بالا.

آنچه در ذهن پنهان بدن نشان می دهد.

هنگامی که شما سعی در پنهان کردن فشار پایین و یا نادیده گرفتن احساسات خود و احساسات آنها نه تنها از بین برود. آنها را در اعماق درون شما. آنها غذا خوردن در شما. آنها باعث زخم و درد و بیماری. که "ناگهانی" حمله قلبی "غیر قابل توضیح" فشار خون بالا و یا "مخدوش" اضطراب ممکن است بسیار غیر قابل توضیح ،

به اعتقاد من یاد گرفتم این راه سخت است.

تبلیغات

شما نیاز به تصدیق و احساس احساسات خود را. آن را خوب نمی تواند خوب—به عصبانی و خسته می ترسم و یا نا امید. هنگامی که شما احساس می کنید احساسات خود را فراهم می کند و انتشار و مانع از آن احساسات از دور خوردن در زیر سطح. در واقع وجود دارد بسیاری از مزایای به تجربه احساسات منفی است.

در یک مطالعه بر روی عاطفی پذیرش جنس زنبق و سوسن Mauss, دانشیار روانشناسی در دانشگاه برکلی نشان داد که "افرادی که عادت خود را قبول احساسات منفی تجربه کمتر احساسات منفی که اضافه می کند تا بهتر سلامت روانی."[2]

این بدان معنی نیست که شما نیاز به غوطه ور در احساسات منفی خود را. هنگامی که شما اذعان و قبول آنها می توانید سطح منتقل می کند.

بدن کارگر دکتر اموزش Ziemba یک بار به من گفت: "احساس احساسات خود را اما اجازه ندهید که آنها را تبدیل به شما." این گیر کرده با من برای سال. به جای "من غمگین هستم" من می توانم اذعان کرد: "من احساس غم انگیز است." من اصلا در گیر در آن دولت است.

همدلی و شفقت تقریبا همیشه پاسخ درست

همدلی توانایی درک و اشتراک احساس دیگری یا توانایی خودتان قرار دادن در کفش خود را. ساده "که برای تلفن های موبایل واقعا سخت" و یا "من متاسفم که شما در حال رفتن را از طریق آن" رود بسیار بیشتر از بدون کنترل خوش بینی.

همان می رود برای شفقت. شفقت—از ریشه شور (درد و رنج) و com (با)—به معنی رنج می برند ، محبت ذاتی بخشی از پاسخ انسان به درد و رنج است که متشکل از سه بخش تجربه توجه دیگر, درد, احساس, با, و, پاسخ, در برخی از راه.[3]

کلیدی در اینجا این است که متوجه خود درد احساس می کنم با آنها و پاسخ در راه است که کار را برای نیازهای خود و وضعیت.

آسیب پذیری ایجاد تفاهم ،

من به یاد داشته باشید انجام یک رهبری کارگاه در اوایل زندگی حرفه ای من. ما یک جلسه که در آن شرکت کنندگان ارائه بازخورد به هر یک از دیگر در مورد سبک رهبری. نوبت من بود برای دریافت بازخورد و من هرگز فراموش نخواهم کرد که چه اتفاقی افتاده است. من به یاد داشته باشید تمام جزئیات همین دیروز بود.

لورن یک متفکر, اعتماد به نفس, سرزرد, قشنگ و دوست داشتنی رهبری مربی رو به من و گفت: "من احساس می کنم مثل من نمی تواند با شما به عنوان همه چیز است که همیشه خیلی مثبت است."

من به اطراف نگاه کرد به عنوان بقیه از اتاق راننده سرشونو تکون دادن و ابراز موافقت خود را. من شوکه شده بود. و سپس من عصبانی بود. به جای مصرف آن در من رفت و در موضع دفاعی است. معلوم من تا به حال از دست رفته نقطه خود را به طور کامل.

این بود که من تا به حال به سر روح من و یا راه رفتن در اطراف غمگین نا امید یا عصبانی در همه زمان ها; آنها فقط می خواستم به دیدن همه از من, و آنها احساس آنها نشده بود. ساخته شده است که من کمتر relatable و متصل است. من خار کردن و نقل مکان کرد. که باید خود موضوع است. اما آن نبود.

من این بازخورد بسیاری از موارد بیش از این دوره از زندگی حرفه ای من. من مثبت و خوش بینی (در حالی که املاک و واقعی و بیشتر مفید) ساخته شده من unrelatable در زمان. مردم را دوست داشت که در اطراف من به دلیل این صفات اما آن می تواند آنها را احساس مانند آنها هرگز به طور کامل متصل است.

بعد از آن در زندگی حرفه ای من یک مربی از معدن به اشتراک گذاشته شده است که "آسیب پذیری ایجاد رابطه دوستانه." این درست است. آن می کند.

تبلیغات

زمانی که مردم از همه شما آنها را دریافت کنید به شما می دانید. آنها احساس می کنید نزدیک تر متصل شده و پذیرفته شده است. من یاد گرفتم که من نیاز به باز تر با مبارزات و چالش است.

علاوه بر این هنگامی که دیگران در صورت چیزهایی که استرس زا ناراحت کننده و یا کاملا دردناک من نیاز به توان بیشتر حساس و متفکر و نه دست از پیشنهادات من برای چگونه به رفع آن کلمات حکمت یا مثبت به نقل از حداقل حق دور نیست.

زمان بندی همه چیز است

من می خواهم برای روشن باشد. این است که می گویند شما نمی تواند مثبت خود را به اشتراک گذاری تجارب و امید و خوش بینی با دیگران است. که خوش بینی و امید ممکن است فقط آنچه نیاز به کسی. فقط به یاد داشته باشید وجود دارد یک زمان و مکان برای همه چیز.

زمانی که بهترین دوست خود را فقط به شما گفته که دوست پسر او را ترک به طور غیر منتظره او گفتن "شما در پیدا کردن کسی بهتر" و یا "من هرگز او را دوست داشت به هر حال" است نمی تواند مفید باشد. در عوض او بپرسید که چگونه او نشستن و صحبت کردن با او به ارمغان بیاورد برخی از بستنی.

اجازه می دهد او را به احساس احساسات او. پس از آن به عنوان زخم شروع به درمان اجازه دهید او را می دانم که چقدر بزرگ او این است که شما می دانید او را به پیدا کردن کسی و سپس ارائه الهام بخش, خوش بینی و مثبت.

مردم اغلب به عقب نگاه در یک وضعیت و قادر به دیدن upsides یادگیری درس و متوجه همه چیز اتفاق می افتد برای یک دلیل ، . .

آن را دشوار برای دیدن رنگین کمان زمانی که شما در وسط یک طوفان است.

برای رسیدن به بهترین و احساسات

در بسیاری از زمینه های معنوی مردم با مراجعه به احساسی فرکانس مقیاس اعم از شرم در پایین به روشنگری در بالا. بسیاری از معلمان معنوی صحبت در مورد برای رسیدن به "بهترین و احساسات است."

اگر شما احساس ترس آن را بسیار دشوار است برای جهش از که فرکانس تمام راه را به شادی به خاطر کسی را فراهم می کند چشم انداز و یا مثبت. به جای آن شما می توانید راه خود را از نردبان. اگر شما می تواند حرکت کند از ترس به شجاعت شما می توانید حرکت به پذیرش و در نهایت به عشق و شادی و صلح است.

هنگامی که شما در حال حمایت از کسی (یا خودتان) انتظار نیست برای رفتن از افسرده به مبارک در یک سقوط کرد از بین بردن. آن را مفید به کودک مراحل عاطفی نردبان و تا زمانی که شما در حال پیشرفت شما در مسیر صحیح است.

فقط گوش دادن

اغلب ما نیروی خوشبینی به خاطر ما را نمی دانم چه می گویند به یک وضعیت داده شده است. کسی به ما عشق است, صدمه زدن به, و ما آنها را می خواهید به احساس بهتر است.

اغلب ما ناراحت کننده در احساسات منفی (بله من است) بنابراین شما می خواهید به آن را تعمیر. شما می خواهید به انجام چیزی—هر چیزی را به آنها را احساس بهتر است. به یاد داشته باشید که گوش دادن به چیزی است. گوش دادن به درک چه خبر است. نگه داشتن فضا برای آنها آشکارا به اشتراک گذاشتن بدون ترس از قضاوت انتقاد و یا شرم آور است.

هنگامی که شما را هم به گوش شما واقعا می توانید درک چگونه کسی که احساس می کند در مورد وضعیت. و هنگامی که شما واقعا درک چگونه آنها احساس می کنید شما بهتر خواهد بود آماده برای پاسخ هنگامی که زمان و مکان مناسب هستند.

تبلیغات

سرب خود را دنبال کنید

هنگامی که شخصی چیزی است که در جریان است برای آنها را به دنبال خود منجر شود. اگر آنها منجر شود با سرخوردگی و ناامیدی اجازه می دهد آنها را به این مسیر. اگر آنها شروع به پایین مسیر از خوش بینی و امید پرش که قطار با آنها.

چند سال پیش من در یک مهمانی وقتی که من تا به حال دیده نشده در حالی که به من گفت او طلاق گرفتن. پاسخ من از "من متاسفم" بود ملاقات با "نه آن را به بهترین چیزی که برای من اتفاق افتاده! من راحت است و خیلی خوشحال می شود در حال حرکت رو به جلو با زندگی من. ما هر دو در یک مکان واقعا خوب است."

پیدا کردن جایی که آنها هستند و سوار خود را طول موج خود نیست.

فقط وجود داشته باشد

اغلب ما با پاسخ سودمند مثبت یا خوش بینی چون ما نمی دانیم که چه چیز دیگری را انجام دهد.

امیدوارم که واقعی است و بنابراین درد است. هنگامی که کسی صدمه زدن به آنها اغلب لازم نیست و یا می خواهید هر چیزی از شما. آنها فقط می خواهم به می دانم که شما وجود دارد برای آنهازمانی که آنها خوشحال هستید و یا زمانی که آنها در خوب و بد.

نوع است. بود و مهربان است. اعتبار احساسات خود را. اجازه دهید آنها را می دانم که شما برای آنها وجود دارد.

واقعی Vibes تنها

از آن زمان به جای خود "Vibes مثبت تنها" یا "Good Vibes تنها" با علامت "واقعی Vibes تنها".

در پایان, آن را در مورد مثبت بودن یا منفی خوشبین بدبین و یا هر چیزی در میان است. آن را در مورد واقعی بودن و معتبر.

من همیشه یک پوشش نقره ای را ببینید و خوب در همه چیز نوع فرد است. این که فقط من هستم. من افتخار می کنم که خوش بین و مثبت است. من معتقدم که همه چیز اتفاق می افتد به یک دلیل است و آن را تمام خواهد شد خوب است در پایان. اگر خوب نیست, این پایان نیست.

اما من آموخته اند که وجود دارد این است که زمان و مکان برای همه چیز. از جمله اذعان اعتبار و شفقت بنابراین ما می تواند همه را شفا دهد و به جلو حرکت می کند. به دلیل سمی مثبت نیست واقعا همه که مثبت بعد از همه.

راهنمایی در مورد اجتناب از مسمومیت

عکس های اعتباری: yns plt از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن