مرکز تروما در جاده KRS به عنوان بیمارستان COVID اضافی

تسهیلات مدرن دارای 246 تخت و 46 دستگاه تهویه; بیماران ساری و ایلی برای بستری در آنجا: DC Mysore/Mysuru: مرکز ج

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

تسهیلات مدرن دارای 246 تخت و 46 دستگاه تهویه; بیماران ساری و ایلی برای بستری در آنجا: DC

Mysore/Mysuru: مرکز جدید و فوق مدرن مراقبت از تروما میسورو در محل PKTB در KRS جاده خواهد شد به عنوان یکی دیگر از بیمارستان COVID-19 در پی افزایش موارد کروناویروس مورد استفاده قرار گیرد، گفت : معاون کمیسیون ابهیرام G. سانکار در اینجا صبح امروز.

او در جلسه نیروی وظیفه حوزه انتخابیه چاماراجا به همراه MLA L. Nagendra، کمیسیونر MCC گوروداتا هگد و کورپوراتور ام.یو ساببایا در تالار شیلا پانچایات صبح امروز صحبت می کرد. واشنگتن گفت که مرکز دارای ۲۴۶ تخت و ۴۶ دستگاه تهویه است.

"تمام بیمارانی که از بیماری حاد تنفسی شدید (ساری) و بیماری شبه آنفلوآنزا (ILI) در بیمارستان K.R. در حال حاضر رنج می برند به این مرکز تروما تغییر مکان داده می شوند و بیمارستان K.R. برای درمان بیماران غیر COVID محفوظ خواهد بود. بیمارستان تروما دومین مرکز پیشرفته بزرگ برای درمان بیماران COVID پس از بیمارستان منطقه است که در حال حاضر به یک مرکز منحصر به فرد برای درمان بیماران آلوده به ویروس تبدیل شده است، او گفت: ".

دی سی از افسران بخش بهداشت و تمام آن دسته از گروه های متفقین که در حال مبارزه با ویروس برای اطمینان حاصل شود که تماس ردیابی و اقدامات قرنطینه به شدت اجرا خواسته است. اگر کمبود پرسنل وجود دارد، می توان از خدمات افسران سطح غرفه استفاده کرد. همچنین، حوزه انتخابیه چاماراجا به سه منطقه تقسیم شده است تا آزمایش سریع انجام دهد. تالار شهر به عنوان منطقه 6، CITB Choultry به عنوان منطقه 5 و تئاتر هوای آزاد در Manasagangothri به عنوان منطقه 4 شناسایی شده است. آزمایش سریع در این مکان ها انجام خواهد شد، او افزود.

این جدا از, 15 دستگاه آزمایش سریع تلفن همراه خواهد شد به بخش Chamaraja داده می شود, DC اضافه شده. در مورد عفونت های COVID در J.K. تایرها و صنایع، MLA گفت که بیش از 1200 کارمند تحت آزمایش COVID قرار گرفته اند و آنها و اعضای خانواده قرنطینه شده خود را تحت نظارت قرار است. هنوز هم، آزمایش باید بر روی بیش از 5،000 کارکنان کارخانه انجام شود به رد هر گونه عفونت های بیشتر، او افزود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن