مغلوب ساختن پیشی جستن خودرو تولید گازهای گلخانه ای عقبگرد چهره سازمان حفاظت محیط زیست بازرس کل پروب

سازمان حفاظت محیط زیست بازرس عمومی باز کرده است رسیدگی به آن سازمان خود را مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را تعویض

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

سازمان حفاظت محیط زیست بازرس عمومی باز کرده است رسیدگی به آن سازمان خود را مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را تعویض اوباما-دوران حکومت که پیشتر انتشار گازهای گلخانه ای در اتومبیل. بازرس کل دفتر بررسی خواهد کرد که آیا وجود دارد هر گونه "بی نظمی" در طول فرایند تدوین قانون جدید — لقب امن تر و مقرون به صرفه سوخت وسایل نقلیه کارآمد حکومت و یا امن — که دارای خودروسازان به ضعف اقتصاد سوخت استاندارد از طریق 2025.

کسانی که بالقوه "بی نظمی" شد و پرچم در ماه مه توسط سناتور. تام Carper (د) که خواست برای بررسی در نامه ای به سازمان حفاظت محیط زیست بازرس کل در آن زمان است.

"من خوشحال هستم که سازمان حفاظت محیط زیست بازرس کل باز است رسیدگی به این قانون که محصول ترین رویه مشکل روند من تا به حال بررسی شده است. اگر سازمان حفاظت محیط زیست IG شرح زیر است حقایق من بدون شک آنها را پیدا خواهد کرد که برگ برنده دولت موفق به پیروی از قانون" Carper در بیانیه ای گفت شنبه.

"سازمان حفاظت محیط زیست با پاسخ به OIG از طریق کانال های مناسب," سازمان حفاظت محیط زیست سخنگوی جیمز هویت در بیانیه ای گفت. "به عنوان نهایی, ایمن وسایل نقلیه قانون را فراهم می کند معقول تک برنامه ملی که اعتصاب حق نظارتی تعادل و محافظت از محیط زیست ما و مجموعه مناسب برای اهداف صنعت خودرو در حالی که حمایت از اقتصاد ما و ایمنی از خانواده های آمریکایی است."

کاوشگر جدید ترین توسعه سال های طولانی مبارزه در سراسر اوباما-دوران حکومت بود که یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن عمده سیاست اقدامات بعد از گرفتن اتاق در سال 2017. این هم یکی از بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم گیری مورد بررسی قرار گیرد و توسط یک بازرس کل — یک شکل از نظارت است که ثابت شده است به طوری قوی است که رئیس جمهور از کار اخراج شده است و یا جایگزین های متعدد بازرسان به طور کلی در این سال به تنهایی.

اوباما-دوران حکومت اعلام شد در سال 2009 و در محل قرار داده شد در سال 2012. آن را مورد نیاز خودروسازان برای بهبود اقتصاد سوخت متوسط جدید خود را در ناوگان خودرو با 5 درصد در هر سال از برای سال 2025 (مدل سال 2026) در نهایت پس از رسیدن به 54 مایل در هر گالن است. در راه خود را به درب در سال 2016 و اوایل سال 2017 اوباما-دوران سازمان حفاظت محیط زیست انجام یک "اواسط دوره نقد و بررسی" از پیشرفت در حال ساخته شده و در بر داشت خودروسازان شد "بیش-مطابق" با حکومت و سمت چپ آن را در محل.

در ماه مارس سال 2017 تهمت وظیفه سازمان حفاظت محیط زیست و ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت با انجام یک بررسی جدید از حکومت بود که یکی از اوباما امضا بحران آب و سیاست پس از خودروسازان به او گفت آنها می خواستند انعطاف پذیری بیشتر. دولت او در ابتدا سعی در توقف تدریجی استانداردهای اما در نهایت حل و فصل در 1.5 درصد افزایش در میانگین مصرف سوخت — در اصل با اضافه کردن 1 میلیارد تن دی اکسید کربن به اتمسفر افزایش مصرف بنزین حدود 80 میلیارد گالن نفت مصرف 2 میلیارد بشکه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سعی در توجیه این استدلال که looser مقررات خواهد کاهش چشمگیر هزینه یک ماشین جدید حدود $1,000. همچنین استدلال کرد که اگر اوباما-دوران حکومت باقی مانده بود در جای بیشتر مردم خواهد خرید اتومبیل استفاده می شود که در حال آلوده و کمتر امن به طور خاص به این دلیل که ماشین های جدید خواهد بود که بسیار گران است.

دلایل بسیاری وجود دارد که به بحث این یافته ها و تهمت اداره حکومت است که در دادگاه به چالش کشید. روند طولانی تهیه حکومت (و پس از رسیدن به آن نتیجه گیری) بود و همچنین بنا به گزارش یک ظرف غذا پر از جنس بنجل ریاضی و اختلافات بین سازمان حفاظت محیط زیست و NHTSA.

این است که روند که سازمان حفاظت محیط زیست بازرس کل در حال حاضر نگاهی است.

در نامه ای به سازمان حفاظت محیط زیست بازرس کل برای درخواست "[a]نیویورک توجیهی مواد یا خلاصه نوشته شده است" که کشیده شد تا برای حکومت نظرات و ارتباطات از کارکنان سازمان به NHTSA مربوط به پیش نویس این قانون ،

"اسناد و مدارک به دست آمده توسط دفتر من — که در حال حاضر نیز به طور رسمی درخواست شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست Inspector General — نشان دادن بی نظمی قابل توجه و illegalities در سراسر تهمت اجرایی را تهیه و نهایی از آن ایمن وسایل نقلیه حکومت بود که مملو از کشنده نقص از شروع" Carper روز دوشنبه گفت:.

جانت McCabe که رهبری سازمان حفاظت محیط زیست را از هوا و تابش تحت اوباما و مشغول به کار در اصلی تولید گازهای گلخانه ای برنامه گفت: در یک ایمیل به آستانه است که "بسیاری از آنها ابراز نگرانی" در مورد تهمت سازمان حفاظت محیط زیست rulemaking روند.

"این به نظر می رسد که سازمان حفاظت محیط زیست شد, تعویق انداختن, به نقطه در مسائل روش شناسی و تجزیه و تحلیل در راه است که کمک خواهد کرد که حمایت از یک نتیجه است که نادیده گرفته پیشرفت در دنیای واقعی و نه در همراهی با سازمان حفاظت محیط زیست مسئولیت تحت قانون هوای پاک" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن