Twitter and TikTok reportedly have talks about a deal

توییتر تا به حال بحث های اولیه در مورد "ترکیب" با TikTok ، وال استریت ژورنال گزارش داده شده ، ساخت بستر های اج

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

توییتر تا به حال بحث های اولیه در مورد "ترکیب" با TikTok ، وال استریت ژورنال گزارش داده شده ، ساخت بستر های اجتماعی رسانه ها آخرین خواستگار ممکن است برای برنامه محبوب به اشتراک گذاری ویدیو. Wall Street Journal به عنوان یادداشت های بانک اطلاعات ، آن را روشن نیست که آیا توییتر را به دنبال کسب ممکن است TikTok ، و هر گونه معامله از جمله موانع بزرگ داشته باشد.

بزرگترین چالش برای هر معامله ای، دستور اجرایی دولت ترامپ از ششم اوت است که میله های شرکت مادر TikTok ByteDance را از دست زدن به معاملات در آمریکا می زند. دستور ظرف 45 روز اجرا می شود. دولت برنامه متعلق به چین را تهدید امنیتی بالقوه می داند، با وجود هیچ مدرکی که نشان دهد بایت داندن یا تیک تاک تا کنون داده های آمریکایی ها را با دولت چین به اشتراک گذاشته است. TikTok گفته است که قصد دارد تا دستور دولت ترامپ را به چالش بکشد.

و سپس مایکروسافت وجود دارد، تنها شرکت یکه تا کنون به طور عمومی اذعان می کند که در گفتگو با مالک TikTok ByteDance برای کسب امکان پذیر بود. به گفته ی "پی.اچ.ای.تی.ای"، توییتر در نظر گرفته می شود که در یک پیشنهاد برای TikTok، با مایکروسافت دونده ی جلو به احتمال زیاد در هر معامله ای. WSJ توییتر بسیار کوچکتر از مایکروسافت است، و منابع سازمان جهانی انرژی می گویند که پلت فرم اجتماعی می تواند به احتمال زیاد با موشن ضد تراست کمتر از مایکروسافت روبرو است. اما توییتر نیز به اندازه غول نرم افزاری برای خرید احتمالی پول را در دست ندارد.

مایکروسافت در 2 اوت در وبلاگ خود نوشته است که مدیر عامل آن Satya Nadella به رئیس جمهور ترامپ در مورد امکان تملک TikTok صحبت کرده بود ، که شامل عملیات TikTok در ایالات متحده ، استرالیا ، کانادا ، و نیوزیلند. مایکروسافت گفت انتظار می رود مذاکرات خود را تا 15 سپتامبر پیچید.

هر معامله ای با توییتر خواهد بود عملیات های تیک تاک در آمریکا ، با توجه به دلار آمریکا شامل .

توییتر از اظهار نظر خود افول کرد. یک سخنگوی TikTok گفت: شرکت در مورد شایعات بازار اظهار نظر نمی کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن