توییتر reinstates صفر پرچین حساب و گفت زودتر خود را تعلیق شد 'خطا'

توییتر به ابقاء حساب برای بازار سایت وبلاگ نویسی صفر و پرچین و می گوید تصمیم خود برای تعلیق حساب "پلت فرم دستک

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

توییتر به ابقاء حساب برای بازار سایت وبلاگ نویسی صفر و پرچین و می گوید تصمیم خود برای تعلیق حساب "پلت فرم دستکاری" در اوایل سال جاری یک اشتباه بود, بلومبرگ گزارش داد. ژانویه تعلیق آن حساب توییتر دنبال یک گزارش از صفر پرچین نشان می دهد که یک دانشمند چینی ایجاد کرده بود coronavirus در یک آزمایشگاه یک نظریه است که شده است به طور گسترده ای افشا و خنثی.

صفر پرچین می گوید در یک پست در سایت خود روز شنبه که توییتر به آنها گفت تعلیق شد برای نقض قوانین خود را در برابر سوء استفاده و آزار و اذیت و موقعیت خود که تعلیق شد "انگیزه دلایل دیگر از این اعلام کرده بودند." آن پست معتقد صفر پرچین نمی dox دانشمند در سوال اما با استفاده از اطلاعات در دسترس عموم در گزارش خود.

در ژانویه آن پست وبلاگ صفر پرچین شامل آنچه گفته شد این دانشمند نام عکس و ایمیل و شماره تلفن و اضافه کرد که مردم باید "پرداخت [او] مراجعه کنید." توییتر می گویند نه آنچه که به طور خاص منجر به صفر پرچین حساب ابقاء اما قوانین آن منع افشای اطلاعات شخصی فرد دیگری.

"ما ساخته شده یک خطا در اجرای عمل در این مورد" یک سخنگوی توییتر گفت: در یک ایمیل به آستانه در روز شنبه. "بر اساس اضافی زمینه از حساب دارنده درخواست ما دوباره حساب. ما اختصاص داده شده روند تجدید نظر برای همه دارندگان حساب."

صفر پرچین را حساب توییتر قبلا پاک پاک اما به نظر می رسد بسیاری از آن قبل از تعلیق توییتهایی یک بار دیگر قابل مشاهده است که از صبح روز شنبه. خود را پیرو تعداد در حال حاضر بیش از 700 ، 000.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن