توییتر محدود تهمت جیر برای 'ستایش خشونت'

توییتر قرار داده است منافع عمومی توجه کنید در یک صدای جیر جیر از رئیس جمهور تهمت برای شکستن پلت فرم قوانین در

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

توییتر قرار داده است منافع عمومی توجه کنید در یک صدای جیر جیر از رئیس جمهور تهمت برای شکستن پلت فرم قوانین در مورد "تجلیل از خشونت است." اما توییتر انتخاب نشده برای حذف صدای جیر جیر از آن پلت فرم به طور کامل به دلیل آن معتقد است و آن را در جهت منافع عمومی است. توییتر اعلام اخطار در یک صدای جیر جیر موضوع از آن رسمی comms حساب.

توجه به این معنی است که صدای جیر جیر از مغلوب ساختن پیشی جستن گاهشمار اما در دسترس است اگر شما بازدید از صدای جیر جیر به طور مستقیم. در مغلوب ساختن پیشی جستن جدول کاربران باید با کلیک بر روی "مشاهده" را فشار دهید به آن را ببینید. دسترس جیر نیز محدود به عنوان بخشی از این روند است. اگر چه کاربران هنوز هم می تواند پاسخ آن را با نظر آنها نمی تواند پاسخ به آن پاسخ آن را به طور مستقیم و یا مانند آن. توییتر همچنین می گوید که خود متوجه این بدان معنی است که جیر جیر نمی شود algorithmically توصیه می شود بر روی پلت فرم آن است.

"این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد" رئیس جمهور تهمت را توییت می خواند. "فقط صحبت کرد و به فرماندار Tim Walz و به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!"

توییتر به نظر می رسید به در نظر گرفتن مسائل با مغلوب ساختن پیشی جستن خط "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

مغلوب ساختن پیشی جستن است عمدا و یا سهوا به نقل از سابق میامی رئیس پلیس والتر Headley. در دسامبر سال 1967 چند ماه پس از شورش شکست در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه, Headley گفت: "زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" در اطلاعیه جدید "دشوار" سیاست برای پلیس سیاه و سفید محله. Headley وعده داده شده به استفاده از تفنگ ساچمه ای سگ و تهاجمی "توقف و frisk" تاکتیک در تلاش برای کاهش جرم و جنایت. "ما مهم نیست که متهم به خشونت پلیس" در نیویورک تایمز گزارش داد او گفت در آن زمان است. "آنها چیزی دیده نمی رتبهدهی نشده است."

"ما اقداماتی در راستای جلوگیری از دیگران از بودن الهام به ارتکاب اعمال خشونت آمیز اما نگه داشته اند صدای جیر جیر در توییتر به دلیل آن مهم است که هنوز هم قادر به دیدن توییت داده شده و ارتباط آن در حال انجام امور عمومی اهمیت" توییتر نوشت: در پی صدای جیر جیر.

متوجه شد ارسال شده پس از تشدید تنش بین توییتر و رییس جمهور این هفته است. روز سه شنبه این شرکت با برچسب دو از مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها به عنوان "برنامه به طور بالقوه گمراه کننده" برای اولین بار. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال ادعا کرد که پست الکترونیکی-در برگه های رای را در "تقلب در انتخابات". دیروز مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا با هدف محدود کردن حمایت های حقوقی با توجه به سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب