توییتر آزمون یک رابط پاک کن برای رشته مکالمات

توییتر در حال نشان دادن برخی از iOS و کاربران وب یک رابط کاربری جدید به آن را آسان تر به دنبال رشته مکالمات ای

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

توییتر در حال نشان دادن برخی از iOS و کاربران وب یک رابط کاربری جدید به آن را آسان تر به دنبال رشته مکالمات این شرکت اعلام کرده است. یک gif منتشر شده توسط توییتر پشتیبانی حساب نشان می دهد که آزمون جدید رابط کاربری در عمل با خطوط و فاصله ساخت آن را بسیار آسان تر به ببینید که چه کسی در پاسخ به کسی که در توییتر موضوع. این قابلیت برای اولین بار به توییتر نمونه برنامه twttr سال گذشته ایجاد شده بر روی iOS به روز رسانی منتشر شده در ژانویه.

تغییرات در حال تلاش برای به عقب و جلو مکالمات "آسان تر به خواندن و دنبال کردن" با توجه به شرکت. زمان مکالمات توییتر می تواند به سرعت تبدیل به شلوغ و دشوار به درک, به ویژه هنگامی که ده ها تن از کاربران در پاسخ به هر فرد صدای جیر جیر در یک مکالمه. این بدان معنی است که حتی با مشخصات بالا مصاحبه با توییتر مدیر عامل می تواند به سرعت تبدیل شدن به تقریبا غیر ممکن است به دنبال.

در کنار رابط کاربری جدید در توییتر می گوید آن را نیز آزمایش با پنهان "مانند" "پاسخ" و "پاسخ" آیکون به طور پیش فرض برای پاسخ, در یک حرکت است که باید اجازه می دهد بیشتر توییتهایی به جا بر روی صفحه نمایش تک. این تغییر نیز در حال آزمایش بر روی یک "گروه کوچک" از کاربران توییتر در iOS و وب است.

از تبلیغاتی تصاویر جدید مکالمه رابط به نظر می رسد مانند یک بهبود بزرگ بیش از آنچه که توییتر در حال حاضر ارائه می دهد. اما ما باید صبر کنید تا ببینید که چگونه به خوبی آن می ایستد تا به هرج و مرج بی امان از توییتر در قبل از اجرای گسترده تر امکان پذیر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب