توییتر نمی خواهد اضافه کردن "گمراه کننده" برچسب به علم بد به اشتراک گذاشته شده توسط تهمت مشاور

توییتر اطلاعات غلط سیاست را پوشش نمی دهد به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده مقاله ادعا و بدون شواهدی وجود د

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

توییتر اطلاعات غلط سیاست را پوشش نمی دهد به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده مقاله ادعا و بدون شواهدی وجود دارد که ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین یک "90 درصد شانس برای کمک به" COVID-19 بيمار. هیچ درمان از جمله هیدروکسی کلروکین ثابت شده است به طور موثر درمان COVID-19.

در ابتدا ارسال شده در آوریل 28, آزادی مطبوعات شده است به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در پی رئیس جمهور تهمت های اخیر اعلام کرد که او به طور منظم مصرف مواد مخدر است. حدود 500 حساب ارسال شده مقاله در توییتر در هفته گذشته و صدها مطلب را به اشتراک گذاشته و آن را در Facebook, از جمله برخی از مشخصات چهره های محافظه کار با توجه به Crowdtangle آمار. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale مشترک آن در روز سه شنبه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام. بنابراین رئیس جمهور محافظه کار گروه قضایی سازمان دیده بان که در اطراف 987,000 پیروان در توییتر.

داستان منتشر شده توسط انجمن آمریکایی پزشکان و جراحان که ارائه خود را به عنوان یک غیر حزبی, دکتر, انجمن اما مخالف اجباری واکسیناسیون سرخک و ترویج fringe نظریه ها در مورد HIV و واکسن. (در سال 2008 در انجمن نیز مورد سوال که آیا رئیس جمهور باراک اوباما در سخنرانی استفاده می شود "پنهان شکل از هیپنوتیزم.") در مقابل بسیار بزرگتر انجمن پزشکی آمریکا حمایت کرده است آزمایش های بالینی برای هیدروکسی کلروکین اما هشدار داد که هیچ شواهد قابل توجهی کار می کند. غذا و دارو نیز هشدار داده بود که از عوارض جانبی بالقوه مانند قلب خطرات هشداردهنده استفاده از آن در خارج از بیمارستان ها و تحقیقات است.

این حادثه اولیه آزمون توییتر را به گسترش مبارزه علیه گمراه کننده اطلاعات سلامت. این ماه توییتر شروع به برچسب زدن توییتهایی ساخته شده است که نادرست و یا مورد اختلاف و ادعا می کند در مورد رمان coronavirus علاوه بر از بین بردن اطلاعات غلط است که می تواند تحریک آسیب برساند. یک سخنگوی شرکت, اما, گفت: صدای جیر جیر است که "در حال حاضر نه در نقض توییتر قوانین و واجد شرایط نیست برای برچسب زدن." توییتر می گوید: این اولویت بندی توییتهایی که حاوی یک برنامه به طور بالقوه مضر تماس به عمل است; آن را به طور خاص پیام های است که تشویق مردم به آسیب 5G برج های سلولی به عنوان مثال. آن را می گوید آن را نمی خواهد قدم در برچسب زدن به همه توییتهایی که حاوی تایید نشده و یا مورد مناقشه اطلاعات در مورد کوروناویروس.

تا کنون Facebook همچنین نشده ساخته شده یک تماس در اینکه داستان خود را نقض ضد اطلاعات غلط قوانین. اما یک Facebook سخنگو گفت: در آستانه که در این مقاله به احتمال زیاد خواهد بود واجد شرایط برای واقعیت-چک کردن. این پلت فرم به طور معمول پرچم محتوا که تاریخ به طور کامل و یا تا حدی نادرست هشدار به کاربران و کاهش آن برسد.

این AAPS مقاله چشم نواز تیتر "هیدروکسی کلروکین در حدود 90 درصد شانس برای کمک به COVID-19 بيمار" — اما آن را نمی کند در واقع اثبات این ادعا است. به جای آن برگه حدود 2,300 افرادی که تحت درمان با هیدروکسی کلروکین توسط پزشکان مختلف بسیاری در خارج از رسمی پروژه تحقیقاتی. سپس آن را محاسبه که حدود 91 درصد "بهبود بالینی." آن را نمی کند مقایسه این اعداد با یک گروه کنترل که نیست نگاهی به مواد مخدر و بسیاری از مطالعات نشان داده اند وجود دارد تفاوت کمی بین آن گروه. این مقاله اساسا استدلال می کند که هیدروکسی کلروکین نیست به وضوح صدمه 90 درصد از افرادی که مواد مخدر در زمان -- که خوب است اگر درست است اما مطلقا متفاوت از "کمک می کند." ارائه شده در زمینه آزادی مطبوعات در مورد یک یافته علمی نتیجه عمیقا گمراه کننده به یک بازی گاه به گاه خواننده.

این AAPS انتشار نیز منتشر شد قبل از یک مطالعه بزرگ که نمی پیدا کردن داروی موثر در درمان COVID-19. (نویسندگان این مطالعه تاکید کرد که ما هنوز در حال انتظار برای مقیاس بزرگ آزمایش های کنترل شده است که می تواند به ارائه اطلاعات بیشتر و آنها را حاکم کردن هیدروکسی کلروکین در درمان.) یک سخنگوی AAPS گفت: این سازمان به روز رسانی آن جداول. اما نمی گویند که آیا آن را هنوز هم ایستاده 90 درصد رقم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن