بارگذاری راه اندازی بر روی تقاضای تحویل مواد غذایی در امریکا و کانادا

بارگذاری راه اندازی بر روی تقاضا خدمات تحویل مواد غذایی در امریکا و کانادا این شرکت اعلام کرد در روز سه شنبه.

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

بارگذاری راه اندازی بر روی تقاضا خدمات تحویل مواد غذایی در امریکا و کانادا این شرکت اعلام کرد در روز سه شنبه. آن را بارگذاری برای اولین بار اصلی حرکت به دنیای رقابتی آنلاین خرید مواد غذایی پس از کسب Cornershop پیشرو مواد غذایی آنلاین ارائه دهنده در شیلی ، مکزیک ، پرو و کانادا و برزیل و کلمبیا.

مواد غذایی تحویل خواهد شد در دسترس از طریق هر دو Uber اصلی برنامه و در آن بارگذاری می خورد برنامه. مشتریان را ببینید تحویل مواد غذایی در دسترس از فروشگاه های مواد غذایی محلی و قادر خواهد بود برای دریافت سفارشات خود را "در عنوان کمی تا یک تا دو ساعت" با توجه به بارگذاری می خورد سر محصول دانیل Danker.

این سرویس در دسترس است از امروز شروع, در 19 شهر در سراسر امریکا و کانادا. در اواخر این ماه در دسترس خواهد بود در ما Danker گفت. و هنگامی که آن را راه اندازی از آن خواهد شد در حال بارگذاری اشتراک خدمات سوار عبور می خورد و پاس که در آن مشتریان می توانید تحویل رایگان در سفارشات بیش از $30.

اعلام می آید بر روی پاشنه از Uber را $2.65 میلیارد دلار کسب Postmates. Uber تقلا برای گسترش آن تحویل مواد غذایی به عنوان گزینه های این بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به کوبیدن هسته آن سوار-نقطه کسب و کار. در اوج این بیماری همه گیر در حال بارگذاری گفت: آن سوار-نقطه بخش پایین بود حدود 80 درصد است. و در حال حاضر با تعداد موارد خونتان در بسیاری از نقاط ایالات متحده این شرکت ضرر و زیان می تواند همچنان به کوه.

"من فکر می کنم این می تواند مقدار زیادی از حس در قبل از COVID جهان" Danker گفت: در تماس با خبرنگاران. "اما جهان ما فقط اساسا تغییر کرده است. و این نشان دهنده حتی بیشتر از یک مسئولیت بزرگ برای ما است."

آن را سخت به دلیل بارگذاری بانکی آنقدر در تحویل مواد غذایی. رزرو در شرکت Uber می خورد تقسیم شد تا بیش از 54 درصد در سال بیش از سال به لطف افزایش تقاضا برای مواد غذایی تحویل این شرکت گزارش شده است. تحویل غذا دیده است شتاب در تقاضا از اواسط ماه مارس با 89 درصد در سال بیش از سال ناخالص رزرو رشد در ماه آوریل به استثنای هند است. اما این شرکت نیز نقل مکان کرد و سریع به کنار گذاشتن آن سود بازار به تازگی سازندگان آن می خورد و کسب و کار در هشت کشور جهان است.

حال بارگذاری ورود شلوغ زمینه با شرکت های بزرگی مانند آمازون و Instacart مانورهای رندانه برای سهم بازار با عمده فروشنده مانند Kroger و خارج شده است. و آن را آشکار moneymaker یا نه. در سال گذشته تنها 3 درصد از فروش مواد غذایی در ایالات متحده را در محل آنلاین. فروش قطعا افزایش طول همه گیر — ما مواد غذایی آنلاین درآمد ثبت رکورد $7.2 میلیارد دلار در ماه ژوئن — اما مشتریان می گویند که آنها احساس تردید به فروشگاه برای مواد غذایی آنلاین برای ترس از عوارض و یا تجربه دیر تحویل با توجه به بررسی های اخیر.

Cornershop تاسیس شد در سال 2015 در سانتیاگو, شیلی. این شرکت تقریبا به دست آورد خارج برای $225 میلیون دلار در سال 2018 اما مکزیکی ضد تراست رگولاتور در نهایت مسدود مقابله با این استدلال خارج می کند و یک سطح میدان بازی برای رقبای خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن