Uber قصد دارد تا نیاز خود را رانندگان و مسافران در ایالات متحده به سایش پوشش صورت

Uber در حال برنامه ریزی برای اجرای یک سیاست جدید در هفته های آینده نیاز به درایور و سواران در ایالات متحده و ب

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399

Uber در حال برنامه ریزی برای اجرای یک سیاست جدید در هفته های آینده نیاز به درایور و سواران در ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر به پوشیدن ماسک یا پوشش یک سخنگوی شرکت تایید شده در روز یکشنبه. به عنوان اولین گزارش سی ان ان, کسب و کار, سوار-نقطه شرکت همچنین در حال توسعه فن آوری برای تشخیص این که آیا درایور آن با پوشیدن پوشش صورت قبل از آنها شروع به پذیرش مسافر سفر.

در بیانیه ایمیل به آستانهسخنگوی گفت: در حال بارگذاری است حمل و نقل لوازم ایمنی به رانندگان ارائه "ضروری سفر" و تشویق سواران به ماندن در خانه اگر آنها می توانند.

"به عنوان کشورهای بازگشایی حال بارگذاری است با تمرکز بر ایمنی و اقدام با احتیاط" سخنگوی گفت. "تیم ما در حال آماده سازی برای مرحله بعدی بازیابی, که در آن ما خواهد شد و همه باید نقش خود را برای بازی. ما در برقراری ارتباط به روز رسانی به طور مستقیم به کاربران هنگامی که آماده, اما در عین حال ما همچنان به اصرار تمام سواران و رانندگان به پوشیدن ماسک یا پوشش صورت در هنگام استفاده از بارگذاری."

Uber در حال حاضر نیاز به درایور را گاه به گاه selfies به عنوان بخشی از خود را در زمان واقعی ID بررسی ویژگی های آن معرفی شده در سال 2016. آن در مقایسه با عکاسی از خود عکس با آنچه که این شرکت بر روی فایل برای اطمینان از مطابقت آنها.

گسترده stay-at-home سفارشات با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس آمار بارگذاری را سوار-نقطه بخش سخت است. مدیر عامل شرکت Uber دارا Khosrowshahi گفت: سرمایه گذاران در یک تماس در ماه مارس که در آن دیده می شود ناخالص رزرو در بسیاری از شهرهای بزرگ که در آن این عمل کاهش به میزان 70 درصد است. یک چشم انداز مثبت در آن بارگذاری می خورد و تحویل مواد غذایی کسب و کار ساخته شده است نه برای ضرر و زیان سوار-نقطه سمت.

اطلاعات گزارش شده در اواخر ماه گذشته است که حال بارگذاری است و با توجه به اخراج تا 20 درصد از کارکنان اما این شرکت است و نه اظهار نظر در مورد اینکه آیا اخراج قریب الوقوع هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن