یوبی سافت در حال حاضر از دادن آن Assassin's Creed تورهای آموزشی از یونان و مصر به صورت رایگان

Ubisoft ارائه شده است رایگان و محبوبیت آن تورهای آموزشی یونان باستان و مصر باستان که بر اساس استودیو تفریح از

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

Ubisoft ارائه شده است رایگان و محبوبیت آن تورهای آموزشی یونان باستان و مصر باستان که بر اساس استودیو تفریح از آن جهان در Assassin's Creed ریشه و Assassin's Creed اودیسه, استودیو امروز اعلام کرد. تورهای رایگان خواهد بود به ادعای تا مارس 21.

شما می توانید دانلود Discovery تور: یونان باستان و کشف تور: مصر باستان از یوبی سافت سایت در اینجا اگر شما نیاز به یک حساب Uplay آنها را ادعا می کنند.

در اینجا آنچه در دسترس در کشف تور: یونان باستانبا توجه به یوبی سافت:

سفر در طول 29 مناطق و کشف صدها نفر از ایستگاه های با تورهای در 5 تم های مختلف: فلسفه شهرهای معروف, روزانه, زندگی جنگ و اسطوره ها به یادگیری بیشتر در مورد تاریخ یونان باستان.

و در اینجا چیزی است که شما می توانید در کشف تور: مصر باستان:

کشف تور اجازه می دهد تا شما را به آزادانه پرسه زدن در جهان بطلمیوسی مصر. اطلاعات بیشتر در مورد زندگی خود و عادات و آداب و رسوم توسط خودتان و یا اجازه دهید مورخان و Egyptologists راهنمای شما در یکی از 75 موجود تاریخی تورهای آنها را سرپرستی.

همکارم اندرو وبستر گفت: مصر-تور بر اساس احساس "مرتب کردن بر اساس مانند یکی از کسانی که تورهای صوتی در موزه ها — به جز اینجا شما می توانید صعود یک هرم و یا سوار یک قایق پایین رود نیل در حالی که شما یاد بگیرند که" هنگامی که او آن را در سال 2018 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن