Unilever, ورایزون, Coca-Cola, Starbucks, مایکروسافت: تمام شرکت های کشیدن تبلیغات از Facebook

برای اولین بار در تاریخچه آن, Facebook با آن مواجه است یک سازمان تحریم از تبلیغ مجموعه ای برای شروع جولای 1st.

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

برای اولین بار در تاریخچه آن, Facebook با آن مواجه است یک سازمان تحریم از تبلیغ مجموعه ای برای شروع جولای 1st. آن را از شرکت های کوچک یا شرکت های بزرگ از جمله هرشی هوندا و Verizon را متوقف کرده اند و هزینه های خود را. هدف از توقف نفرت برای سود کمپین به فشار رسانه های اجتماعی کرگدن به تغییر چگونه آن دسته سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط از جمله اغلب نوشته های آتش زا از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این شرکت متعهد به توقف تبلیغات در Facebook و Instagram برای حداقل یک ماه.

برخی از شرکت ها گرفته اند تحریم ها یک گام به جلو کشیدن تبلیغات از همه (یا اکثر) سیستم عامل رسانه های اجتماعی — و نه فقط Facebook — و این لیست شامل Coca-Cola, Starbucks و یونیلور. مایکروسافت خود را به حالت تعلیق تبلیغات در Facebook به عنوان حداقل از طریق اوت. پس از آن یک برنامه به طور بالقوه معامله بزرگ است. آیا کشیدن آگهی دلار تاثیر خواهد گذاشت — از نظر مالی و یا در غیر این صورت هنوز به تعیین خواهد شد.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد رسانه های اجتماعی تبلیغ تحریم و آنچه در آن تمام معنی است. به عنوان این داستان همچنان به تکامل آستانه را حفظ خواهد کرد در این لیست به روز شده به عنوان شرکت های بیشتری وارد سایت می شوید.

چگونه این همه شروع کنم ؟

ائتلافی از سازمانهای مدافع حقوق مدنی از جمله ضد افترا, لیگ, NAACP, رنگ تغییر و خواب غول راه اندازی کمپین ژوئن 17th. Facebook کردند اجازه داده است گروه های نفرت شکوفا در پلت فرم آن با بسیاری از مردم به پیوستن به گروه های افراطی به دلیل پلت فرم خود توصیه ابزار. یک ADL مطالعه نشان داد 42 درصد از کاربران روزانه به حال تجربه آزار و اذیت بر روی پلت فرم.

چه می خواهند ؟

این گروه دارای یک لیست طولانی از می پرسد; همراه با تغییر سیاست برای جلوگیری از سخنرانی نفرت و به روز رسانی الگوریتم های این لیست شامل استخدام یک C-سطح اجرایی با حقوق مدنی تخصص انجام یک شخص ثالث حسابرسی از نفرت و اطلاعات غلط ارائه بازپرداخت برای تبلیغ زمانی که تبلیغات خود را نشان داده شده است در کنار "مشکل" محتوا و ارائه تعصب آموزش برای بشر محتوای مدیران.

پس چه چیز دیگری هستند و این شرکت ها از تبلیغات خود را توقف ؟

چه شما معنی است که شما به عنوان بدبینانه به عنوان آستانه وقتی که می آید به نوع دوستانه نیت مگا-شرکت اشخاص?! شما ممکن است به چیزی است. بسیاری از شرکت ها تعیین بودجه تبلیغاتی خود را سه ماهه و به عنوان شما ممکن است تصور کنید اخیر سه ماهه زشت بود برای بسیاری از شرکت ها به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری از آنها در حال حاضر به دنبال کاهش بودجه تبلیغاتی خود را در ماه های آینده. بنابراین اگر آنها توقف صرف پول در تبلیغات رسانه های اجتماعی در نظریه آنها صرفه جویی در پول (و یا هدایت آن را در جای دیگر) تسکین برخی از فشار بر روی خط پایین خود را. اگر آنها "به دست آورده است" رسانه ها و برخی از نیت از معامله حتی بهتر است. البته شرکت ها ممکن است فقط می خواهید به ایجاد یک بیانیه و انجام آنچه آنها فکر می کنم درست است چیزی که شما می دانید. شاید.

اما برخی از شرکت ها در حال تحریم بیش از Facebook و Instagram?

بله چندین شرکت های بزرگتر از جمله استارباکس, Unilever, Coca-Cola, و Diageo اعلام کرده اند آنها توقف تبلیغات در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی (استارباکس می گوید آن را هنوز هم اجرای تبلیغات در یوتیوب) با Unilever گفت: آن را نگه دارید تبلیغات خود را از طریق پایان سال 2020 در میان "قطبی انتخابات دوره است." و نه همه شرکت های تحریم Facebook در حال گرفتن رسمی تعهد; با توجه به Axiosمایکروسافت معلق تبلیغات در Facebook و Instagram در مارس و آوریل ادامه خواهد داد به انجام این کار حداقل از طریق اوت.

آیا این تفاوت در Facebook پایین خط ؟

خوب است که سوال واقعی نیست ؟ یک تجزیه و تحلیل ثروت می یابد که آن را به هزاران نفر از Facebook 8 میلیون تبلیغ را دندانه. در سال گذشته Facebook تا به حال تقریبا 70 میلیارد دلار در درآمد تبلیغات بسیاری از تحلیلگران تحریم به عنوان تا حد زیادی نمادین است. و شایان ذکر است که با توجه به Gizmodoنه همه مارک های درگیر در تحریم باید گفت که آیا آنها بکشید تبلیغات خود را از Facebook مخاطبان شبکه که اجازه می دهد علامت های تجاری تبلیغات در برنامه های شخص ثالث با استفاده از Facebook را هدف قرار داده است.

چگونه است که Facebook در پاسخ به تحریم ؟

کارولین Everson, معاون رئیس جمهور برای جهانی در راه حل های بازاریابی در Facebook در بیانیه ای گفت که این شرکت جهات مارک' تصمیم گیری باقی می ماند و "با تمرکز بر کارهای مهم و از بین بردن نفرت سخنرانی و ارائه بحرانی رای گیری اطلاعات" اضافه کردن آن را با داشتن "گفتگو با بازاریابان و سازمانهای مدافع حقوق مدنی در مورد چگونه ما می تواند یک نیروی خوب است." مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: این شرکت به قرار دادن محدودیت های جدید بر نفرت محتوا در تبلیغات به صراحت ممنوعیت تبلیغات است که تشویق نژادی بخش (اما محدودیت های اعمال نمی پرداخت نشده پست).

که شرکت را امضا کرده اند به تعهد رسمی تا کنون ؟

در اینجا شرکت های که امضا کرده اند به توقف نفرت برای سود کمپین که خواستار توقف Facebook هزینه تبلیغات به عنوان از 1 ژوئیه. ما نگه داشتن این لیست به روز شده به عنوان شرکت های بیشتری وارد سایت می شوید.

  • Ben & jerry's
  • Verizon
  • پاتاگونیا
  • شمال صورت
  • هرشی
  • هوندا


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن