ژولیده طرح به وحشت برای ساکنان در Gokulam 3 مرحله

میسور/Mysuru: ساکنان Gokulam 3 مرحله 4 اصلی در شهرستان زندگی می کنند در ثابت اضطراب پس از سال با توجه به خالی

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: ساکنان Gokulam 3 مرحله 4 اصلی در شهرستان زندگی می کنند در ثابت اضطراب پس از سال با توجه به خالی سایت بعدی را به خانه خود را که پر شده است با بیش از حد رشد بوته ها و علف های هرز تبدیل شده است که محل پرورش پشه و یک پناهگاه امن برای مار و جوندگان عقرب و دیگر آفات است. به عنوان خالی طرح است که پر از علف های هرز و بوته آن را نیز ممکن است تبدیل به یک محل مناسب برای دزد برای پنهان کردن.

یک زن و شوهر مسن زندگی در کنار این سایت خالی است و زندگی در سایه ترس مداوم به عنوان چند مار تا به حال وارد خانه خود شده است. "من امیدوار هستم که صاحب این سایت خالی خواهد بود مسئول همسایه و سایت تمیز" گفتند.

آنها گفتند که خالی سایت پر است از زباله و بیش از حد رشد بوته ها و علف های هرز و در نتیجه بسیاری از حشرات و جوندگان و مار ساخت محل خانه خود را. همچنین چوبی لاگ های ذخیره شده در مقابل خانه خود را پس از چند ماه اجازه می دهد موش ها و مارها به دزدکی حرکت کردن به آن و نیز ایجاد بسیاری از مشکلات برای ساکنان لین.

آنها گفتند که سایت های اختصاص داده شد در سال 1973 و گفت: خالی سایت اتحادش را تغییر بسیاری از دست تا به حال و در حال حاضر مالک است و نه یک خانه ساخته شده و نه رو این طرح به صورت دوره ای تمیز.

ساکنان را به مقامات مربوط به برداشتن خالی سایت تمیز در اولین و همچنین برای گرفتن مار و بازسازی آنها را در زیستگاه خود را به دور از منطقه مسکونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن