ورایزون در حال حاضر از جمله کامل دیزنی پلاس، Hulu، و بسته نرم افزاری ای اس پی ان پلاس با برخی از برنامه های نامحدود

مشارکت بین Verizon و دیزنی به نظر می رسد به خوبی کار کردن برای هر دو طرف : امروز ، حامل اعلام کرد که در کنار 1

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399

مشارکت بین Verizon و دیزنی به نظر می رسد به خوبی کار کردن برای هر دو طرف : امروز ، حامل اعلام کرد که در کنار 12 ماه رایگان دیزنی پلاس جریان آن در حال حاضر از جمله با برنامه های نامحدود ، آن را در حال حاضر در Hulu و ESPN پلاس پرتاب ، بیش از حد. اما بسته نرم افزاری کامل تنها به مشتریان در هر دو بازی بیشتر و یا گرفتن برنامه های نامحدود بیشتر، که گزینه های گران ترین Verizon است. برخلاف قبل، جایی که تبلیغ رایگان فقط برای 12 ماه خوب بود، حالا شما دسترسی ادامه دار تا زمانی که شما با Verizon در آن برنامه باقی می ماند.

طرح های تجدید شده در تاریخ 20 آگوست به اثر می باشد. مشتریان موجود در حال حاضر دریافت دسترسی به دیزنی پلاس 12 ماه در ما می تواند به بازی جدید ما حرکت بیشتر و گرفتن برنامه های نامحدود بیشتر با بسته نرم افزاری دیزنی شامل، و یا به مبلغ 6 دلار در هر ماه آنها می توانند در طرح فعلی خود باقی بماند و اضافه کردن هر دو ESPN پلاس و Hulu برای تکمیل بسته نرم افزاری دیزنی، ورایزون در انتشار اخبار خود گفت: "

قیمت گذاری برای "مخلوط و مطابقت" برنامه های نامحدود بدون تغییر است: آنها در 35 دلار (در طرح چهار خط) برای شروع نامحدود شروع می شود, که شما را محدود به جریان 480p و تنها شامل شش ماه از دیزنی پلاس - بدون بسته نرم افزاری - و اپل موسیقی. همچنین این طرح فاقد دسترسی 5G است. بازی نامحدود بیشتر (45 دلار در طرح چهار خط) است که در آن شما بسته نرم افزاری، داده های 5G، به علاوه شش ماه از موسیقی اپل است. طرح قبلا شامل یک اشتراک کامل اپل موسیقی تعریف، بنابراین یک بیت از تجارت کردن اگر شما می خواهید تمام دیزنی ارائه وجود دارد.

طرح بهره وری متمرکز بر انجام بیشتر نامحدود (همچنین $ 45) تنها شامل شش ماه از دیزنی پلاس و اپل موسیقی، اما، به گفته Engadget، Verizon در حال افزایش کیفیت جریان ویدیو به 720p در مقابل 480p آن قبل از بود. دریافت نامحدود بیشتر (55 دلار) تقریبا شامل همه چیز: رایگان دیزنی بسته نرم افزاری, رایگان اپل موسیقی, دسترسی به شبکه 5G, و 30GB از سرعت بالا tethering. ورایزون نیز بهبود طرح فقط بچه ها (5 دلار / ماه در طرح چهار خط) برای شامل داده های نامحدود -- البته در سرعت 5Mbps در هم بسته.

برای برنامه هایی که شامل 5G، شما می توانید هر دو فوق سریع (اما محدود در پوشش) شبکه میلی متر موج و "در سراسر کشور" شبکه 5G است که ورایزون همچنان به وعده برای راه اندازی برخی مواقع در سال جاری استفاده کنید.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن