Vivo اعلام X50 گل سرسبد سری با gimbal-سبک دوربین

Vivo رسما اعلام کرد اولین گل سرسبد گوشی های 2020, X50 سری. همانطور که قبلا طعنه کلید از ویژگی های اصلی دوربین

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

Vivo رسما اعلام کرد اولین گل سرسبد گوشی های 2020, X50 سری. همانطور که قبلا طعنه کلید از ویژگی های اصلی دوربین های سنگین سیستم تثبیت کننده که Vivo مختلف در مقایسه حرفه ای gimbals و آفتاب پرست' چشم. آن را قبلا نشان داد تا در داخل بدن است Apex 2020 مفهوم تلفن, اما این شرکت نبود قادر به نشان می دهد آن را در فرد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر آن را می تواند حمل و نقل تجاری دستگاه های.

بالاترین-end مدل X50 Pro+ که با استفاده از جدید سامسونگ 50 مگاپیکسلی 1/1.3-اینچ ISOCELL GN1 سنسور اصلی دوربین است. این gimbal سیستم باعث می شود استفاده از بر روی صفحه نمایش "رادار" که به تصویر می کشد لنز جنبش و نشان می دهد هنگامی که یک شات پایدار خواهد بود. این X50 Pro+ و X50 Pro همچنین شامل periscope تله دوربین هر چند X50 نمی کند.

Vivo هنوز اعلام مشخصات کامل ورق برای گوشی های, اما X50 Pro+ یک پیکسل 865 پردازنده با شرط X55 5G مودم. صفحه نمایش با پشتیبانی از 120 هرتز نرخ تجدید و HDR10+. Vivo می گوید که به طور منظم X50 است به باریک ترین 5G تلفن همیشه در 7.49 میلی متر ضخامت در ضمن پیشنهاد اواسط محدوده دستگاه است که ممکن است با استفاده از چیزی شبیه به یک پیکسل 765.

که تقریبا همه Vivo است گفت: در مورد X50 صف در حال حاضر برای برخی از این دلیل, بنابراین ما باید صبر کنید تا زمانی که ما دستگاه(ع) در دست به شما بگویم بیشتر از جمله قیمت و تاریخ انتشار. این شرکت دارای سابقه debuting جدید ویژگی های سخت افزاری است که تا پایان گرفتن به طور گسترده ای به تصویب رسید و در جای دیگر از صفحه نمایش حسگر اثر انگشت به pop-up selfie بنابراین ما قطعا علاقه مند به امتحان gimbal stablization برای خودمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن