سازمان دیده بان بازی پازل indie ساخته شده، کاشی توسط کاشی، در این موضوع توییتر جذاب

"اين چيه ولي من يه فکري داشتم" به این صورت است که توسعه دهنده بازی @davemakes ژانویه گذشته یک موضوع توییتر را

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

"اين چيه ولي من يه فکري داشتم"

به این صورت است که توسعه دهنده بازی @davemakes ژانویه گذشته یک موضوع توییتر را آغاز کرد، به اشتراک گذاری یک قاب از کاشی های رنگارنگ شناور از طریق یک فضای بازی مورب. موضوع دیو را دنبال کنید ، هر چند ، و شما خواهید دید که چگونه آنها توسعه این ایده تنها در طول ماه به ریتم کاملا نوبه خود و بازی پازل به نام Mixolumia، در دسترس برای خرید در Itch.io به عنوان آخر هفته گذشته.

بازی خود را بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد, جفت سبک هنری ساده و جسورانه با موسیقی Tetris و جلوه های صوتی بی درهم و برهم, و گیم پلی که به نظر می رسد صلیب بین تتریس و Puyo-Puyo. چه چیزی واقعا جذاب در مورد موضوع ، هر چند ، چگونه آن را ارائه می دهد نگاهی به جهان اغلب مات از توسعه بازی ، ردیابی کار دیو و آزمایش.

موضوع را دنبال کنید، و می توانید ببینید که چگونه دیو ویژگی های جدید را در طول زمان اضافه می کند، تست مکانیک های خاصی. یک سوال اولیه این است که چگونه باید کاشی بلوک حرکت می کند زمانی که آنها ضربه نقطه نقطه دیگر؟ بايد نصفش رو بشکنن؟ بايد مسيرهاي ديگه رو پايين بکشن؟ یا اینکه باید آنها را زیگ زاگ پایین صفحه نمایش برای جلوگیری از این مشکل در همه جا؟

همونطور که ميبينيد، ديو سرانجام مشکل رو حل ميکنه با اينکه بلوک ها در مسيري حرکت مي کنن که آخرين بار بهشون فشار اومدن به عنوان توجه داشته باشید، که باعث می شود آن را آسان تر برای بازیکنان به کارگردانی کاشی، اضافه کردن عمق بیشتر و استراتژی به بازی به نوبه خود.

ما نمی خواهد روکش تمام موضوع اینجا، اما با کلیک بر روی آن اولین توییت، و شما می توانید به عنوان دیو می افزاید: اثرات ذرات، پیش نمایش از جایی که هر بلوک زمین، نمره و سیستم سطح، حالت های مختلف بازی، و بیشتر تماشا کنید. دیدن عنوان شکل گرفتن، و این احساس را مانند تماشای یک زمان از یک نقاش تبدیل کردن یک چشم انداز تازه است.

آنچه به عنوان یک بازی در سایه های اولیه ساده شروع می شود رنگارنگ می شود زمانی که پالت های جدید اضافه می شوند:

سپس، عناصر موسیقی بازی تکامل می یابند. دیو با اثرات موسیقی پویای خود شروع می شود اما با موسیقی دان جوزی برشنر همکاری می کند تا یک صداهای پیچیده تر بسازیم. من به خصوص عاشق آهنگ مثال زیر، به نام "تابستان دوش، که ویژگی های صداهای باران است که در شدت ساخت که شما را از طریق سطح بازی.

در طول توسعه بازی، دیو طول می کشد عنوان به توکیو هند (جمع آوری ماهانه برای توسعه دهندگان بازی) ، شروع می شود یک پاترون برای حمایت از توسعه ، و در نهایت قادر به راه اندازی عنوان به عنوان یک بازی کامل ، کامل با پالت های رنگی قابل تنظیم و اثرات موسیقی. شما می توانید میکسولومی ارابه را در حال حاضر برای مک و کامپیوتر به قیمت 9 دلار (10 درصد خاموش قیمت به طور منظم) خریداری کنید.

...شگفت انگيزه که ببيني وقتي يه ايده ي تنها توي سرت هست چه اتفاقي ميفته و به سادگي از طریق دنبال کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب