سازمان دیده بان فضانوردان ناسا پرواز SpaceX خدمه اژدها با استفاده از صفحه لمسی

نزدیک به دو ساعت پس از فضانوردان ناسا باب Behnken و داگ Hurley شد اولین فضانوردان راه اندازی به فضا در یک متعل

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

نزدیک به دو ساعت پس از فضانوردان ناسا باب Behnken و داگ Hurley شد اولین فضانوردان راه اندازی به فضا در یک متعلق به بخش خصوصی موشک آنها نیز شد اولین خلبان یک سفینه فضایی تنها با استفاده از کنترل صفحه نمایش لمسی.

SpaceX خدمه اژدها شانه خالی معروف و خم از کنترل های دستی و سوئیچ بر روی بازنشسته فضاپیما مانند شاتل فضایی یا آپولو فرمان ماژول. در عوض خدمه اژدها خلبانان باید فقط سه صفحه نمایش لمسی بزرگ پانل ها در مقابل آنها و چند یدکی دکمه زیر کلیک کنید. بنابراین در طول این چند بار که آنها باید به صورت دستی کنترل فضاپیما آنها این کار را با استفاده از یک بازی ویدیویی به سبک رابط در آن صفحه نمایش.

Behnken و هرلی رو به رابط کاربری که به صورت مختصر تست سوار بعد از ظهر شنبه هنگامی که SpaceX تا به حال آنها را به صورت دستی عمل خدمه اژدها به مطمئن شوید که همه چیز کار میکنه.

شرکت پخش فیلم از آزمون در آن جریان زندگی می کنند و اگر آن را شامل تنها چند شیپور خاموشی آن خیره کننده چیزی برای دیدن فضانوردان با سفینه فضایی خود را در اطراف با استفاده از همان فن آوری صفحه نمایش استفاده می کنیم برای پرینت چک instagram اسکرول از طریق ایمیل و یا کش رفتن برای آتش زنه خرما. این نیز قابل توجه است که رابط کاربری بسیار شبیه به آنلاین شبیه ساز پرواز است که SpaceX منتشر شد فقط دو هفته پیش. (باید منصفانه شبیه ساز می کند می گویند این ویژگی "کنترل از رابط واقعی استفاده شده توسط فضانوردان ناسا به صورت دستی خلبان SpaceX Dragon 2 خودرو.")

این تست به نظر می رسد به خوبی پیش رفته اند هر چند Behnken آیا توجه داشته باشید که دوربین حرارتی نمایی از زمین در زیر به طور خلاصه به قطع به عنوان Hurley مانور سفینه فضایی است. (SpaceX اذعان flickers و بعد گفت: فضانوردان که این طبیعی بود — دوربین بود فقط تبدیل شده و تا به حال به "تعادل حرارتی" است.) و به عنوان گوینده گفت: در جریان این پرواز تست شد "آخرین وظیفه عمده" برای فضانوردان امروز دیگر از شام.

بسیاری از خدمه اژدها مانور قرار است به اتفاق می افتد خودگردان بنابراین اگر همه به خوبی می رود در طول Behnken و Hurley ماموریت آنها نمی نیاز به بازی در اطراف با این کنترل دوباره. و در حالی که آن را نمی ممکن است به عنوان ظالمانه به عنوان سفینه فضایی کنترل ما اغلب در فیلم علمی-تخیلی, فیلم, تماشای آنها را با استفاده از رابط صفحه نمایش لمسی برای کنترل SpaceX خدمه اژدها قطعا احساس مانند یک گام بزرگ رو به جلو به آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن