سازمان دیده بان دو گیم پلی جدید تریلر Cyberpunk 2077

CD Projekt Red عرضه دو گیم پلی جدید تریلر بسیار پیش بینی (و به تازگی دوباره به تعویق افتاد) Cyberpunk 2077. یک

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

CD Projekt Red عرضه دو گیم پلی جدید تریلر بسیار پیش بینی (و به تازگی دوباره به تعویق افتاد) Cyberpunk 2077. یک تریلر "فرفره" نشان می دهد برخی از این بازی را مقدمه که می بیند شخصیت بازیکن V در یک دزدی برای یک bio-تراشه که لگد کردن بقیه از این بازی است.

این تریلر همچنین نشان می دهد جنبه های جدیدی از این بازی از جمله باز جهان "بدلندز" منطقه و آدم Smasher یک درشت شخصیت سایبورگ است که طرفداران از قلم و کاغذ RPG تشخیص ممکن است.

دومین تریلر نشان می دهد یک نگاه "braindance" گیم پلی بازی که در آن بازیکن با استفاده از فن آوری مربوط به اینده از Cyberpunk 2077 برای ورود به یکی دیگر از خاطرات شخصیت است که در آن شما می توانید آزادانه به اطراف نگاه کنید به تجزیه و تحلیل وقایع گذشته و برای سرنخ نگاه کنید و یا اطلاعات است. در بازی بازیکنان استفاده خواهد کرد braindance توالی به عنوان آنها کشف داستان از Cyberpunk 2077 برای دریافت بینش بهتر به شخصیت های دیگر و شهروندان شهرستان شب.

در کنار این به نظر می رسد جدید در گیم پلی CD Projekt Red نیز اعلام کرد Cyberpunk 2077 سری انیمه به نام Cyberpunk: Edgerunnersاست که برای اولین در Netflix بکشد در سال 2022. این استودیو همچنین وعده داده است که آن را بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در Cyberpunk 2077 در جریان دیگری در چند هفته.

Cyberpunk 2077 است برای آزادی در 19 نوامبر برای Xbox One, PlayStation 4 و PC. ایکس باکس سری X و پلی استیشن 5 صاحبان قادر خواهد بود به بازی Cyberpunk 2077 در راه اندازی بیش از حد با CD Projekt Red نیز امیدوار کننده نسل بعدی به روز رسانی به طور خاص برای قدرت فوق العاده از این کنسول در آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب