آب آزاد به کانال از Cauvery و Kabini مخازن از جولای 28

آبیاری مشورتی کمیته ها جلسه ای در KRS مندیا: با کشاورزان مشتاقانه در انتظار جریان آب در کانال ها برای کشت Khar

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

آبیاری مشورتی کمیته ها جلسه ای در KRS

مندیا: با کشاورزان مشتاقانه در انتظار جریان آب در کانال ها برای کشت Kharif محصولات, همکاری وزیر S. T. Somashekar که همچنین Mysuru منطقه مسئول گفت: "آب منتشر خواهد شد در کانال از Cauvery و Kabini مخازن برای آبیاری هدف از جولای 28.

او در سخنرانی خود در نشست آبیاری کمیته مشورتی (ICC) از هر دو مخازن در Cauvery سالن در Brindavan باغ در KRS در Srirangapatna taluk در اینجا در روز شنبه که با حضور مندیا منطقه مسئول وزیر K. C. Narayanagowda.

اشاره به این که در این جلسه به شرح زیر اعلام خود را در بخش کشاورزی جلسه در Mysuru حدود 10 روز پیش است که در آن او تا به حال وعده داده شده برای برگزاری ICC جلسه آزاد آب Somashekar گفت که نمایندگان مردم هر دو منطقه توافق کرده اند که به انتشار آب به کانال های از هر دو مخازن آبیاری هدف.

بیان کرد که او کارگردانی بخش کشاورزی مقامات هر دو منطقه برای اطمینان از سهام به اندازه کافی از کاشت دانه و کود و دیگر نهاده های کشاورزی, او گفت که او نیز خواسته آبیاری در بخش مقامات برای تکمیل کانال مرمت آثار قبل از جولای 28.

وزیر در ادامه گفت که مقامات دستور داده شده است تا برای برگزاری ICC جلسه در رابطه با Harangi مخزن به بحث در مورد انتشار آب از جولای 28.

با اشاره به دستمزد غرامت به Watermen, Somashekar اطمینان داد که اقدامات صورت گرفته برای انتشار 6 ماه دستمزد و حق عضویت. همچنین 1,492 دفاع کرد گرفته شد بیشتر Watermen منصوب خواهد شد در سراسر کشور در روزهای آینده او اضافه شده است.

زودتر وزرای S. T. Somashekar و K. C. Narayanagowda نماز به الهه Cauvery مجسمه در KRS سد.

MP Pratap Simha MLAs L. Nagendra, C. S. Puttaraju دکتر Annadani M. Srinivas, Ravindra Srikantaiah, Suresh Gowda, G. T. Devegowda دکتر Yathindra Siddharamaiah, Ashwin Kumar, N. ماهش و B. Harshavardhan, MLCs Dharmasena, K. T. Srikantegowda و Appajigowda, Mysuru DC Abhiram G. Sankar, مندیا DC Dr. M. V. Venkatesh, Mysuru ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra, مندیا ZP مدیر عامل شرکت K. Yalakkigowda, Cauvery Neeravari Nigam محدود (CNNL) مهندسین Vijayakumar, Shankaregowda, M. B. راجو و دیگر مقامات حضور داشتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن