چه Amazon, Google, Facebook و اپل مشترک

روز چهارشنبه به قانونگذاران کردن مربع با مدیران ارشد فناوری صنعت چهار اکثر بازیکنان قدرتمند, آمازون, اپل, Face

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

روز چهارشنبه به قانونگذاران کردن مربع با مدیران ارشد فناوری صنعت چهار اکثر بازیکنان قدرتمند, آمازون, اپل, Facebook و گوگل. حتی اگر هر شرکت است که تحت ضد تراست موشکافی دلایل مختلف به این کمیته استفاده می شود این هفته جلسه به اشاره به شباهت بین هر چهار ساخت مورد آینده اصلاحات قانونی.

پس از ماه ژوئن گذشته قانونگذاران مشغول شده اند در یک فراگیر تحقیقات ضد تراست به بخش تکنولوژی در حد عالی رساندن چگونه برخی از قابل توجه ترین نام ها در این صنعت رشد کرده است بیش از حد بزرگ گفته خفقان رقابت است. قانونگذاران شنیده صدها ساعت از شهادت به دست آمده و بیش از یک میلیون اسناد در طول تحقیقات خود یک فرایند است که آن را دشوار برای مدیران اجرائی مانند Facebook مارک زوکربرگ و آمازون جف بزوس برای فرار از ناراحت کننده خطوط از سوال.

در طول این فرایند و تحت Cicilline رهبری کمیته مزاحم الگوهای رفتاری است که تمام چهار شرکت نمایشگاه. این شامل چه هر شرکت کنترل توزیع surveils رقبا و سوء استفاده خود را کنترل فن آوری به تقویت قدرت خود را.

در سخنان افتتاحیه خود پارچه مبلی. دیوید Cicilline (D-RI) رئیس کمیته قضایی مجلس را فرعی در ضد تراست گفت: "اگر چه این چهار شرکت ها متفاوت مهم و معنی دار راه ما مشاهده الگوهای مشترک و رقابت مشکلات در طول بررسی ما است."

قدرت تکنولوژی غول اداره بیش توزیع اطلاعات و محصولات کلیدی بود به این کمیته بررسی است. اپل و آمازون هر دو را نگه قدرت فوق العاده ای بیش از که می شود برای قرار دادن نرم افزار و فروش محصولات. تشکر. Val ساقی Demings (D-FL) خواسته مدیر عامل اپل تیم کوک در مورد آن فروشگاه app قوانین تمرکز بر روی اپل تصمیم به حذف شخص ثالث برنامه های کنترل والدین استفاده می شود که مدیریت دستگاه تلفن همراه (MDM) فن آوری. اپل نرم افزار کنترل والدین خود را دارد.

گوگل آتش از Cicilline برای نگه داشتن یک چشم ناظر بر رقبا در جستجو. Cicilline ذکر شده ایمیل های به دست آمده از طریق بررسی بین کارمندان گوگل در رابطه با چگونگی رقابت شرکت های در حال رشد بیشتر غالب است. برای Yelp به طور خاص گوگل به اتهام تهدید به delist آن بررسی اگر غول پیکر نمی تواند خوراک آنها را به خود محصولات. این نظارت از روش گسترش به دیگر شرکت ها نیز هست. برای مثال Facebook گفته نگه زبانه ها در دیگر افزایش شرکت های با تکنولوژی ساخت تلاش برای کپی کردن آنها و یا در نهایت خرید آنها در مورد Instagram.

با به دست آوردن تسلط خود را در بازار های مربوطه شرکت می تواند آن را مشکل تر برای رقابت شرکت ها و محصولات به دست آوردن کشش. آمازون این کمیته عنوان مثال اولیه از این رفتار است. تشکر. لوسی می کنند (D-GA) با اشاره به آمازون توانایی "سیستماتیک بلوک" فروشندگان از فروش محصولات در دسته بندی های خاص با استناد به مصاحبه با یک فروشنده که به اعتقاد او شده بود مسدود شده از فروش ژانرهای خاص کتاب است.

"من فکر نمی کنم که به طور سیستماتیک چه خبر" بزوس پاسخ داد. "فروشندگان شخص ثالث در مجموع انجام می دهند بسیار خوبی در آمازون است."

این کمیته قصد دارد به موضوع یک گزارش در پایان تابستان تخمگذار از یافته های آن است. کنگره نمی تواند انجام دهد بسیار به شکستن فناوری بزرگ, اما آنها می توانند به سادگی قانون با هدف تنظیم آن است. Facebook و گوگل در حال حاضر در دست ضد تراست بررسی اجرای قانون است. سازمان های مانند کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری تنها بدن با اقتدار به مجازات تکنولوژی بر ضد رفتار رقابتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن