چه باز و بسته در روز کارگر 2020

یک مرد تنها در خیابان ام در منطقه خرید به طور معمول مشغول جورج تاون در واشینگتن دی سی در ۲۳ مارس ۲۰۲۰ راه می

توسط PARINEWS در 17 شهریور 1399

یک مرد تنها در خیابان ام در منطقه خرید به طور معمول مشغول جورج تاون در واشینگتن دی سی در ۲۳ مارس ۲۰۲۰ راه می رود. (ماندل نگان / AFP از طریق گتی تصاویر)

هر ساله در روز کارگر، آمریکایی ها جنبش کارگری آمریکا و همچنین کارگران سخت کوش بی شماری را که این کشور را ساختند و آن را قوی نگه می دارند، جشن می گیرند.

تا ژوئیه ۲۰۲۰، بیش از ۱۵۹ میلیون نفر در نیروی کار غیرنظامی ایالات متحده وجود داشتند—و به افتخار تعطیلات فدرال، بسیاری از آن ها روز را در این دوشنبه، ۷ سپتامبر، خاموش می کنند.

برای کمک به شما در حرکت به روز کارگر، در اینجا یک لیست از آنچه کسب و کار باز و بسته است:

باز

هدف—باز کردن ساعت های منظم والمارت—باز کردن ساعت های منظم Kroger—باز کردن ساعت های منظم معامله گر جو 's—باز کردن ساعت به طور منظم سالن های نمایش فیلم– برخی از سالن های نمایش فیلم باز هستند، بسته به محدودیت های COVID-19 در ایالت شما. به تئاتر محليت زنگ بزن تا چک کني باغ وحش ها—باز کردن ساعت های منظم Malls—اکثر مراکز و فروشگاه های بخش باز هستند. برای بررسی با فروشگاه های محلی خود تماس بگیرید. پارک های ملی - برخی از پارک های ملی در سراسر ایالات متحده باز هستند. قبل از بازدید از پارک تماس بگیرید. Photo-by-Davis-Tilley-Photography_Courtesy-Visit-Estes-Park_Alpine-Visitor-Center-at-Trail-Ridge2Photo-by-Davis-Tilley-Photography_Courtesy-Visit-Estes-Park_Alpine-Visitor-Center-at-Trail-Ridge2 گرفتن در نظر در مرکز بازدید کننده آلپ در پارک ملی کوه راکی در جاده تریل ریج. (دیویس تیلی عکاسی)

بسته

ساختمان های دولتی—هر چیزی که متعلق به دولت باشد، مانند DMV و کتابخانه های عمومی، به احتمال زیاد بسته است. بانک ها -- موسسات مالی به طور کلی بسته است ، اگر چه خودپرداز همیشه در دسترس هستند اگر شما نیاز به واریز چک و یا دریافت مقداری پول نقد. اداره پست—اداره آمریکا دوشنبه نامه تحویل نخواهد داد و دفاتر پستی ایالات متحده نیز تعطیل هستند. FedEx—Officeها با ساعت های اصلاح شده باز خواهند بود، اما هیچ تحویلی در روز کارگر وجود نخواهد داشت. موزه ها—اگر قصد بازدید از موزه را داشته باشید، تماس بگیرید تا مطمئن شوید که بسته نیست. در حالی که برخی از موزه ها باز هستند، برخی دیگر نیستند.

بهترین راه برای تایید اینکه آیا یک کسب و کار یا موسسه باز است این است که تماس پیش رو.

سیم-سی ان ان
™ & © 2020 کابل اخبار شبکه, Inc., یک شرکت وارنر مدیا. می باشد.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن