هنگامی که یک Peahen می آید خواستار

میسور/Mysuru: یک Peahen بازدید یک منطقه مسکونی در Mysuru این شهرستان ظهر امروز و در آنجا ماند قرار داده در این

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: یک Peahen بازدید یک منطقه مسکونی در Mysuru این شهرستان ظهر امروز و در آنجا ماند قرار داده در این منطقه است. پرنده کشف شد توسط چند ساکنان این نون به عنوان آن نشسته خود را در ترکیب دیوار در روپیه Vidya Ganapathy معبد Kashipathi Agrahara پشت Lakshmi فیلم ناطق در Chamaraja دو جاده ها است. برخی از ساکنان تغذیه پرنده با آب و انگور که پرنده گرسنه به آسانی پذیرفته شده است. دیدن عشق باران بر روی آن پرنده است که هنوز کمپینگ در منطقه با گاه به گاه پرواز به treetops.

با توجه به Ragoo رائو Ethologist از Mysuru شهرستان این است که یک Peahen. سفید شکم یک زن پرنده از ویژگی های. مردان باید تمام آبی-سبز رنگ — هند Peafowl – Pavo cristatus خود را به همکاري با نام. طاووس در حال زرق و برق دار, زیبا, رنگارنگ, متکبر, پرنده, پرنده با یک نگرش است که به طور طبیعی انتخاب شده به عنوان پرنده ملی هند است.

تنها مردان با چنین دوست داشتنی رنگین کمانی از رنگ و منحصر به فرد دم دراز با 'Oscillated' الگوهای (چشم-مانند نشانه گذاری در multicolour) گاهی اوقات باز کردن فن-مانند به نمایش تحت تاثیر قرار دادن خانم ها خود را — به Peahens.

[عکس های گرفته شده توسط M. N. Lakshminarayana Yadav]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن