چرا طاووس و HBO Max نیست در بزرگترین جریان سیستم عامل

اگر یک جریان, خدمات, راه اندازی, اما آن را در دسترس در Roku یا آتش تلویزیون, آیا واقعا راه اندازی در تمام ؟ ا

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

اگر یک جریان, خدمات, راه اندازی, اما آن را در دسترس در Roku یا آتش تلویزیون, آیا واقعا راه اندازی در تمام ؟

از نظر فنی بله — اما نه برای درصد زیادی از ایالات متحده جریان بازار است که با استفاده از Roku و آمازون آتش تلویزیون محصولات به جریان سرگرمی های خود را. پشت درهای بسته مذاکرات بین شرکت های رسانه ای و تکنولوژی غول نگه داشته اند برخی از بزرگترین خدمات جریان از فرود بر روی این سیستم عامل است. WarnerMedia را HBO حداکثر این است که هنوز هم از دست رفته هر دو Roku و آتش تلویزیون برنامه های این هفته NBCUniversal را طاووس راه اندازی بدون آنها را به عنوان به خوبی.

این به این معنی ده ها میلیون نفر از مردم به احتمال زیاد در سمت چپ اشتباه در مورد اینکه چرا آنها نمی توانند جریان این خدمات در دستگاه های هسته ای خود را در اتاق نشیمن خود را. همچنین تعداد گسترده ای از مردم است که شرکت هایی مانند NBCUniversal و WarnerMedia نمی تواند رسیدن به. اگر در اوایل رشد و پوسته پوسته شدن هستند و ابزاری برای سرویس جدید موفق بودن در Roku یا آمازون بیش از فقط یک کمی نیش.

"بله, جریان, خدمات, راه اندازی, اما آن را به عنوان موفق بدون وجود دارد ؟ هیچ راه" غنی گرینفیلد ارشد رسانه های تحلیلگر و شریک در LightShed همکاران گفت: در آستانه. "سوال من این است که آیا محتوای آینده که بسیار مهم است که آن را به رانندگی مردم به دستگاه های سوئیچ اگر آنها دسترسی به این برنامه در برخی از دستگاه."

طاووس و HBO حداکثر در دسترس هستند در انواع دیگر دستگاه های هوشمند مانند تلویزیون های هوشمند, پلی استیشن و ایکس باکس کنسول Chromecast چوب و Apple TV set-top box, سبز, یادداشت ها. اما که نمی تواند دور از Roku و آمازون قدرت جمعی.

Roku دستورات 44 درصد مشاهده زمان در ایالات متحده با توجه به تحقیقات منتشر شده در اوایل سال جاری توسط Conviva و آمازون آتش تلویزیون حفظ حدود 19 درصد از مشاهده زمان. Roku و آمازون هر دو ادعا می کنند که یا نزدیک به بیش از 40 میلیون مشتری با استفاده از دستگاه های خود را. آنها تنها بزرگتر شدن.

موانع مانند بسیاری از بحث های فن آوری و رسانه های فضای پایین می آید به پول و داده ها. اساسا هر دو NBCUniversal (متعلق به Comcast) و WarnerMedia (متعلق به AT&T) می خواهید کنترل بیشتری روی داده های کاربر و تبلیغات تولید شده توسط برنامه های خود را. که نیاز یا نمی خواهید سنتی مقابله مسیر با یک شرکت مانند آمازون و یا بیش از مبارزه با تبلیغات سهام با Roku.

در Roku را مورد holdup پایین می آید به دو درآمد پورتال: برش که Roku از ثبت نام و چیزی به عنوان آگهی موجودی. یکی از اولین به اندازه کافی ساده است. Roku بنا به گزارش ها طول می کشد تا 20 درصد از هزینه ثبت نام; اپل می کند چیزی شبیه به گرفتن 30 درصد از هزینه ثبت نام از توسعه دهندگان در فروشگاه App. دوم یک آگهی موجودی بدان معنی است که Roku طول می کشد یک درصد از تبلیغات است که می آید از طریق این برنامه است. در Roku وب سایت این شرکت آمده است که یک کانال کنترل 70 درصد از آگهی خود را موجودی با Roku کنترل 30 درصد است.

برای تو رفتگی در دیوار, برنامه, آگهی موجودی برش ممکن است ارزش نتیجه حاصل از در دسترس بودن در Roku و داشتن دسترسی به آن نزدیک به 40 میلیون مشتری. که نه مورد با بازیکنان بزرگ مانند NBCUniversal و WarnerMedia ، NBCUniversal تیم نمی خواهند به رها کردن چنین قابل توجهی کاهش از تبلیغات با مذاکرات "در اطراف محور تعدادی نزدیک به 15 درصد" با توجه به CNBC. NBCUniversal نیز "مردد در مورد اتصال طاووس با تبلیغ شخص ثالث نرم افزار با تکنولوژی آن را نمی توانید کنترل کنید" با توجه به CNBCاست که به همان اندازه معامله بزرگ است. NBCUniversal ساخته شده شکل کاملا جدیدی از تبلیغات با تکنولوژی به صراحت طاووس. این کمک می کند تا این شرکت پیگیری کاربر, اطلاعات فروش بیشتر hyper-تبلیغات هدفمند و افزایش درآمد.

آنچه به پایان می رسد تا در حال توسعه یک بن بست. این رایج در حمل و نقل معاملات — دعوا بین ارائه دهندگان کابل و شبکه است که می تواند منجر به "خاموشی" دوره که در آن مطالب نیست هوا در حالی که مذاکرات در حال انجام است. برای مدت زمان طولانی این شبکه در حال دست بالا اما در جریان جدید جهان, بزرگترین aggregators باید یک مزیت است. بله, آنها می خواهند HBO حداکثر و طاووس در خود سیستم عامل; داشتن آنها می توانید فشار مصرف کنندگان به دستگاه های دیگر. اما مدیران می دانند که برای ارائه دهندگان محتوا و نه در Roku است که یک مهارکننده رشد.

"ما در حال ضروری شریک برای هر گونه خدمات جریان تلاش برای ساخت یک مخاطب در ایالات متحده" Roku مدیر عامل آنتونی چوب گفت: در طول یک درآمد تماس در ماه فوریه است.

پس از آن وجود دارد آمازون است. مردم می توانند جریان همه چیز را از Netflix و دیزنی به علاوه به CBS همه دسترسی به و پی اس از طریق آمازون آتش تلویزیون. برخی از برنامه ها مانند CBS همه دسترسی و Starz نیز در دسترس از طریق آمازون کانال های که به شما امکان اشتراک از طریق آمازون و سپس در جریان آتش تلویزیون و دستگاه های دیگر. اما خدمات مانند دیزنی به علاوه به طور کامل دور زدن کانال های آمازون. بنابراین در حالی که آن را در دسترس برای جریان آن به طور کامل برنامه جداگانه نیست که بخشی از آمازون بزرگتر کانال های اکوسیستم.

چرا این مهم است ؟ کانال یک کسب و کار سودآور برای آمازون و همچنین به آمازون کنترل بیشتری بر جریان تجربه و با ارزش مشتری داده که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای hyper-هدفمند توصیه ها و تبلیغات. آمازون نیز به این باور را در هر نقطه از 15 تا 45 درصد از هزینه اشتراک با توجه به تنوع. آمازون می خواهد به جریان خدمات مانند HBO و حداکثر طاووس در آتش, تلویزیون, دستگاه, اما, این گزارش می خواهد آنها را در داخل کانال.

WarnerMedia و NBCUniversal نمی خواهید به بخشی از کانال های آمازون اکوسیستم و دادن یک برش از خود هزینه اشتراک, اما آنها خواهید بود بر روی آتش دستگاههای تلویزیون. در حال حاضر آنها در حال تلاش برای ایجاد مطلوب تر می پردازد. یک مثال از آنچه در آن می تواند شبیه به چیزی است که WarnerMedia قادر به انجام این کار با اپل. قبل از HBO مکس, راه اندازی, WarnerMedia و اپل زده یک معامله جدید است که حذف HBO از اپل تلویزیون و کانال های HBO حداکثر به عنوان برنامه خود را. سازش ساخته شد. اپل از دست داده و دسترسی به HBO در آن بخش کانال های و برخی از آن داده بود اما قادر به ارائه HBO Max; WarnerMedia پیشنهاد می HBO حداکثر برای اپل مشتریان در حالی که حفظ کنترل بر جریان تجربه و دسترسی به اطلاعات کاربر.

دیزنی به علاوه تنها پرچم در حال اهتزاز تا کنون شده است که مجاز به عبور از آمازون کانال های اکوسیستم و هنوز هم جریان در آمازون آتش تلویزیون و دستگاه های. درست قبل از اینکه دیزنی به همراه' در ماه نوامبر راه اندازی دیزنی و آمازون آمد به نوع توافق که NBCUniversal و WarnerMedia به نظر می رسد به دنبال برای: دیزنی به علاوه می تواند جریان در تمام آمازون آتش تلویزیون دستگاه اما حفظ لوکس بودن بخشی از کانال های اکوسیستم. دیزنی خواهد از سود اضافی از ثبت نام و هنوز هم اطمینان حاصل شود که آنها تا به حال کنترل کامل بر تجربه مشاهده و داده های کاربر.

چرا HBO حداکثر و طاووس نمی توانید مشابه معامله یک سوال از مدیران به نظر می رسد به درخواست. وقتی پرسیده شد که در مورد HBO حداکثر قرار دادن بر روی سیستم عامل مانند Roku و آمازون تونی Goncalves سر از HBO حداکثر گفت: آستانه در ماه مه که "ما فقط می خواهم به درمان می شود نسبتا."

"دیزنی پلاس و Netflix و Hulu و دیگر این نرم افزار بر روی آن سیستم عامل" Goncalves گفت. "وجود دارد برخی از مدل کسب و کار است که وجود دارد. ما فقط می خواهم همان یکی است."

خط پایین این است که در حالی که شرکت های رسانه ای مانند NBCUniversal و WarnerMedia سعی کنید به مذاکره قدرتمند با پخش آنلاين aggregators مانند Roku و آمازون آن را ما مصرف کنندگان که از دست. جدید, جریان, خدمات می تواند بعدی از قطعه بزرگی از سرگرمی است. اما اگر مردم نمی توانند به آن دسترسی پیدا می کند و هر یک از آن مهم است ؟

"هر کس دوست دارد به بحث در مورد جریان جنگ های دیزنی در مقابل Netflix" سبز گفت. "اما واقعیت این است که وجود دارد 100 کانال تلویزیون کابلی که باید شکوفا و موفق بوده است. اگر شما بر روی این دستگاه این یک مشکل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن