چرا هیچ حد ثابت در تعداد مهمانان در Nikhil عروسی می پرسد HC

بنگلور: در کارناتاکا دادگاه عالی روز گذشته ابراز نارضایتی بیش از پتو مجوز اعطا شده توسط رمنگرا معاون کمیسر بدو

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

بنگلور: در کارناتاکا دادگاه عالی روز گذشته ابراز نارضایتی بیش از پتو مجوز اعطا شده توسط رمنگرا معاون کمیسر بدون قرار دادن یک کلاه بر روی تعدادی از مدعوین به ازدواج Nikhil Kumaraswamyپسر JD-S رهبر و رئیس سابق وزیر H. D. Kumaraswamy برگزار شد در تاریخ 17 آوریل در مستند دوره است.

دادگاه مطرح شده این سوال به دولت در حالی که ابراز تعجب بیش از پتو مجوز اعطا شده توسط DC on Apr. 16 بدون اعمال هر گونه محدودیتی در تعداد مهمانان است. اجازه نامه ای اعلام کرد که این افراد شناسایی شده توسط یک نماینده از Kumaraswamy می تواند اجازه ورود به محل برگزاری عروسی است.

ویژه بخش نیمکت متشکل از رئیس دادگستری Abhay, Shreeniwas اکا و عدالت B. V. Nagarathna ساخته شده این مشاهدات در طول یک ویدئو کنفرانس شنوایی در پیل دادخواست. دولت تا به حال به دادگاه گفت که بین 80 و 95 نفر در این مراسم حضور داشتند.

"ما نگران تنها این ازدواج هنرپیشه اول یک شی از مستند خود را می شود شکست داد اگر سیاست دولت و دولت مرکزی است که بیش از 50 نفر می تواند مجاز به شرکت در یک ازدواج" دادگاه گفت.

این کارگردان دولت و مرکز به بگویید که آیا آنها باز برای منطقه دادرس به اعطای مجوز برای گردهمایی صرف نظر از تعداد افراد مراجعه کننده و این که اگر این سیاست دولت باید اجازه دهد که بیشتر شهروندان برای بهره مندی و نمی تواند آن را گسترش دهد به تنها برخی از افراد است.

به عنوان دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور on Apr. 15 نشان نمی دهد تعداد افراد مجاز برای شرکت در مراسم عروسی به این معنا هر تعداد از افراد می تواند شده اند مجاز به شرکت در چنین توابع قبل از آوریل 1 دستورالعمل نیمکت پرسید.

نیمکت خوراکی مشاهده شده است که حداقل دولت باید پذیرفته اند که محدود کردن تعداد شرکت کنندگان یک اشتباه بود. دادگاه موکول بیشتر شنوایی در ماده ممکن است تا 12 و بعد از هدایت دولت را نیز ارائه اطلاعات در مورد تعدادی از خودرو حرکت عبور صادر شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن