ویمبلدون مورد ستایش قرار داد به عنوان "Class Act" 10 میلیون پوند پول جایزه ژست

لندن: ویمبلدون شد مورد ستایش قرار داد به عنوان "یک عمل کلاس" در روز جمعه پس از این مسابقات به توافق جایزه 10 م

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

لندن: ویمبلدون شد مورد ستایش قرار داد به عنوان "یک عمل کلاس" در روز جمعه پس از این مسابقات به توافق جایزه 10 میلیون پوند در پول جایزه به 620 بازیکنان که می توانست در این مسابقات شده است لغو شد.

همه انگلستان باشگاه گفت که بر اساس رتبه بندی جهان 224 بازیکنان که می توانست در رقابت های مقدماتی را دریافت 12,500 پوند در حالی که 256 بازیکنان که برجسته اند در قرعه کشی اصلی مجرد را دریافت 25000 پوند است.

در دو برابر آن خواهد بود 6,250 پوند برای صندلی چرخدار, حوادث مبلغ خواهد بود 6,000 پوند در هر بازیکن با 5000 پوند برای چهار صندلی چرخدار رقبا.

ویمبلدون که باید آن صحنه پایانی این آخر هفته در ماه آوریل لغو شد برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم با توجه به کروناویروس بحران است.

"ما می دانیم که این ماه از عدم قطعیت شده اند بسیار نگران کننده برای بازیکنان بسیاری از آنها مواجه شده اند مشکل مالی در این دوره و چه کسی می توانست کاملا به درستی پیش بینی فرصت برای کسب پول جایزه در ویمبلدون بر اساس رتبه بندی جهانی" گفت: تمام انگلستان باشگاه, مدیر اجرایی, Richard Lewis.

"ما خوشحال هستیم که ما بیمه اجازه داده است ما را به رسمیت بشناسد تاثیر لغو بازیکن و که ما در حال حاضر در یک موقعیت برای ارائه این پرداخت به عنوان پاداش برای کار سخت آنها سرمایه گذاری کرده اند در ساختمان رتبه بندی خود را به یک نقطه که در آن آنها را به دست آورده اند ورود مستقیم به مسابقات قهرمانی سال 2020 است." برگزارکنندگان نیز توزیع پول به مقامات و برخی از داوران بین المللی.

در ضمن مردان مجرد اسپایر خواهد برگرداندن به رتبه بندی جهان در سال آینده ویمبلدون پس از تقریبا دو دهه از اینکه بر اساس چمن-دادگاه فرم.

سال آینده ویمبلدون را اجرا خواهد کرد از 28 ژوئن تا جولای 11.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن