Yelp است اضافه کردن یک ابزار جدید به راحتی به جستجو برای کسب و کار متعلق به

Yelp از راه اندازی یک ابزار جدید اجازه می دهد تا کسب و کار بر روی پلت فرم شناسایی خود را به عنوان سیاه و سفید

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

Yelp از راه اندازی یک ابزار جدید اجازه می دهد تا کسب و کار بر روی پلت فرم شناسایی خود را به عنوان سیاه و سفید متعلق به مدیر عامل جرمی Stoppelman اعلام کرد در یک پست وبلاگ پنج شنبه. مشتریان قادر خواهد بود به جستجو در Yelp از برنامه به صورت سیاه و سفید متعلق به کسب و کار آنها می خواهند برای حمایت از. در طول هفته گذشته واغ واغ می گوید آن شاهد یک افزایش بزرگ در جستجوها در این برنامه به صورت سیاه و سفید متعلق به شرکت ها در سراسر صنایع مختلف است.

این شرکت همچنین گفت که آن را اهدا $500,000 به مساوی عدالت ابتکار و NAACP صندوق دفاع حقوقی. Yelp را نیز بازی های خود را از کمک های مالی از کارکنان که با کمک پول به انتخاب سازمان ها هستند که یا سیاه-led یا سیاه و سفید-خدمت از جمله سیاه آتی آزمایشگاه و حقوق خود را بدانید اردوگاه از طریق ژوئن.

Yelp را نیز ارائه اضافی پرداخت می شود, بهداشت روان روز و سازماندهی مداوم مجازی حوادث برای حمایت از خود کارکنان است. "Yelp متعهد به حمایت از ما سیاه, همکاران, ایستاده در برابر نژاد پرستی و بی عدالتی در جوامع ما و تخمگذار زمینه را برای تغییر که بسیار دیر شده" Stoppelman نوشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن