یوگا در میان COVID: در خانه با خانواده

Mysureans به یک رکورد جدید از طریق مجازی تراس یوگا " در 21 ژوئن میسور/Mysuru: بین المللی یوگا روز (IYD) 2020 ف

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

Mysureans به یک رکورد جدید از طریق مجازی تراس یوگا " در 21 ژوئن

میسور/Mysuru: بین المللی یوگا روز (IYD) 2020 فقط گوشه ای دور. در 21 ژوئن در این روز جشن گرفته می شود در سراسر جهان به برجسته مزایای از جمله یوگا در زندگی روزمره. تم برای جهان یوگا روز-2020 است 'یوگا در خانه و یوگا با خانواده است.'

در پی بیماری همه گیر کوروناویروس بین المللی یوگا روز این سال خواهد شد مشاهده در صفحه اصلی. "با توجه به مسری طبیعت COVID-19 هیچ جرم جمع آوری خواهد شد بهتر است این سال است. از این رو در این سال وزارت تشویق مردم برای تمرین یوگا در خانه های خود با مشارکت از کل خانواده" به AYUSH وزارت در بیانیه ای گفت.

این رویداد خواهد شد مربی-رهبری جلسه خواهد شد که برنامه تلویزیونی در Doordarshan در 21 ژوئن از 6.30 صبح به بعد برای مردم به دنبال عمل و همبستگی در حالی که ماندن در خانه. 45 دقیقه ای مشترک یوگا پروتکل (CYP) یکی از محبوب ترین برنامه های یوگا در سراسر جهان است.

آن را طراحی و توسعه توسط یک تیم از پیشرو یوگا تجارت و کارشناسان و شامل شیوه های ایمن برای بهبود جسمی و روانی و عاطفی و معنوی با سلامت مردم است که می تواند تمرین در خانه به صورت روزانه. این طراحی شده است که به راحتی adoptable توسط اکثریت مردم صرف نظر از سن و جنس و می تواند آموخته از طریق آموزش ساده جلسات و کلاس های آنلاین.

این AYUSH وزارت تشویق استفاده از CYP و آن را در حال حاضر در دسترس در وزارت social media دسته و تلویزیون است. Prasar Bharti در حال حاضر آغاز برنامه تلویزیونی از CYP در Doordarshan از 11 ژوئن (8 صبح تا 8.30 صبح).

یوگا در Mysuru

بین المللی یوگا Dinotsava برای samiti Mysuru-2020 در ارتباط با دولت های منطقه گردشگری بخش AYUSH بخش و یوگا موسسات به خواست مردم و یوگا علاقه مندان به پیوستن به 'مجازی تراس یوگا' از خانه های خود در 21 ژوئن.

پرداختن به مطبوعات افراد در Pathrakarthara Bhavan در شهرستان صبح امروز, MLA, S. A. Ramdas گفت که 6 روز بین المللی یوگا خواهد رسید و عملا در این سال با توجه به COVID-19 محدودیت در مکان و نیازهای اجتماعی فاصله. روز مشاهده خواهد شد در زمانی که شیوع جهانی از COVID-19 دارای طرح میتوانست به زندگی و مختل سبک زندگی مردم در سراسر جهان است.

"با در نظر کرونا بیماری همه گیر هیچ رویداد عمومی می سال جاری برگزار خواهد شد اما ما باید برنامه ای برای ایجاد یک رکورد از نوع متفاوت با انجام مجازی تراس یوگا" گفت: Ramdas. او خواست مردم در سراسر Mysuru منطقه برای انجام یوگا در خانه خود تراس در 21 ژوئن از ساعت 7 صبح تا 8 صبح و پیوستن به جشن. کودکان و کسانی که سن بالای 60 سال ممکن است انجام یوگا در داخل خانه های خود را و آنها نیاز به تراس او اضافه شده است.

D. Srihari از GSS یوگایی بنیاد گفت: "ما قصد ساخت حداقل سه لاخ مردم در این منطقه به انجام یوگا. در این راه ما ایجاد برنامه های مختلف ضبط. ما به دنبال کسب اجازه از مقامات به ثبت تراس یوگا در حال انجام در سراسر منطقه با استفاده از یک هلیکوپتر."

در مطبوعات دیدار پروتکل تصویری از سال قبل یوگا تظاهرات در مقابل کاخ میسور بود که در YouTube آپلود. ممکن است به ذکر است که در اینجا Mysuru وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس برای بزرگترین تظاهرات یوگا یا درس در یک محل در طول سال 2017 بین المللی یوگا در روز است. به عنوان بسیاری از 55,506 مردم انجام یوگا برای رسیدن به این رکورد است.

یوگا روز برجسته

• روز بین المللی یوگا است که مشهور در میان COVID-19 همه گیر در این سال

• یوگا دارای محبوبیت نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان

• "یوگا در خانه یوگا با خانواده" کمپین راه اندازی شد برای مشاهده این روز در صفحه اصلی

پروتکل برای IDY 2020

• 21 ژوئن – 7 صبح تا 7.45 هستم; آماده می شود 6.55 هستم.

• کودکان سالمندان و زنان باردار می تواند انجام یوگا در داخل خانه

• دیگران می توانند انجام یوگا در بالکن یا تراس

• کد لباس – تی شرت سفید و سیاه و سفید پنبه شلوار

• برای گواهی به گرفتن عکس از یوگا تظاهرات در آن روز و پس از آن به https://yoga.ayush.gov.in/yoga/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب