شما می توانید گوشی جدید Fairphone و یا فقط دوربین های خود را به عنوان ارتقاء

خرید فیرفون، تولیدکننده پایدار گوشی های هوشمند که تلاش می کند با استفاده از مواد منبع مسئولانه دستگاه های قابل

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399
خرید

فیرفون، تولیدکننده پایدار گوشی های هوشمند که تلاش می کند با استفاده از مواد منبع مسئولانه دستگاه های قابل تعمیر به راحتی بسازد، آخرین گوشی خود را اعلام کرده است. Fairphone 3 پلاس نسخه ارتقاء یافته از Fairphone 3 سال گذشته با دوربین ها و بلندگوهای بهبود یافته است. جالب تر، هر چند، اگر شما در حال حاضر خریداری تلفن سال گذشته و نمی خواهید برای ارتقاء به یک گوشی کاملا جدید، سپس طراحی مدولار Fairphone به این معنی است که شما می توانید ماژول دوربین جدید خود را خریداری و نصب آن را به تلفن موجود خود را.

Fairphone 3 پلاس € 469 (حدود 550 دلار) هزینه زمانی که آن را در تاریخ 14th سپتامبر منتشر می شود ، اما خرید دوربین های ارتقاء داده شده در خود به عنوان ارتقاء مدولار خواهد شد € 94.90 (حدود 111 دلار) هزینه. (Fairphone در حال ارائه قیمت مقدماتی € 70 (حدود 80 دلار) تا پایان ماه سپتامبر.) اگر چه خرید دوربین های ارتقا یافته به خود ارزان تر است، اما موضوع صرفه جویی در پول نیست. در عوض، این به معنای جلوگیری از مردم از جایگزینی یک تلفن کاملا کاربردی فقط به این دلیل است که یک مدل جدید در دسترس است، ایجاد زباله های غیر ضروری و قرار دادن فشار بر روی منابع طبیعی زمین است.

هر کسی که انتخاب می کند برای ارتقاء به ماژول های دوربین جدید می شود سنسورهای با وضوح بالاتر بسته بندی شده با قابلیت دوربین بیشتر. دوربین عقب هم اکنون به جای حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین سلفی از ۸ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل رفته است. لنزهای جدید همچنین دارای فوکوس خودکار سریع تر، تثبیت تصویر، و ردیابی بهتر شیء هستند.

فیرفون می گوید فرد به طور متوسط هر 2.7 سال یک بار جایگزین گوشی خود می شود، اما در حالت ایده آل می خواهد مردم بتوانند به اندازه پنج تا هفت سال دستگاه های خود را نگه دارند. قادر بودن به ارتقاء بیت های فردی از یک تلفن به جای کل دستگاه هر بار تلاش برای تشویق مردم به نگه داشتن به تلفن های خود را برای طولانی تر است. به گفته فیرفون، کمتر از 5 درصد مواد یک تلفن را می توان بازیابی و دوباره مورد استفاده قرار داد. بنابراین حتی اگر تلفنی را برای بازیافت بفرستید، بسیاری از مواد آن هنوز به دفن زباله ختم می شوند.

این اولین باری نیست که فیرفون سخت افزار دوربین ارتقا یافته را برای گوشی هایش ارائه می دهد. در سال ۲۰۱۷ نیز سخت افزار دوربین عقب و سلفی ارتقا یافته را برای فیرفون ۲ سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. شما می توانید دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی عقب گوشی را با یک ماژول 12 مگاپیکسلی یا دوربین سلفی اصلی 2 مگاپیکسلی با مدل 5 مگاپیکسلی ارتقا دهید.

در خارج از دوربین های جدید، Fairphone 3 Plus از نظر عملکردی شبیه به Fairphone 3 است. هنوز یک صفحه نمایش 5.7 اینچی، 1080p دارد، هنوز توسط یک پردازنده اسنپ دراگون 632 میان برد تغذیه می شود، و هنوز یک باتری قابل جابجایی 3000mAh دارد. 4GB رم و 64GB ذخیره سازی پردازنده وجود دارد, قابل گسترش تا 400GB از طریق microSD. آن را با آندروید می آید 10 از پیش نصب شده, و این شرکت می گوید سیستم عامل خواهد شد رول به Fairphone موجود 3 در ماه سپتامبر.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن