شما می توانید دو تا از آمازون اکو نمایش 5 smart نمایش برای قیمت یک

شما می توانید دو تا از آمازون اکو نمایش 5 smart نمایش برای 90 دلار امروز در بهترین خرید. به شکستن چرا که دقیقا

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

شما می توانید دو تا از آمازون اکو نمایش 5 smart نمایش برای 90 دلار امروز در بهترین خرید. به شکستن چرا که دقیقا یک معامله به ارزش برجسته که قیمت به طور منظم برای فقط یکی از آنها است. این مدل دارای 5.5 اینچ صفحه نمایش است که باعث می شود آن را آسان تر برای فقط در مورد هر نقطه در داخل خانه خود را. و پس از این معامله شامل یک صفحه نمایش دوم شما می توانید انتخاب کنید به آن را در بخش های مختلف از فضای زندگی خود را و یا شما می توانید هدیه ای را به کسی که شما می خواهم به نگه داشتن در تماس با از طریق آن ساخته شده در دوربین.

ما فکر می کنیم که اکو نمایش 8 آمازون هشت اینچ صفحه نمایش است که اکثر مردم برای خرید باید با توجه به صفحه نمایش بزرگتر و قدرتمند تر صدا. هر چند از نظر عملکرد آنها یکسان — اکو نمایش 5 فقط tinier و در نتیجه آن را بهتر است به عنوان یک smart alarm clock از یک دستگاه سرگرمی. هر چند هر آنچه شما می خواهید به استفاده از آن را برای شما در حال گرفتن مقدار زیادی برای پول خود را با این دو برای یک معامله است.

مارشال عمده III wireless on-ear headphones در حال 50 دلار در هر رنگ در وب سایت خود را. این معمولا اجرا برای $150 و آنها به احتمال زیاد بهتر از برخی دیگر به همین ترتیب گزینه های قیمت در $100. مارشال طراحی منحصر به فرد است و شاید از همه مهمتر کنترل این هدفون بصری است. این شرکت امضا جوی استیک است که باعث می شود آن را آسان (و رضایت بخش است اگر شما مانند فشار دادن دکمه های لمسی) به حرکت بین آهنگ ها, تنظیم, حجم, و بیشتر.

شروع فردا, مارس 17th, در بهترین خرید شما می توانید رایگان Razer Mamba نخبگان wired gaming mouse (معمولا 90 دلار خود به خود) وقتی که شما خرید $150 Razer شکارچی صفحه کلید است که در تصویر بالا. هنگامی که شما اضافه کردن صفحه کلید خود را به سبد خرید ماوس را دنبال کنید به طور خودکار.

این فروش یک دریافت یک معامله است که شبیه به یکی از ما برجسته هفته گذشته (که هنوز هم فعال تا بعد امشب) که در آن شما می توانید رایگان Razer ادم خائن و بدنهاد ماوس با خرید شکارچی TE صفحه کلید. تفاوت عمده در اینجا این است که معامله فردا شروع بشود کسانی که با بزرگتر دست (به Mamba نخبگان نیست و کوچک) و با میز در سمت بزرگ (شکارچی است که در اندازه کامل در حالی که ته صفحه کلید است که 80 درصد-اندازه گزینه).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن