شما نمی توانید 'فوق العاده-پخش' کسب و کار با داده های GPS

امروز امریکا به عنوان چهره یک مشکل بحث در مورد "بازگشایی" دولت در اقتصاد در طول coronavirus همه گیر نیویورک تا

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

امروز امریکا به عنوان چهره یک مشکل بحث در مورد "بازگشایی" دولت در اقتصاد در طول coronavirus همه گیر نیویورک تایمز به ظاهر ارائه شده مفید قطعه از راهنمایی. این مقاله نظر بخش منتشر تجسم چگونه مردم در تعامل با کسب و کارهای مختلف مانند میله و ورزشگاه برآورد خطر ابتلا به عفونت در هر یک از. نگران کننده آن لقب برخی از این مکان های خطرناک "سوپر پخش کسب و کار" -- هشدار داد که "از طریق لنز از سرایت یک کلاس یوگا مشغول گوشه فروشگاه و یا یک محله شلوغ نوار ممکن است بسیار شبیه به یک بازار در چین است."

اما حداقل در این داستان واقعی نگرانی نیست سرایت. این جارو مفروضات آموزش دیده در برخی از اطلاعات بسیار محدود. و آن را نمی گوید زیادی در مورد اینکه آیا نوار محلی شما می توانید اجتناب از خدمت coronavirus با آن Coronas. دلیلش این است که این داستان را شامل نمی شود هر گونه عفونت داده است.

این بار داستان نوشته شده توسط چهار تن از اساتید در دانشگاه شیکاگو که جمع ناشناس تلفن محل داده ها از آوریل 2019. با استفاده از این اطلاعات آنها رسم چگونه مردم جریان را از طریق مکان های که مطابقت به کسب و کار — یادگیری کدام نوع از فروشگاه ها دیدم مشتریان معطل طولانی ترین که درو بزرگترین جمعیت که در فشرده ترین مردم به کوچکترین فضاهای. آنها درست است که داده ها با بررسی درخواست چقدر شرکت کنندگان در تعامل با افراد دیگر و یا لمس سطوح مشترک در این مکان.

پیگیری پروژه تولید برخی از جالب factoids. دنی و اصلی خانه نان شیرین و پهن خدمت مشابه تعداد از مردم برای مقدار مشابه اما دومی را دیدم یک صبحانه عجله که تولید بیشتر از ازدحام. مردم ماند دو بار به عنوان طولانی در فروشگاه های الکترونیک به عنوان چمن و باغ — نویسندگان بر این باورند که "شما نمی معطل بیش کود."

اما داده ها از یک سال پیش ممکن است به ما بگویید بسیار کمی در مورد حال و یا آینده. بسیاری از این کسب و کار باید هر دو بسته شده است برای هفته ها یا به شدت تغییر عملیات خود را. آنها احتمالا بازگشایی (اگر آنها بازگشایی در همه) تحت محدودیت های که ارائه مقدار زیادی از این مشاهدات مسئله مانند فاصله قوانین است که توقف آن بزرگ صبحانه جمعیت یا ترتیبات که کاهش نزدیک محدوده تعاملات و سطوح.

حتی با فرض GPS سوابق کاملا پیگیری که در داخل و یا خارج ساختمان — داده نشده — ما نمی دانیم که اگر آنها منعکس کننده چگونه پس از بیماری همه گیر مصرف کنندگان رفتار خواهد شد. مردم ممکن است حفظ آن مرور سبک اما آنها همچنین ممکن است آگاهانه اجتناب از طولانی در هر نقطه و یا coronavirus ممکن است تولید غیر قابل پیش بینی الگوهای جدید. (برای همه ما می دانیم که اگر همه را کاشت COVID-19 پیروزی باغ شاید آنها را معطل بیش کود.) ایمنی مردم نمی لولا در چگونه آنها رفتار در فروشگاه ها و رستوران ها از یک سال پیش اما در مورد چگونه به خوبی داده های کسب و کار می تواند به ترویج عادات جدید و به حداقل رساندن خطر.

نویسندگان اذعان دارند که محدودیت وجود داشته باشد و به آنها توجه داشته باشید که "این اطلاعات به تنهایی نمی تواند به ما بگویید که در آن کسب و کار برای باز کردن و ما نمی توانیم ساده تمام این معیارها را به یک" بله " یا " نه " تصمیم گیری در هر کسب و کار است." اما این قطعیت نمی توان آن را به کلی فریم از داستان به خصوص این ادعا که برخی از کسب و کار "فوق العاده-پخش" — که نه فقط یک ساده اما پوچ لفظی کشش.

"فوق العاده-پخش" است که به طور معمول متعلق به یک فرد یا جایی که مربوط به ده ها یا صدها نفر از COVID-19 نفر از جمله یک مراسم تشییع جنازه در گرجستان یک حزب در کانکتیکات و متعدد بسته بندی گوشت می آمد گیاهان خانه های سالمندان و زندان. این بار در سرمقاله co-مردد آن را برای کسب و کار است که ممکن است مخاطره آمیز نسبت به سایر فروشگاه ها و رستوران ها. و این کار بدون استفاده از داده های سخت برای ایجاد چقدر هر یک از عوامل خطر آن عملا مهم نیست فقط اینکه آیا آنها فرضی ایجاد عفونت بیشتر احتمال دارد. ما هیچ ایده چقدر خوب مفروضات این مدل هستند.

در واقع این extrapolating خطر بر اساس شدت ناقص دانش coronavirus. اپیدیولوژی دانم مکانیک چه این ویروس می تواند گسترش, اما آنها هنوز مطمئن شوید که چه به طور خاص رانندگی بسیاری از عفونت ها و چگونه آنها تحت تاثیر بسیاری از عوامل محیطی. کشور به سرعت در حال گسترش تماس با ردیابی برنامه می تواند کمک به حل این رمز و راز با پیدا کردن ارتباط بین موارد است. اما فراتر از واقعیت بود و شلوغی و تهویه ضعیف بودن خطرناک وجود دارد و نه دقیق ارزیابی ریسک در حال حاضر برای چگالی های مختلف و قرار گرفتن در معرض بار.

طبیعی است برای تحقیق و گزارش را شامل ساده و یا بازیابی میکند. و mis-ارزیابی خرچنگ قرمز را همه گیر تناسب اندام است که کمتر خطرناک تر از, می گویند ترویج مواد مخدر است که احتمالا کار نمی کند. اما آن را بد به زمین نتیجه گیری ساده (مانند "کتاب فروشی ها در معرض خطر" یا "گل بی خطر هستند" به نام دو تا از این مدل اظهارات) به عنوان سیاست توصیه های زمانی که آنها در حال حمایت بسیار کمی شواهد و پس از گمانه زنی های زیادی به ویژه هنگامی که مردم در حال بتواند برای مشاوره در مورد کشنده و اغلب گیج کننده بیماری است.

هشدارهای یا اطمینان — در مورد کوروناویروس می تواند تبدیل به عقل متعارف حتی اگر آنها عمدتا نظری می باشد. یکی قبل از چاپ مقاله پژوهشی با گرافیک زرق و برق دار به عنوان مثال به نظر می رسید برای نشان دادن جاگر و دوچرخه سواران barreling پایین خیابان در یک گسترده miasmatic نفس ابر. کاغذ آیرودینامیکی شبیه سازی که ایجاد نمی کند که آیا هوا در واقع می تواند آلوده تماشاگران. اما آن را هنوز هم به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده با هشدار در برابر اعمال خارج است. و حتی کاغذی که نمی رفتن تا آنجا که تماس دونده "فوق العاده-پخش" — که به عنوان نگهبان خبرنگار جولیا کری وونگ اشاره کرد در توییتر فوق العاده لود مدت برای کسب و کار است که نمی متهم كردن هر چیزی.

در میان بسیاری از بد-ایمان حملات رسانه ها در طول همه گیر برای اولین بار چند هفته وجود دارد منصفانه نقد که اخبار رسانه ها باید در ترویج تحقیقات و توصیه های بیش از حد مقتدرانه به جای منعکس کننده باور نکردنی سردرگمی در میان کارشناسان است. در ضمن دره سیلیکون منتقدان هشدار داده اند در برابر overemphasizing با تکنولوژی بالا راه حل برای این بیماری از جمله زمان خود را که هشدار داد که قرار دادن بیش از حد سهام در ردیابی داده ها ممکن است به سادگی "ارائه باز برای فن به oversell آنچه انجام می دهند."

Overselling دقیقا مشکل اینجا. این نوع از داده های مکان می تواند به ارائه برخی از ارشاد محدود برای کسب و کار. اما اگر به عنوان بار را در تیتر قرار می دهد آن کنجکاو هستید اگر آن را امن تر برای بازدید از یک کافی شاپ و یا یک ورزشگاه ؟ این پاک کردن نمودار را نگه ندارد ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن