شما در نهایت ممکن است قادر به تماشای Netflix در 4K بر روی مک با سور

تماشای 4K Netflix تصویری در مک به نظر می رسد مانند آن را به گرفتن بسیار آسان تر به عنوان آینده macOS Big Sur ش

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

تماشای 4K Netflix تصویری در مک به نظر می رسد مانند آن را به گرفتن بسیار آسان تر به عنوان آینده macOS Big Sur شامل صفری به روز رسانی است که گزارش شما اجازه می دهد به تماشای Netflix در 4K همراه با صدای دالبی چشم انداز, HDR, با توجه به یک صدای جیر جیر از ایشان Agarwal (از طریق 9to5Mac).

این ممکن است علامت این اولین بار است که macOS کاربران قادر خواهد بود به جریان Netflix بکشد در 4K. قبلا جریان 4K Netflix بر روی یک کامپیوتر در همه مورد نیاز شما را در ویندوز و با استفاده از مایکروسافت اج مرورگر یا Netflix ویندوز 10 برنامه. این بدان معناست که در تئوری شما می توانید از تماشای Netflix در 4K بر روی مک از طریق ویندوز در بوت کمپ پارتیشن — اما فقط در حال بارگذاری صفری است که با نصب macOS Big Sur می تواند به مراتب آسان تر گزینه یک بار Big Sur منتشر شده است (آن را به برنامه ریزی برای بیرون آمدن از این سقوط).

شما نمی خواهد فقط نیاز به سور بزرگ برای دریافت کامل 4K HDR تجربه با Netflix بکشد در سیاحت اکتشافی در افریقا, هر چند — شما همچنین ممکن است نیاز به یک جدید تر مک با HDR پشتیبانی می کند. بسیاری از محصولات اپل معرفی شده پس از سال 2018 پشتیبانی از HDR و شما می توانید یک لیست کامل از پشتیبانی از مکینتاش اپل در وب سایت. شما همچنین باید به طور مشترک برای Netflix بکشد $15.99 در هر ماه حق بیمه طرح توجیهی برای دریافت 4K برای شروع با.

اگر شما نمی باید ترکیبی از macOS Big Sur یکی از پشتیبانی از مکینتاش و Netflix بکشد حق بیمه برنامه Netflix بکشد جریان در macOS ممکن است در پوش رزولوشن 1080p — و تنها اگر شما با استفاده از سافاری. اگر شما با استفاده از کروم یا فایرفاکس Netflix بکشد ممکن است جریان به عنوان معاملاتي 720p با توجه به Netflix پشتیبانی از سند است.

Netflix بکشد تنها پلت فرم های ویدئویی برای گرفتن یک 4K بوست با اپل آینده به روز رسانی نرم افزار به عنوان اپل هفته گذشته اعلام کرد که اپل تلویزیون 4K در نهایت قادر خواهد بود به بازی بازی های یوتیوب در 4K با tvOS 14.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن