
یوتیوب ارائه شفافیت بیشتر به کدام فیلم می توانید اجرای تبلیغات و که نمی تواند از جمله شوخی و ویدئوها که سقوط تحت نفرت محتوا در شکست از آن کسب درآمد دستورالعمل منتشر شده است.
یکی از مهم ترین موضوعات خطاب است که یوتیوب اجازه می دهد تا تبلیغات بر روی فیلم ها که شامل "نفرت محتوا." یوتیوب اجازه خواهد داد که تبلیغات به اجرا در اخبار ویدئوها در مورد موضوعاتی مانند هوموفوبیا در "هنری مطالب" موسیقی فیلم است که با استفاده از "حساس اصطلاحات در غیر نفرت راه" و در "کمدی محتوا که شامل جوک ها در هزینه گروه های به حاشیه رانده شده در غیر مضر شیوه است." آنچه که بدان معنی, دقیقا, کمتر روشن است. آستانه رسیده به یوتیوب برای روشن شدن بیشتر. وجود دارد برخی از سنت به تلاش برای ایجاد حس از آن ،
روشن به نظر می رسد در پاسخ به یک حادثه در ماه ژوئن گذشته زمانی که جناح راست YouTuber استیون Crowder در دفاع از یک سری از ضد همجنس نظرات او در مورد سابق Vox میزبان و یوتیوب خالق کارلوس Maza به عنوان "بی ضرر مسخرگی." یوتیوب اجرایی تیم تصمیم گرفتم نظر نمی شکستن قوانین است که نیاز به فیلم گرفته شود اما Crowder خود را از دست داده توانایی برای کسب درآمد از کانال او به عنوان یک نتیجه.
پس از آن یوتیوب اتحاد برقرار یک سری از تغییرات به محتوای آن و دستورالعمل های تبلیغاتی. Crowder نظرات نه تنها ممنوع YouTube محتوای جدید دستورالعمل بلکه به وضوح سقوط به "فاقد شرایط لازم برای تبلیغات" بخش مشخص شده در یوتیوب راهنمای کسب درآمد.
بیشتر دستورالعمل های دقیق هدف برای کمک به سازندگان "درک واضح تر از انواع محتوایی که تبلیغ نمی ممکن است بخواهید به نظر می رسد در برابر" یوتیوب می نویسد. سازندگان اغلب اشتباه گرفته چرا آنها نمی توانند اجرای تبلیغات در برخی ویدئوها آنها معتقدند در حال تبلیغ و دوستانه ایجاد عقب و جلو بین یوتیوب و جامعه است. لیست مفصل به نظر می رسد مانند یکی دیگر از تلاش در یوتیوب تلاش برای شفاف تر.
"ما به شما می گویم چه به ایجاد" صفحه خواند. "هر خالق در یوتیوب منحصر به فرد است و منجر به طراوت و چالاکی از یوتیوب."
وجود دارد نیز سردرگمی در اطراف هنگامی که در تاریکی می تواند اجرای تبلیغات بر روی ویدئو ها در مورد موضوعات حساس به خصوص داستان در اخبار. برای یوتیوب, موضوعات حساس span افراد از جمله جنگ های انتحاری و حملات تروریستی است. بسیاری از فیلم هایی که در مرکز یک موضوع حساس هستند فاقد شرایط لازم برای تبلیغات اما اخبار سازمان ها و کانال های تلقی شده توسط گوگل به عنوان منابع خبری گاهی معاف.
یوتیوب در حال حاضر می گوید که "زودگذر منابع" به موضوعات حساس ساخته شده در ویدئوها توسط سازندگان خوب هستند — برای مثال تصویری که منابع یک موضوع حساس اما نقطه کانونی است که به احتمال زیاد خوب برای تبلیغ است. یوتیوب دستورالعمل همچنین دولت است که "یک رویداد باید نسبتا اخیر اگر آن را به عنوان یک رویداد حساس مانند نیوزیلند مسجد تیراندازی است."
بسیاری از تبلیغات دستورالعمل ذکر شده بسیار آشکار است. جنسی صریح, ویدئوها چیزی, سکس با ناسزا و محتوایی که به تسبیح و اعمال خطرناک از جمله شوخی های است که می تواند منجر به مرگ شود مجاز نیست برای اجرای تبلیغات است. برخی از این مطالب به عنوان فاقد شرایط لازم برای تبلیغات است که اغلب محروم از یوتیوب توسط شرکت دستورالعمل های محتوا — معنی سازندگان نمی توانید آپلود تصویری در کل اجازه دهید به تنهایی آن بصورت پول در اوردن. پورنوگرافی به عنوان مثال اجازه ندارد در یوتیوب و همچنین ذکر شده به عنوان یک نوع محتوا فاقد شرایط لازم برای تبلیغات است.
کامل نمودار چه چیزی قابل قبول و چه چیزی نیست و این مناطق خاکستری که یوتیوب مدیران بررسی مورد به مورد و بر اساس در گوگل, پشتیبانی, فروم.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- لندن: یک نوجوان پس از حمله دو یهودی به فروشگاه آنها متهم شد اخبار انگلستان
- Hemchand جین
- سازمان دیده بان تریلر جدید کریستوفر نولان در شعار که فقط عرضه در Fortnite
- بدون عبور مورد نیاز از امروز برای اینتر-منطقه سفر: SP
- شهر-تحصیل آن را اجرایی بازداشت شده در آمریکا برای Coronavirus امداد تقلب
- اریک آدامز: شهردار جدید نیویورک پس از اینکه متوجه حمله در حین تعامل رسانه ای شد با 911 تماس گرفت | اخبار آمریکا
- دولت هنوز به تصمیم گیری در MySugar خصوصیسازی: Murugesh Nirani
- ایالات متحده اعلام کرد 1 میلیارد دلار فشار تحقیقاتی برای هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی 88801100011088 بر اساس گزارش های متعدد، دولت آمریکا امروز یک میلیارد دلار بودجه جدید برای هوش مصنوعی چند رشته ای و قطب های تحقیقاتی محاسبات کوانتومی اعلام می کند. در مجموع ۱۲ هاب تأمین مالی خواهد شد که هر کدام در داخل آژانس های مختلف دولت فدرال تعبیه شده اند. کار آنها طیف متنوعی از موضوعات را در بر خواهد گرفت، از استفاده از یادگیری ماشین برای علوم جوی و اقیانوس، تا سرعت بخشیدن به شبیه سازی های فیزیک با انرژی بالا با سیستم های کوانتومی. سرمایه گذاری بخشی از فشار آهسته از کاخ سفید برای تامین بودجه فن آوری های در حال ظهور است. بسیاری از مشاوران سیاست نگران شده اند که آمریکا در هوش مصنوعی و تحقیقات کوانتومی در مقایسه با رقبای مانند چین عقب می ماند، و هشدار می دهند که این فناوری ها نه تنها برای توسعه اقتصادی بلکه امنیت ملی نیز موثر هستند. این بسیار دشوار است را به مقایسه عادلانه از ایالات متحده و چینی صرف فن آوری مانند هوش مصنوعی به عنوان بودجه و تحقیقات در این زمینه منتشر است. اگرچه چین برنامه های بلندپروازانه ای را برای تبدیل شدن به رهبر جهان در هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ اعلام کرد، اما آمریکا هنوز از این کشور در بودجه نظامی (که به طور فزاینده ای شامل تحقیقات هوش مصنوعی می شود) پیشی می گیرد، در حالی که شرکت های فناوری آمریکا مانند گوگل و مایکروسافت همچنان رهبران جهان در هوش مصنوعی باقی می مانند. دولت ترامپ به احتمال زیاد اخبار امروز را به عنوان ضد تعادلی برای شهرت ناخوشایند خود به دلیل حمایت از تحقیقات علمی ارائه خواهد کرد. به مدت چهار سال متوالی، بودجه های دولتی کاهش های گسترده ای را برای تحقیقات فدرال پیشنهاد کرده اند، از جمله کار در فشار دادن موضوعاتی مانند تغییرات آب و هوایی. تنها زمینه های هوش مصنوعی و محاسبات کوانتومی، با پیوندهای آشکار خود با پرکارهای نظامی و ژئوپلیتیک جهانی، شاهد افزایش سرمایه گذاری بوده اند. به گزارش وال استریت ژورنال، مایکل کراویوس، مدیر ارشد فناوری آمریکا پیش از اعلام امروز گفت: «این کاملا <em>The Wall Street Journal</em>ضروری است که آمریکا همچنان جهان را در هوش مصنوعی و کوانتومی رهبری کند.» "آینده رونق اقتصادی آمریکا و امنیت ملی با چگونگی سرمایه گذاری، تحقیق، توسعه و استقرار این فناوری های لبه برش امروز شکل خواهد گرفت." حدود ۶۲۵ میلیون دلار از بودجه امروز به تحقیقات مربوط به علوم اطلاعات کوانتومی در پنج مرکز مرتبط با وزارت انرژی (DOE) خواهد رفت. ۱۴۰ میلیون دلار دیگر در هفت ابتکار هوش مصنوعی سرمایه گذاری خواهد شد که دو ابتکار نظارت شده توسط وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) و پنج دلار توسط بنیاد ملی علوم (NSF) نظارت می شود. به گزارش ای.اف.ای، به احتمال زیاد به معنی دسترسی به منابع رایانش ابری، <em>WSJ</em>شرکت های فناوری خصوصی، از جمله آی بی ام و مایکروسافت، ۳۰۰ میلیون دلار در قالب «کمک های مالی فناوری-خدمات» کمک می کنند. شما می توانید یک لیست کامل از پروژه های در حال تامین بودجه در این گزارش از <em>VentureBeat بخوانید.</em>
- کوین مایر برای هر اتفاقی که برای TikTok
- COVID-19: بیشتر درمان بیماران یک ماده راحتی به Mysuru