یوتیوب در تلاش برای تبدیل شدن به بیشتر و شفاف با در عمق راهنمای کسب درآمد

یوتیوب ارائه شفافیت بیشتر به کدام فیلم می توانید اجرای تبلیغات و که نمی تواند از جمله شوخی و ویدئوها که سقوط ت

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

یوتیوب ارائه شفافیت بیشتر به کدام فیلم می توانید اجرای تبلیغات و که نمی تواند از جمله شوخی و ویدئوها که سقوط تحت نفرت محتوا در شکست از آن کسب درآمد دستورالعمل منتشر شده است.

یکی از مهم ترین موضوعات خطاب است که یوتیوب اجازه می دهد تا تبلیغات بر روی فیلم ها که شامل "نفرت محتوا." یوتیوب اجازه خواهد داد که تبلیغات به اجرا در اخبار ویدئوها در مورد موضوعاتی مانند هوموفوبیا در "هنری مطالب" موسیقی فیلم است که با استفاده از "حساس اصطلاحات در غیر نفرت راه" و در "کمدی محتوا که شامل جوک ها در هزینه گروه های به حاشیه رانده شده در غیر مضر شیوه است." آنچه که بدان معنی, دقیقا, کمتر روشن است. آستانه رسیده به یوتیوب برای روشن شدن بیشتر. وجود دارد برخی از سنت به تلاش برای ایجاد حس از آن ،

روشن به نظر می رسد در پاسخ به یک حادثه در ماه ژوئن گذشته زمانی که جناح راست YouTuber استیون Crowder در دفاع از یک سری از ضد همجنس نظرات او در مورد سابق Vox میزبان و یوتیوب خالق کارلوس Maza به عنوان "بی ضرر مسخرگی." یوتیوب اجرایی تیم تصمیم گرفتم نظر نمی شکستن قوانین است که نیاز به فیلم گرفته شود اما Crowder خود را از دست داده توانایی برای کسب درآمد از کانال او به عنوان یک نتیجه.

پس از آن یوتیوب اتحاد برقرار یک سری از تغییرات به محتوای آن و دستورالعمل های تبلیغاتی. Crowder نظرات نه تنها ممنوع YouTube محتوای جدید دستورالعمل بلکه به وضوح سقوط به "فاقد شرایط لازم برای تبلیغات" بخش مشخص شده در یوتیوب راهنمای کسب درآمد.

بیشتر دستورالعمل های دقیق هدف برای کمک به سازندگان "درک واضح تر از انواع محتوایی که تبلیغ نمی ممکن است بخواهید به نظر می رسد در برابر" یوتیوب می نویسد. سازندگان اغلب اشتباه گرفته چرا آنها نمی توانند اجرای تبلیغات در برخی ویدئوها آنها معتقدند در حال تبلیغ و دوستانه ایجاد عقب و جلو بین یوتیوب و جامعه است. لیست مفصل به نظر می رسد مانند یکی دیگر از تلاش در یوتیوب تلاش برای شفاف تر.

"ما به شما می گویم چه به ایجاد" صفحه خواند. "هر خالق در یوتیوب منحصر به فرد است و منجر به طراوت و چالاکی از یوتیوب."

وجود دارد نیز سردرگمی در اطراف هنگامی که در تاریکی می تواند اجرای تبلیغات بر روی ویدئو ها در مورد موضوعات حساس به خصوص داستان در اخبار. برای یوتیوب, موضوعات حساس span افراد از جمله جنگ های انتحاری و حملات تروریستی است. بسیاری از فیلم هایی که در مرکز یک موضوع حساس هستند فاقد شرایط لازم برای تبلیغات اما اخبار سازمان ها و کانال های تلقی شده توسط گوگل به عنوان منابع خبری گاهی معاف.

یوتیوب در حال حاضر می گوید که "زودگذر منابع" به موضوعات حساس ساخته شده در ویدئوها توسط سازندگان خوب هستند — برای مثال تصویری که منابع یک موضوع حساس اما نقطه کانونی است که به احتمال زیاد خوب برای تبلیغ است. یوتیوب دستورالعمل همچنین دولت است که "یک رویداد باید نسبتا اخیر اگر آن را به عنوان یک رویداد حساس مانند نیوزیلند مسجد تیراندازی است."

بسیاری از تبلیغات دستورالعمل ذکر شده بسیار آشکار است. جنسی صریح, ویدئوها چیزی, سکس با ناسزا و محتوایی که به تسبیح و اعمال خطرناک از جمله شوخی های است که می تواند منجر به مرگ شود مجاز نیست برای اجرای تبلیغات است. برخی از این مطالب به عنوان فاقد شرایط لازم برای تبلیغات است که اغلب محروم از یوتیوب توسط شرکت دستورالعمل های محتوا — معنی سازندگان نمی توانید آپلود تصویری در کل اجازه دهید به تنهایی آن بصورت پول در اوردن. پورنوگرافی به عنوان مثال اجازه ندارد در یوتیوب و همچنین ذکر شده به عنوان یک نوع محتوا فاقد شرایط لازم برای تبلیغات است.

کامل نمودار چه چیزی قابل قبول و چه چیزی نیست و این مناطق خاکستری که یوتیوب مدیران بررسی مورد به مورد و بر اساس در گوگل, پشتیبانی, فروم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن