'باغ وحش کارناتاکا" برنامه راه اندازی

میسور/Mysuru: این باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) راه اندازی کرده است یک برنامه تلفن همراه 'باغ وحش کارناتاکا'

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

میسور/Mysuru: این باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) راه اندازی کرده است یک برنامه تلفن همراه 'باغ وحش کارناتاکا' برای فعال کردن مردم برای کمک به حفاظت از محیط زیست آموزش و پرورش, نجات, امداد و توانبخشی از حیوانات وحشی.

جنگل, محیط زیست و بوم شناسی, وزیر آناند سینگ که در زیر صفحه اصلی قرنطینه در Ballari عملا راه اندازی برنامه امروز صبح در حالی که قلمه از سابق میسور خانواده سلطنتی Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar در حال حاضر در باغ وحش سالن در Mysuru به صورت همزمان راه اندازی شده است.

Mysuru باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni اضافی اصلی رئیس کنسرواتور از جنگل ها و عضو دبیر ZAK B. P. راوی نیز حضور داشتند در سالن در حالی که مدیران اجرایی از دیگر باغ وحش ها در کارناتاکا با حضور آنلاین.

جنگل وزیر آناند سینگ عملا راه اندازی باغ وحش برنامه این صبح از Ballari.

این باغ وحش از کارناتاکا' رابط برنامه می گوید: "این برنامه کمک می کند تا کمک های مالی به باغ وحش ها در کارناتاکا و اتخاذ حیوانات. این کمک می کند تا کاربران نشان دادن حمایت و مراقبت از حیوانات وحشی با اتخاذ حیوانات مورد علاقه خود را. همچنین این را قادر می سازد آنها را برای کمک به سمت نگهداری از باغ وحش ها و کاهش بار توسط کمک های مالی و کتاب ورودی و صفری بلیط بدون هیچ زحمتی رایگان است." این نرم افزار همچنین قادر می سازد به اشتراک گذاری فرزندخواندگی و کمک های مالی با دوستان است.

در بیانیه دیروز, B. P. راوی گفت که این برنامه مفید خواهد بود در آنلاین حیوانات تصویب و کمک به همه و نه باغ وحش کارناتاکا برای هر مقدار با شروع از Rs. 50. "باغ وحش هستند بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی ملی حفاظت از محیط زیست. پس از ظهور COVID-19 همه موسسات و سازمان ها از جمله باغ وحش که رونق در حمایت از مردم به شدت تحت تاثیر قرار. مردم متوقف بازدید از باغ وحش و مانند بسیار مورد نیاز, درآمد و در قالب هزینه ورود را متوقف کرده است."

"باغ وحش تحت ZAK استفاده می شود برای جذب حدود 65 لاخ بازدید کننده در سال است. در 2019-2020 حدود Rs. 60 کرور متوجه شد از ورود هزینه 62.5 لاخ بازدید کنندگان است. با توجه به شیب در بازدید کنندگان' تعداد در طول سال مالی جاری تنها حدود Rs. 50 لاخ متوجه شد. اما حیوانات نگهداری هزینه ها و حقوق کارکنان باقی می ماند همان" گفت: راوی.

ببر سفید در Mysuru باغ وحش گرفته شده توسط SOM عکاس این صبح است.

Mysuru منطقه مسئول وزیر S. T. Somasekhar در زمان های خاص مورد علاقه در حیوانات تصویب طرح روپیه Chamarajendra باغ وحش (Mysuru باغ وحش) و کمک به بسیج تومان. 3.5 کرور از دوستان و حامیان و مردم حوزه خود را به عنوان به خوبی به عنوان انجمن کانادا Kootas آمریکا (عکا). تا کنون ZAK جمع آوری کرده است Rs. 4.25 کرور به عنوان کمک های مالی در سال جاری از تمام نه باغ وحش," او گفت:.

"وجود دارد نمایش داده شد در مورد فرزندخواندگی حیوانات و سهم در رسانه های اجتماعی. وجود دارد بحث در مورد نیاز برای حالت آسان از تصویب و کمک به همه باغ وحش ها از دولت است. مردم اغلب پرسید: چگونه ما می تواند بخشی از تلاش های حفاظت? می تواند به ما کمک Rs. 50 یا Rs. 100? تمام این سالها این باغ وحش تحت ZAK جان سالم به دلیل حمایت مردم است. بنابراین به منظور تسهیل عموم مردم و حیوانات و دوستداران باغ وحش کارناتاکا' نرم افزار تلفن همراه توسعه داده شده است. آن را در دسترس در فروشگاه بازی گوگل و اپل فروشگاه" راوی گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن