استقرار بزرگراه های هوشمند در تمام خطوط به دلیل نگرانی های ایمنی پس از تحقیقات دولتی متوقف شده است.
وزارت حملونقل (DfT) میگوید که گسترش بزرگراههای هوشمند را متوقف میکند، جایی که بازوی سفت و سخت یک خط دائمی است، در حالی که اطلاعات پنج ساله در مورد ایمنی راننده وجود دارد.
در جایی که کار در حال انجام است، یک برنامه نوسازی 390 میلیون پوندی پناهگاه های اضطراری و فناوری بیشتری را برای شناسایی وسایل نقلیه متوقف شده در صورت امکان فراهم می کند.
تصمیم به دنبال الف توصیه کمیته انتخاب حمل و نقل مشترک که تاکید کرد داده های ایمنی و اقتصادی کافی برای توجیه ادامه پروژه وجود ندارد.
فعالان برای بزرگراه های هوشمند "فریاد می زدند".
جیسون مرسر در سال 2019 درگذشت هنگام رانندگی به محل کار او با مینیبوس در بخشی از M1 در نزدیکی شفیلد که به یک بزرگراه هوشمند تبدیل شده بود، شنت داشت.
پس از توقف هر دو وسیله نقلیه با یک کامیون برخورد کردند. کلر مرسر می گوید اگر شوهرش شانه محکمی داشت هنوز زنده بود.
"بزرگراه های هوشمند" چیست، چقدر برای مالیات دهندگان هزینه دارد - و چرا به تعویق می افتد؟
او به اسکای نیوز گفت: «ابتدا فکر میکردم این فقط یک تصادف غمانگیز است. اما هر چه بیشتر یاد گرفتم، هرگز نباید اتفاق می افتاد و نباید اتفاق می افتاد.
کمپینها سالها و سالها در مورد بزرگراههای هوشمند فریاد میزدند، این کار را بسیار دردناکتر کرد.»
خانم مرسر شرکت Smart Motorways Kill را تأسیس کرد و برای حذف کامل بزرگراه ها مبارزه می کند.
او می گوید "هیچ کدام از اینها کافی نیست"، او می خواهد در هر صورت شانه های سخت را به عقب ببیند.
«دولت حسابداری» بزرگراه های هوشمند را انجام می دهد
کمیته حمل و نقل در گزارشی تصمیم دولت در مارس 2020 را مبنی بر اینکه تمام بزرگراه های هوشمند آینده نسخه های تمام خطوط خواهند بود را «نابهنگام» توصیف کرد.
در پی تصادفات مرگبار ناشی از برخورد از عقب با خودروهای آسیب دیده، نگرانی هایی ابراز شده است.
جاده های ناهموار بدون شانه با تصادفات و مرگ و میر بیشتر همراه است
نیکلاس لیس، رئیس سیاست جادهای RAC، به اسکای نیوز گفت: «ما فکر میکنیم که درست است که دولت قبل از تصمیمگیری درباره اینکه آیا ادامه کار درست است یا خیر، حسابرسی کند، به شواهد نگاه کند، به دادهها نگاه کند و همه دادهها را جمعآوری کند. .
"در نهایت، مشکل حذف مداوم شانه های سخت و ناکافی بودن مناطق سرپناه است.
"اگر راننده ای در یک لاین زنده توقف کند، به طور بالقوه می تواند مورد رحمت رانندگان پشت سر خود قرار گیرد که برخی از اطلاعات موجود در تابلوهای پورتال را دنبال نمی کنند."
وزیر حمل و نقل گفت: بررسی داده ها بسیار مهم است
بزرگراه های هوشمند در سال 2014 در انگلستان برای کاهش تراکم معرفی شدند - 375 مایل بزرگراه هوشمند وجود دارد که 235 مایل آن بدون بازوی سفت و سخت است.
جاده هایی که در انتظار بررسی پنج ساله داده های ایمنی، به بزرگراه های تمام خط تبدیل نخواهند شد، شامل M3 J9-14، اتصال M40 / M42، M62 J20-25 و M25 J10-16 است.
گرانت شاپس، وزیر حملونقل گفت: «در حالی که دادههای اولیه ما نشان میدهد که بزرگراههای هوشمند جزو امنترین جادههای بریتانیا هستند، بسیار مهم است که برای اطمینان از اینکه مردم با استفاده از آنها احساس امنیت بیشتری میکنند، بیشتر پیش برویم.
توقف طرحهایی که هنوز ساخته نشدهاند و چندین میلیون پوند بهبود در طرحهای موجود به رانندگان اطمینان میدهد و دادههایی را که ما نیاز داریم تا ما را از مراحل بعدی خود مطلع کنیم، فراهم میکند.»
پادکست روزانه را دنبال کنید پادکست های اپل، پادکست گوگل، اسپاتیفای، آب پاش
هیو مریمن، نماینده حزب محافظهکار، که ریاست کمیته منتخب حملونقل مشترک را بر عهده دارد، گفت: «برای کمیته ما واضح بود که مردم به اطمینان بیشتری نیاز دارند که این بزرگراهها برای استفاده ایمن هستند.
"با شواهد متناقض و ناهموار که تعداد محدودی از سال ها را در بر می گرفت، زمان بیشتری برای ارزیابی صحیح تاثیر بر ایمنی مورد نیاز بود.
«با پذیرش توصیه ما برای توقف معرفی بزرگراههای هوشمند، دولت شواهد زیادی برای کمک به برنامهریزی طراحی راهسازی آینده خواهد داشت.
مهم است که این زمان اضافی فقط صرف ارزیابی نشود، بلکه باید بر ایمنتر کردن بزرگراههای هوشمند تمرکز کنیم.»
لوئیز هی، منشی سایه کارگر، گفت: "ما می دانیم که بزرگراه های هوشمند در شکل فعلی، همراه با سیستم های ایمنی نامناسب، نامناسب هستند و جان آنها را به خطر می اندازند.
زمانی که شواهد قوی نسبت به این موضوع هشدار داد، وزرا با ادامه کار اشتباه کردند.
«اعلان امروز یک گام خوشایند است، اما وزرا باید یک گام فراتر بروند و یک شانه قوی بازگردانند زیرا این کار ایمنی و بررسی شواهد همراه انجام میشود.
[ad_2]
مقالات مشابه
- وب سایت
- Gmail, Docs, Drive, and more Google services hit by widespread disruption
- قتل در دربی شایر: تحقیقات پس از پیدا شدن جسد زن 86 ساله در خانه اش در لانگویث جانکشن و مرد 88 ساله در وضعیت وخیم آغاز شد | اخبار انگلستان
- کربن فعال شده درجه 1
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- 'استعفا خواهد یکهو اگر حقوق نه پیاده'
- آب و هوا در بریتانیا: 1600 خانه پس از 10 روز همچنان بدون برق هستند زیرا طوفان بار باعث اختلال بیشتر می شود | اخبار انگلستان
- اپل ادعا می کند حماسه خواسته برای 'معامله ویژه' برای پرداخت Fortnite 88801100011088 اپل به طرح دعوی در دادگاه ضد تراست حماسی بازی ها در مورد سیاست های فروشگاه برنامه iOS خود پاسخ داده است. بایگانی از دادگاه می خواهد که به طور موقت معکوس ممنوعیت فروشگاه App در حالی که کت و شلوار در حال انجام است. و حماسه را متهم می کند که با پذیرش پرداخت های مستقیم از <em>Fortnite</em> طریق فورتنیت در نقض قوانین اپل، به طور مبهم یک «اضطراری» ایجاد کرده است. فیل شیلر مجری اپل نوشت که مدیر عامل حماسی تیم سوئینی خواستار «معامله ویژه ای با تنها حماسه» شد که «به طور اساسی شیوه ارائه برنامه هایی در پلت فرم iOS اپل را تغییر خواهد داد.» هنگامی که اپل رد شد، اپیک سیاست های خود را برای قطع اپل از خریدهای در برنامه تغییر داد. در حال حاضر، این شرکت استدلال می کند که ممنوعیت اپیک مسئولیت خود است. حماسه در پی اقدامات داوطلبانه خود اکنون به دنبال امداد رسانی اضطراری است. اما 'اضطراری' به طور کامل از ساخت خود حماسه است،" پاسخ اپل می خواند. "توسعه دهندگانی که برای فریب اپل کار می کنند، همان طور که اپیک در اینجا انجام داده است، فسخ می شوند." در جای دیگری از بایگانی، اپل دفاع از قوانین خرید در برنامه خود را گذاشته است. در این بیانیه آمده است: «اگر توسعه دهندگان می توانند از پرداخت دیجیتال اجتناب کنند، همان است که اگر یک مشتری یک فروشگاه خرده فروشی اپل را بدون پرداخت هزینه محصول دزدی از مغازه ترک کند: اپل پرداخت نمی شود.» حماسه شکایت اپل هفته گذشته در مبارزه به سرعت در حال افزایش بیش از سیاست های فروشگاه برنامه تلفن همراه. اپل <em>فورتنیت را</em> پس از معرفی اپیک پرداخت های مستقیمی که سیستم خرید در برنامه اپل و کمیسیون ۳۰ درصدی آن را دور می کرد، ممنوع کرد. حماسه تلافی با طرح دعوی در دادگاه ادعا کرد که اپل نقض قانون ضد تراست با کنترل دسترسی به پلت فرم iOS از طریق فروشگاه App و نیاز به توسعه دهندگان به استفاده از گزینه های پرداخت آن است. پاسخ اپل حاوی یک گروه از نامه ها بین سوئینی، شیلر، و دیگر مدیران اجرایی اپل است. در اواخر ژوئن، سوئینی درخواست کرد که اپل اجازه دهد اپیک فروشگاه برنامه <em>Fortnite</em> خود را بر روی iOS راه اندازی کند و شامل یک سیستم پرداخت جایگزین در فورتنیت و دیگر بازی های حماسی باشد. سوئینی نوشت: «اسناد قراردادها و استانداردهای اپل حاوی مقررات محدودکننده ای است که حماسه را از ارائه یک فروشگاه برنامه رقیب و گزینه های پردازش پرداخت رقیب به مصرف کننده منع می کند.» "اپل نیاز به ارائه یک نامه جانبی و یا تغییر قراردادها و استانداردهای اسناد خود را برای حذف چنین محدودیت هایی." اپل کمتر از قابل ستایش بود. "فروشگاه برنامه به سادگی بازار نیست -- آن را بخشی از بسته نرم افزاری بزرگتر از ابزار ، فن آوری ها و خدمات است که اپل می سازد در دسترس توسعه دهندگان ، نوشت : اپل همکار مشاور عمومی داگلاس Vetter در اواسط ماه ژوئیه است. "ما نمی توانیم مطمئن باشید که حماسه و یا هر توسعه دهنده همان استانداردهای سخت گیرانه از حریم خصوصی، امنیت، و محتوا به عنوان اپل حمایت. در واقع، از آنجا که اپل با تمام توسعه دهندگان با توجه به همان شرایط رفتار می کند، حماسه اساساً از اپل می خواهد که ایمنی و امنیت کاربران اپل را به صدها هزار توسعه دهنده iOS برون سپاری کند.» حماسه را از طریق با برنامه های خود را به هر حال رفت ، اطلاع اپل از تغییر خود را در یک ایمیل. سوئینی نوشت: «ما انتخاب می کنیم که این مسیر را در این باور راسخ دنبال کنیم که تاریخ و قانون در کنار ماست.» "ما امیدواریم که اپل در محدودیت های پلت فرم خود را منعکس و شروع به ایجاد تغییرات تاریخی است که به مصرف کنندگان میلیارد iOS جهان حقوق و آزادی های لذت می برد در سیستم عامل محاسبات باز پیشرو در جهان است." او در حمله قانونی اشاره کرد اگر اپل تلافی -- که سازنده تلفن بی درنگ انجام داد ، ممنوع حماسه از فروشگاه آن است. اپل پیش از این گفته بود سیستم قفل شده اش «یک مکان امن و مورد اعتماد» را برای کاربران ایجاد می کند. استدلال های مشابهی را در این بایگانی تکرار کرد. "اگر هر توسعه دهنده آزاد است به نقض قراردادهای خود را با اپل و مجاز به دور زدن روند بررسی App، که در نظر گرفته شده است برای اطمینان، در میان چیزهای دیگر، که هیچ برنامه ای که ارائه یک خطر امنیتی، تهدید حریم خصوصی کاربران، و یا اجازه می دهد هر نرم افزار از خارج از اکوسیستم فروشگاه App امن دانلود شود، سپس فروشگاه App اپل نمی تواند مزایای بسیاری را به مصرف کنندگان و توسعه دهندگان است که آن را در حال حاضر انجام می دهد ارائه در بیانیه شیلر آمده است. "و اگر توسعه دهندگان می توانند دور [خرید در برنامه] و اجتناب از پرداخت اپل کمیسیون آن را به طور قراردادی به علت، اپل قادر به ادامه سرمایه گذاری در حال رفتن خود را در آن خواهد بود. اقدامات Epic در حال قرار دادن کل مدل App Store در معرض خطر است."...
- نحوه استفاده دستگاه سانتریفیوژ
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی