تلویزیون های LED

تلویزیون های LED بر بازار تسلط دارند. تولیدکنندگان هر ساله تعداد زیادی مدل از جمله ویژگی های مختلف منتشر می کن

توسط PARINEWS در 6 دی 1399

تلویزیون های LED بر بازار تسلط دارند. تولیدکنندگان هر ساله تعداد زیادی مدل از جمله ویژگی های مختلف منتشر می کنند. ممکن است شما همان تصویر عالی OLED را نداشته باشید ، قیمت ال ای دی در گناوه اما شکاف در حال کاهش است (مقاله ما را در مورد OLED در مقابل LED بررسی کنید). بزرگترین مزیت آنها روشنایی آنهاست که به آنها امکان می دهد تقریباً دو برابر OLED روشن شوند و اینکه مستعد سوختن نیستند.

ما طی دو سال گذشته بیش از 60 تلویزیون LED را آزمایش کرده ایم قیمت و در زیر توصیه های ما برای بهترین تلویزیون های LED که می توانید خریداری کنید.ال ای دی همچنین توصیه های ما برای بهترین تلویزیون ها ،بندر گناوه بهترین تلویزیون های هوشمند و بهترین تلویزیون های 4k را ببینید.

بهترین تلویزیون LED: Samsung Q80 / Q80T QLED

بهترین تلویزیون LED که ما آزمایش کرده ایم Samsung Q80 / Q80T QLED است. این یک مدل برتر است که دارای ویژگی های عالی است و کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد. بسیار خوب ساخته شده و نازک است و چه در دیوار نصب کنید و چه از پایه آن استفاده کنید بسیار عالی به نظر می رسد. در اتاق های روشن مانند اتاق های قیمت ال ای دی در گناوه تاریک عملکرد یکسانی دارد.

دارای پنل VA با نسبت کنتراست عالی است. کنتراست آن از اکثر تلویزیون های پنل VA کمتر است زیرا سامسونگ یک لایه "Ultra Views Angle" اضافه کرده و زاویه دید نسبتاً وسیعی را با هزینه قیمت کنتراست ارائه می دهد. هنوز هم ، این رنگ سیاه های عمیق را نمایش می دهد و دارای یک ویژگی کم نور محلی است که به آن کمک می کند تا سیاه پوستان عمیق را نشان دهد. به اندازه کافی روشن می شود تا بتواند با تابش خیره کننده مقابله کند و دارای یک بازتاب چشمگیر برای یک محیط با نور مناسب است. این یک طیف گسترده ای از رنگ بندر گناوه برای محتوای HDR را نشان می دهد. معنای برجسته در آن حالت به شکلی که باید ظاهر می شوند. همچنین این رنگ از رنگ بسیار عالی خارج از جعبه برخوردار است ، بنابراین برای کالیبره کردن آن احتمالاً نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

متأسفانه ، این دارای برخی از مشکلات یکنواختی است ، اما این ممکن است بین واحدها متفاوت باشد. در سمت روشن ، پشتیبانی از نرخ تازه سازی متغیر FreeSync (VRR) ، زمان پاسخگویی عالی و تأخیر ورودی بسیار کم ، همه اینها را برای بازی عالی می کند. همچنین دارای ویژگی Black Frame Insertion ، قابلیت حذف Judder از هر منبع و حرکت تا 120fps را درون یابی می کند ، که به عنوان "اثر اپرای صابون" شناخته می شود. در مجموع ، این یک مدل چشمگیر و جذاب است ، و آن را به بهترین تلویزیون LED که آزمایش کرده ایم تبدیل کرده است.

اگر می خواهید پس انداز کنید و یک تلویزیون LED ارزان تر تهیه کنید ، Hisense H9G را بررسی کنید. قیمت ال ای دی مانند Samsung Q80 / Q80T QLED دارای زاویه دید گسترده یا پشتیبانی از VRR نیست ، اما نسبت کنتراست بسیار بهتری را ارائه می دهد و عملکرد کم نور محلی عملکرد بهتری دارد. این بسیار روشن می شود ، به اندازه کافی برای نمایش برجسته ها در HDR ، نمایش طیف گسترده ای از رنگ. همچنین دارای عملکرد انعکاسی بسیار خوبی است ، اگر بخواهید آن را در اتاقی با تابش مستقیم خورشید قرار دهید بسیار عالی است. دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز ، زمان پاسخگویی بسیار سریع و تأخیر ورودی کم است. متأسفانه ، آن دارای مشکلات متوسط و یکنواختی خارج از جعبه است ، اما این ممکن است در واحدها متفاوت باشد. Android TV داخلی کاملاً کاربردی آسان دارد و تعداد زیادی برنامه برای بارگیری در اختیار شما قرار می دهد.

اگر شما به سادگی می خواهید بهترین تلویزیون LED را که آزمایش کرده ایم ،قیمت ال ای دی در گناوه نمی توانید با سامسونگ اشتباه کنید. با این حال ، اگر می خواهید مقداری پس انداز کنید ، Hisense را بررسی کنید.
بهترین تلویزیون LED برای HDR: Vizio P Series Quantum X 2020

بهترین تلویزیون LED برای تماشای محتوای 4k HDR ، Vizio P Series Quantum X 2020 است. این مدل برتر LED Vizio در سال 2020 است و عملکرد کلی عالی با هر آنچه برای تماشای محتوای HDR مورد علاقه خود نیاز دارید ، دارد. خوش ساخت است و دارای سبکی عالی است که هنگام نصب روی دیوار از آن خارج نمی شود.

این یکی از درخشان ترین تلویزیون هایی است که ما آزمایش کرده ایم. به راحتی به اندازه کافی روشن می شود که تصاویر برجسته را در HDR پاپ کنید ، حتی اگر از آن ال ای دی در یک اتاق با نور مناسب بندر گناوه استفاده کنید. همچنین طیف رنگی بسیار گسترده ای را با پوشش برجسته فضای رنگی DCI P3 که در بیشتر محتوای HDR استفاده می شود ، نمایش می دهد. صفحه VA آن دارای نسبت کنتراست برجسته ای است و همراه با ویژگی کم نور محلی و یکنواختی قیمت قابل توجه سیاه و سفید ، سیاه پوستان بسیار عمیقی را نمایش می دهد. همچنین از هر دو نوع HDR10 + و Dolby Vision پشتیبانی می کند. محتوای حرکت سریع در فیلم ها به لطف زمان پاسخگویی بسیار خوب به نظر می رسد ، اما به دلیل سوسو زدن 120 هرتز نور پس زمینه ممکن است متوجه برخی موارد کپی برداری از تصویر شوید.

متأسفانه ، از دقت رنگ متوسطی برخوردار است ، بنابراین برای لذت بردن از آن ممکن است لازم باشد آن را درجه بندی کنید. واحد ما حتی پس از کالیبراسیون نیز رنگ قرمز عجیبی روی خود دارد اما این ممکن است فقط مربوط به واحد ما باشد. در بالا بردن محتوای با وضوح پایین مانند DVD و جعبه های کابل مشکل دارد ، اما اگر فقط محتوای HDR تماشا می کنید مشکلی ایجاد نمی کند. صرف نظر از این مسائل ، یک تجربه تماشای HDR عالی ارائه می دهد.

اگر چیزی با دقت بهتر رنگ خارج از جعبه را ترجیح می دهید ، Sony X950H را بررسی کنید. کنتراست بومی بدتری نسبت به Vizio P Series Quantum X 2020 دارد ، اما دلیل آن این است که از فناوری 'X-Wide Angle' سونی برخوردار است که به زعم خود کنتراست را کمی زاویه دید را بهبود می بخشد. با این حال ، هنوز برای چیدمان گسترده صندلی پیشنهاد نمی شود و از ویژگی کم نور محلی کاملاً آرایه ای بندر گناوه برخوردار است قیمت که کنتراست را بیشتر بهبود می بخشد. این دارای دقت رنگ عالی خارج از جعبه است و حتی گناوه اگر این موردی است که ممکن است بین واحدها متفاوت باشد ، اکثر تلویزیون های سونی ال ای دی که ما آزمایش کرده ایم دارای رنگ دقیق خارج از جعبه هستند. این یک طیف گسترده ای از رنگ برای محتوای HDR را نشان می دهد و دارای حداکثر روشنایی عالی است ، بنابراین محتوای HDR عالی به نظر می رسد. متأسفانه ، این بهترین انتخاب برای بازی های HDR نیست زیرا فاقد هرگونه ویژگی بازی است و تاخیر ورودی HDR آن ممکن است برای برخی از گیمرها کمی زیاد باشد.

اگر می خواهید بهترین تجربه HDR را داشته باشید ، نمی توانید با Vizio اشتباه کنید ، اما اگر دقت رنگ برای شما مهم است ، Sony را بررسی کنید.

بهترین تلویزیون LED در رده بودجه ای که ما آزمایش کرده ایم Hisense H8G است. بسیار خوب است و برای هر نوع استفاده عملکرد خوبی دارد و با قیمت پایین با برخی مدل های سطح بالاتر رقابت می کند. این تلویزیون داخلی Android TV دارد که کاربرد آن بسیار آسان است و تعداد زیادی برنامه برای بارگیری در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین نیازی به تهیه دستگاه خارجی ندارید.

این از یک پنل VA استفاده می کند ، بنابراین وقتی در تاریکی مشاهده می شود قیمت ال ای دی در گناوه سیاه پوستان عمیقی تولید می کند. همچنین دارای یک کم نور محلی کاملاً آرایه ای است که به تعمیق هرچه بیشتر سیاه پوستان کمک می کند. استفاده از آن در اتاقهای روشن بسیار خوب است زیرا دارای بازتاب مناسب است و به اندازه بندر گناوه کافی روشن می شود تا بتواند با تابش خیره کننده گناوه مبارزه کند. محتوای HDR نیز مناسب است زیرا طیف گسترده ای از رنگ را نشان می دهد ، اما اوج روشنایی آن در این حالت کمی محدود کننده است. همچنین ، محتوای با وضوح پایین تر ، مانند جعبه های کابل ، را به خوبی ارتقا می دهد و هیچ اثر آشکاری وجود ندارد.

متأسفانه ، این زاویه دید باریک است ، که از یک صفحه VA انتظار می رود ، و دارای برخی از مشکلات یکنواختی است. خوشبختانه ، به لطف زمان پاسخگویی خوب و تاخیر ورودی کم ، برای بازی عالی است اما به سرعت تازه سازی 60 هرتز محدود است و از هیچ VRR پشتیبانی نمی کند. صرف نظر از این ، اکثر مردم باید از آن راضی باشند ، و این تلویزیون بهترین تلویزیون LED در رده بودجه ای است که ما آزمایش کرده ایم.

اگر از علاقه مندان به رابط کاربری آسان Roku هستید ، TCL 5 Series / S535 2020 QLED را بررسی کنید. تقریباً به اندازه Hisense H8G روشن نمی شود ، اما به لطف پنل QLED ، طیف گسترده ای از رنگ گسترده ای را برای محتوای HDR نمایش می دهد. همچنین این رنگ از دقت خارج رنگی خارج از جعبه برخوردار است و با پنل VA نسبت کنتراست از کجا بفهمیم تلویزیون اسمارت است برجسته ای دارد. TCL در مقایسه با TCL 5 Series / S525 2019 یک ویژگی کم نور محلی به این تلویزیون اضافه کرده و عملکرد نسبتاً خوبی دارد. متأسفانه ، این زاویه دید باریک است بندر گناوه که از پنل VA انتظار می رود و از پشتیبانی VRR برخوردار نیست. پنل 60 هرتزی آن زمان پاسخگویی سریع و تأخیر ورودی کم را فراهم می کند ، بنابراین همچنان گزینه قیمت خوبی برای بازی است. سرانجام ، 24p Judder را از هر منبعی حذف می کند ، که برای یک تلویزیون 60 هرتزی نادر است.

Hisense به طور کلی بهتر است و بهترین تلویزیون LED موجود در رده بودجه است ، اما اگر Roku می خواهید ، به TCL نگاه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن