قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 - سایت قیمت خرید هزینه

در این مدل به همراه سایر مدل هایی که از موتور TU5 در آن ها استفاده شده مشکل کاتالیزور معمولاً شایع است. با این

توسط PARINEWS در 10 شهریور 1400

در این مدل به همراه سایر مدل هایی که از موتور TU5 در آن ها استفاده شده مشکل کاتالیزور معمولاً شایع است. با این وجود طراحی تند 90 مانند طراحی بیرون آن بسیار ساده است ولی قابلیت هایی مانند آیینه های جانبی برقی و نمایشگر توانسته ظاهر خوبی به داخلی کابین خودرو ببخشد. ولی هندلینگ و چسبندگی عالی جای هیچ شکایتی را باقی نمی گذارد و استهلاک و مصرف پایین سوخت، از آوانته یک ماشین اقتصادی ساخته اند، دقیقاً بر خلاف رقیبی مانند زانتیا که استهلاک فوق العاده بالایی دارد. خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود. سلام برای پارس موتور زانتیا مدل ۹۰ که روی ۹۷ درجه فن دور کند میزنه میشه حدودی روی ۹۰ تنطیم کرد چون ترموستات هم فک کنم روی ۸۵ باز میکنه درضمن روی استارت زدن ماشین و کولر گرفتن تاثیر نداره؟ برای مثال شرکت رنو در تولید این خودرو از کارت هوشمند برای باز کردن دربها و استارت زدن استفاده کرده است، به این صورت برای سوار شدن نیازی به کلید نخواهید داشت. هر اتومبیلی پس از یک فاصله زمانی که از روغن کاری می گذرد، مجدداً به تعویض آن نیاز خواهد داشت. در بازاری که توسط سدانهای چینی و ایرانی کند و کم کشش اشباع شده، نشستن پشت فرمان خودرویی همچون سیتروئن زانتیا برای خریدار لذت دوچندانی را به همراه خواهد داشت.

در کنار این ویژگی ظاهری باید سرعت و شتاب گیری بالا، سواری نرم و راحت به همراه سیستم تعلیق خاص آن را باقابلیت تنظیم ارتفاع دستی بهعنوان مزایای این پیرمرد موتور زانتیا فرانسوی بهحساب آوریم. موتور با ecu زیمنس بسیار نرم تر و کم صدا تر کار میکنه . سنسور دریچه گاز مخصوص در مدل های 89 به بعد به خصوص در مدل های دوگانه سوز از جمله سنسورهایی است که بیشتر دچار مشکل می شود و در دوگانه سوزها باعث می شود موتور در حالت گازسوز خاموش شود و یا درست کار نکند. این درگ سر مبلغ دویستهزار تومان انجام شد چون راننده ی زانتیا هم فکر می کرد اینماشین یه پراید استاندارده! جواب این سوال، یک عددِ متغیر بین حدود 60 تا 110 درصد است. دلیل اصلی متغیر بودن این عدد، بنزین ایران است. معایبی که در بررسی خودرو زانتیا سیتروئن به آن برخوردیم، این موارد هستند. محاسبات موجود در آن جوابگوی استاندارد L4 یا EURO 2000 میباشد.همچنین این سیستم از مزیت استفاده از E.O.B.D برخوردار است. با نصب توربوشارژر می توان 150 الی 210 اسب بخار از این موتور قدرت گرفت. این عدد را می توانید خودتان انتخاب کنید. مجموعه ویژگیهای فنی و ظاهری ماکسیما آن را در برابر رقبای کرهای نسبتا مدرن تولید نیمه اول 2000 قرار میدهد و از این رو دور از انتظار نیست که همچنان در بازار ایران محبوب باشد.

سلام من یه سمند ایکس 7 دارم که موتورش همون موتور پژو 405 من میخوام نوع موتورو عوض کنم موتور زانتیا یا ای اف 7 یا تیو5 بزارم موتور ماشینمم یه بار عوض شده و همون نوع موتور رو روش گذاشتن حالا من میتونم یکی از مدل های بالا رو که گفتم روش بزارم یا باید حتما همون مدل خودش باشه؟ 325 مدل 2008 - مرسدس c200 - سوناتا رو هم تو درگ زده. تو این ویدیو صفحه کلاچ ماشین تموم شده بود برا همین با شتاب کم راه افتادم که چرخها درجا نچرخن والا زانتیا همون اول کارش تموم بود. سلام دوستان. این پراید مال من بود. مدل 1386 با موتور bp که از 1800cc ارتقاء پیدا کرده بود به 2000cc. کاربراتور چهار دهانه مارک wbber با اندازه 45mm. اون دوستمون که از روی صدای موتور و کاربراتور حدس زده بود bp هستش صد آفرین داره. البته صاحبان زانتیا که در گذشته با این خودرو تصادف کرده اند از وجود دو ایربگ دیگر به غیر از ایربگ های روی داشبورد خبر می دهند که در روی صندلی های جلو تعبیه شده است.

برای بررسی سطح روغن زانتیا، این میله را به کمک حلقهی آن خارج کرده و با یک تکه پارچه یا لنگ تمیز کنید تا تمام روغن موجود روی آن پاک شود. همچنین این مدل فاقد آنتن برقی بوده و از آنتن معمولی پژو در آن استفاده شدهاست. صندلیها روکش مخملی دارند و نسبتاً راحت و جادار هستند و برای پا و سر سرنشینان عقب فضای کافی در نظر گرفته شدهاست. پارس ای ال ایکس موتور زانتیا مدل 89 درب راننده و قسمت کمی از جلو کاپوت رنگ دارد؛شاسی جلو و عقب پلمپ؛بیمه یکسال کامل؛رینگ خرچنگی صفر و چهارحلقه لاستیک خارجی صفر ؛ کارکرد 135 هزار؛موتور و فنی سالم و پرشتاب؛سر سیلندر فابریک 1800؛ صندلی صلیبی سالم و صفر؛ سردکن و گرمکن؛پخش کنوود اصلی و دوعدد باند خربزه ای اصلی؛بدون موج و خط و خراش؛سخنگو سالم؛داخل کابین در حد صفر؛ ماشین خانگی ؛عوارض و خلافی صفر؛سند آماده انتقال؛برای ارسال عکسهای بیشتر از واتساپ به همین شماره پیام بفرستید. کلیه خودروهای خارجی و داخلی که از پروتکل EOBD پشتیبانی میکنند. ولی قطعات و لوازم یدکی آوانته نسبت به خودروهای دیگر کارکرده این رنج قیمت، مانند زانتیا و حتی ماکسیما هم گران تر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن