10 راه برای بهبود چادر مسافرتی

اگر قصد خرید چادر مسافرتی با ظرفیت 5 نفر را دارید حتما چادری با ظرفیت 6 نفر تهیه کنید، چون وسایل همراه شما یق

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر قصد خرید چادر مسافرتی با ظرفیت 5 نفر را دارید حتما چادری با ظرفیت 6 نفر تهیه کنید، چون وسایل همراه شما یقیناً به اندازه یک نفر فضا نیاز دارند. اگر اهل طبیعتگردی و کمپینگ در دل طبیعت هستید چادر مسافرتی حتما به کارتان میآید. نوروزخوانان، بدیهه سرایانی هستند که از مدتها پیش از بهار به پیشواز بهار میروند و بدون همراهی ساز و صرفاً به کمک آواز، نسیم بهاری را با دل و جان مردم آشنا میکنند. مدتی پیش از سفر، علما مأمور شدند تا محاسن سفر شاه را به مردم گوشزد کنند. چادر های مسافرتی تولید شده در ایران بیشتر مصارف خانوادگی در پارک ها را دارند و اکثرا از نوع فنری و ارزان قیمت میباشند تا خانواده ها بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند. ولی هنگام سفر این اشکال کوچک دردسر بزرگی را به همراه خواهد داشت چون امکانات رفاهی مناسبی مثل منزل در اختیار ما نیست؛ بنابراین وقتی قصد انتخاب چادر را دارید به فضای داخلی و امکانات جانبی آن که قرار است آسایش شما را فراهم کنند توجه کامل داشته باشید، پس هرگز در خرید چادر مسافرتی خود عجله نکنید و حسابی این موارد را مدنظر قرار دهید.

بنابراین اگر هدفتان خرید بهترین چادر مسافرتی ضد آب است، به جنس پارچه آن حتما توجه داشته باشید. سرمایه لازم برای تولید چادر مسافرتی: این قسمت برمیگردد به بحث قبلی که در واقع اگر منظور نیاز به تولید محصولات فنری است، سرمایه زیادی لازم ندارد و تقریبا با اجاره یک کارگاه و داشتن ۵ عدد چرخ خیاطی صنعتی و یک قیچی صنعتی و میز برش قابل راه اندازی است، دستگاه قطع کن فنر نیز لازم دارد و در کل هزینه زیادی متوجه تولید کننده نخواهد بود، بحث خرید پارچه و مواد اولیه نیز که به روز بوده و میتوان براحتی در ایران خریداری کرد. تعدادی کارگر و دوزنده و یک برش کار نیز برای انجام مراحل تولید چادر نیاز است تا بتوانند چرخ این صنعت را راه اندازی نمایند، بعد از تولید این محصول باید نگاهی به فروش آن داشت که در حال حاضر میتوان این کالا را به راحتی به کشور های همسایه صادر کرد، کشور عراق، باکو، آذربایجان، عمان و ترکیه از پر فروش ترین کشور های چادر مسافرتی ایرانی میباشند که میتوان بازار این کشور ها را به راحتی مورد هدف قرار داد، نکته اصلی در تولید چادر مسافرتی، کیفیت و قیمت تمام شده است. باید بدانید که این کشور ها دو مدل جنس را لازم دارند، محصولات ارزان قیمت و محصولات با کیفیت که البته باید گفت که محصولات ارزان قیمت شامل بی کیفیت ها نیست.

به یاد داشته باشید که همیشه اتومبیل شما تا نزدیک کمپ نمیرسد، بنابراین لازم است علاوه بر کولهپشتی، دیگر وسایل چادر را نیز حمل کنید. این وزن اضافه هنگام راهپیماییهای طولانی تا رسیدن به محل کمپ برای شما واقعاً دردسرساز خواهد بود. مساله ضد آب بودن یک چادر مسافرتی کاملا بستگی به نوع نیاز شما دارد، چادر ضد آب در دو مدل تولید میشود: چادر ضد آب صد در صد و چادر ضد آب در عمق کم آب. خرید و فروش چادر مسافرتی فنری عصایی و عصایی و خارجی و انواع چادر مسافرتی حرفه ای و اتوماتیک اف ای تی و کلمن با قیمت ارزان تولیدی چادر مسافرتی فنری ایرانی ضد آب و چادر های مسافرتی کمپینگ و کوهنوردی و چادر های سفری بزرگ برزنتی و هلال احمر در سایت اینتکس سنتر نمایندگی چادر مسافرتی در ایران چادر های مسافرتی انواع مختلفی دارند از جمله : چادر مسافرتی خانوادگی, چادر مسافرتی برزنتی, چادر مسافرتی کمپ, چادر کوهنوردی, چادر مسافرتی اتوماتیک و برندهایی همچون کلمبوس, چادر مسافرتی امریکایی کلمن, چادر سفری fit, چادر مسافرتی اینتکس, چادر مسافرتی را از شرکت اینتکس سنتر خریداری نمایید تنوع بالای محصولات بادی اینتکس سنتر انتخاب را برای مشتریان عزیز راحت کرده است این مرکز با کارخانه های تولید چادر مسافرتی مستقیم در ارتباط بوده و محصولات شرکت های مختلف را به شما عزیزان معرفی و عرضه می نماید بهترین و کمترین قیمت های چادر های سفری را از ما بخواهید.

ابتدا قبل از هر گونه بحثی درباره انواع چادر ها باید گفت که نکات زیر تماما از ضبط، شنود و مشاوره های عزیزان کارشناس ما مخصوصا در قسمت فروش شرکت اینتکس استخراج شده است و هر مطلبی را که در پایین میخوانید شامل سال ها تجربه در این شرکت میباشد. به زبان ساده تر با توجه به نوع استفاده شما از چادر ها، اعلام خوب و یا بد بودن چادر های مسافرتی را میکند که البته باید گفت هیچ چادری بد نیست مگر آنکه خریدار به نیاز، هزینه و محل استفاده آن دقت نکرده باشد. پس هنگامی که برای خرید چادر سفری به فروشگاه رفتهاید، ابتدا به لوازم جانبی و خدمات پس از فروش این وسیله توجه کنید تا اگر یکی از این وسیلهها، میلهها و بستها خسارت دید بتوانید به سادگی آن را تعویض یا تعمیر کنید. چادرهای مسافرتی همیشه وسایل جانبی زیادی دارند که باعث اضافه وزن چادر میشوند. در بیشتر شهرهای ساحلی چادرهای مسافرتی رنگارنگی را میبینیم که تعدادی از گردشگران را در خود جای داده، اما یکی از دغدغههای همیشگی آنها چگونگی انتخاب و خرید چادری مناسب با شرایطشان است. Artic le was gener​ated ᠎with GSA C᠎on​te᠎nt Generator​ D᠎em oversion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن