8 مسائل می‌خواهم اگر می‌خواهم آغاز دوباره استخر بادی

توربینهای ساوینس را میتوان با استفاده از دو نیمه بشقاب خالی تولید کرد و هزینه بسیار کمی دارد؛ و بیشتر برای اب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

توربینهای ساوینس را میتوان با استفاده از دو نیمه بشقاب خالی تولید کرد و هزینه بسیار کمی دارد؛ و بیشتر برای ابزار وسایل کشاورزی مفید است. این استخر جذاب که ساختار دو طبقه دارد، نه تنها به عنوان استخر کودک، بلکه به عنوان استخر بادی بزرگسال نیز قابل استفاده است. به عنوان یک بزرگسال، ممکن است علاقه ای به استفاده از استخر بادی نداشته باشید و فقط بخواهید آن را برای کودک خردسال خود تهیه کنید، بنابراین اندازه استخر بادی نباید برای بزرگسالان مناسب باشد. استخر فوق دارای دریچه تخلیه بوده و امکان خالی کردن آب را فراهم آورده است. اگر بخواهیم به چند ویژگی خوب این استخر اشاره کنیم؛ این موارد را میتوانیم نام ببریم: امکان راهاندازی خودکار، حاوی دریچه تخلیه آب، امکان راهاندازی سریع در عرض چند دقیقه، با کیفیت و بادوام، دارای رنگ قرمز، جنس بدنه پی وی سی برزنتی، امنیت زیاد و غیر قابل تغییر از لحاظ شکل و اندازه. اما دسته دوم استخرهای بادی بزرگسالان که در بخش قبلی نیز اشاره ای به آن داشتیم ، استخر های بادی لبه بادی یا همان ایزی ست می باشد که دقیقا مختص جوانان و بزرگسالان توسط کمپانی های مطرحی همچون اینتکس و بست وی طراحی و عرضه شده اند .

رویه آن از جنس pvc طرح چرم، قسمت کناری آن pvc شفاف طرحدار و کف آن pvc دو لایه بادی است. طرح ها و رنگ های زیاد این محصول دست شما را در انتخاب هر شکلی از استخر بادی که دوست دارید باز می گذارد. گلولهٔ آتشین (به انگلیسی: Thunderball) فیلمی به کارگردانی ترنس یانگ محصول بریتانیا است که در سال ۱۹۶۵ منتشر شد. استخر بادی اینتکس برای کودکان بالای 2 سال مناسب بوده و از بهترین جنس یعنی وینیل تشکیل یافته است. این استخر بادی 772 لیتری برای سنین زیر 8 سال طراحی شده است. ظرفیت 880 لیتری این استخر نشان میدهد با یک استخر بادی متوسط روبهرو هستید. هرچند امروزه با پیشرفت فناوری، میتوان آنها را با امکانات بینظیری خریداری کرد. امروزه با فضای کمی که در منازل آپارتمانی وجود دارد اکثریت والدین به دنبال وسایل بازی و سرگرمی کودکان هستند که بیخطر باشد و از طرفی نوعی تفریح سالم و ورزشی باشد به همین دلایل استخر های بادی شرکت اینتکس را انتخاب میکنند که از نظر قیمت به صرفه بوده و در کمترین زمان ممکن قابلیت نصب و راه اندازی را دارد . استخرها امروزه بیشتر از هر زمان دیگری محبوب هستند. انرژیهای تجدیدپذیر بیشتر در چهار زمینه جایگزین سوختهای متداول میشوند: تولید برق، آب گرم یا فضای گرم، ترابری و خدمات انرژی روستایی (خارج از شبکه).

مقدار انرژی گرمایی دخیره شده در ۵۲۰ کیلومتر مکعب از سنگهایی که در زیر پوستهٔ زمین قرار دارند و صدها درجه از سنگهایی که در سطح زمین قرار دارند معادل انرژی مصرفی سالانهٔ تمام دنیا است اما برای استفادهٔ مفید از این انرژی گرمایی باید آن را به شکلهای مختلف انرژی تبدیل کرد تا بعداً بتوان آن را به مراکز موزد نیاز ارسال نمود. این قلعه بر کوه سنگ مرمر بنا شده است و اهالی قلعه چون وجود حفر اب انبار وجود نداشته اب انبار های خود در سطح کوه با درست کردن استخر ها ومسیر ورود اب درست کرده اند. نخستین پرواز با هواپیمای سرنشین دار الکتریکی در سال ۱۹۷۳ انجام شد. این استخر بادی برای کودکان بالای 2 سال طراحی و ساخته شده است. برای آبیاری زمینهایی که آب به آنها نمیرسد تلمبهای را که بادی است در چاه میگذارند و با استفاده از این تلمبه میتوان زمینهای کشاورزی را آبیاری کرد.

انواع استخر بادی اینتکس اصل و اورجینال، زیر قیمت بازار در این مجموعه به فروش میرسند؛ بنابراین با بهترین قیمت استخر بادی در این فروشگاه روبهرو خواهید بود. پس اگر شما هم به دنبال آبتنی در منزل و صرفهجویی در هزینه و زمان هستید؛ خرید یک استخر بادی بهترین گزینه خواهد بود. این محصول برای بزرگسالان نیز گزینه کاملاً مناسبی محسوب میشود. تمامی خدمات پس از فروش و گارانتی , تعمیرات استخر با چسب قطره ای مخصوص پنچر گیری و فروش لوازم جانبی مانند پمپ باد برقی و پمپ باد دستی و پدالی , تست سلامت محصول در این نمایندگی استخر اینتکس انجام میشود . در سال ۱۹۶۰ نخستین نیروگه در ایلات متحدهٔ آمریکا با استغاده از انرژی گرمایی زمین مشغول به کار کرد. اما آسیابهای بادی که پیشرفته بودند درست شدند که نام آنها توربین بود؛ و با سرعت زیادی میچرخید؛ و میتوانست انرژی الکتریسیته ایجاد کند؛ و گرمای خانهها و اداره جات را تأمین کند. نمایندگی سعید اینتکس اقدام به عرضه انواع استخر بادی ارزانقیمت و درجه یک با برندهای روز دنیا نموده است. کوپلینگ یا هم محورسازی :که متصلکننده الکترومتر به شافت (محور) پمپ است. سایبان بادی سرخود در این استخر سبب شده تا حتی در روزهای آفتابی هم نور خورشید، مزاحم کودکان در زمان شنا یا توپبازی در استخر نشود.

Th is h as been g​en​erat ed by G᠎SA C on te​nt Gener​at᠎or Dem​oversion!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن