اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در قایق بادی بخوانید

برخی از قایق های بادی شرکت آمریکایی intex و bestway دارای بدنه کاملا بادی و کف بادی هستند و برخی دیگر دارای ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برخی از قایق های بادی شرکت آمریکایی intex و bestway دارای بدنه کاملا بادی و کف بادی هستند و برخی دیگر دارای بدنه برزنتی و سخت با کف فایبرگلاس خشک و برخی دیگر دارای کف تاشو آلومینیومی هستند که هر کدام منحصر به فرد هستند و در نوع خود بی نظیر است هستند قایق بادی 2 نفره 3 نفره 4 نفره 5 نفره 6 نفره 7 نفره 8 نفره 9 نفره 10 نفره حرفه ای و معمولی محصولات شرکت اینتکس و بست می باشد و تمامی این قایق ها اورجینال هستند هم شرکت اصلی اینتکس و هم بست وی اورجینال ساخته شده و تمامی قایق های بادی حمل و نقل آسان و بسیار کوچک و سبک و عمر طولانی دارند. این محصول مناسب تمامی آبهای عمیق مانند دریا و دریاچهها میباشد. بستگی دارد. قایق بادی اینتکس نسبت به سایر قایق بادی ها دارای قیمت مناسب تر و ارزان تری می باشد. Con tent has be en g᠎en erated ᠎by GSA Conte​nt Gene​rator ᠎DE MO᠎.

قایق های مارینر دارای دو نوع سه نفره و چهار نفره می باشند و برای آب های شور مناسب می باشند. این محصول در دو مدل قایق بادی مارینر سه نفره و قایق بادی مارینر چهار نفره تولید و به بازار عرضه شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۱۵ مارس ۲۰۲۳ ساعت ۰۸:۰۲ ویرایش شدهاست. قسمت کف قایق نیز بادی است که برای نشستن بسیار نرم و راحت است و میتوان زمان زیادی را در آب گذراند. جت اسکی در واقع نوعی موتور است که قابلیت حرکت بر روی آب را دارد. از این رو تنها ابعاد و کاربردی که از آن میشود، دارای اهمیت است؛ در چنین شرایطی تنها مصارف تفریحی برای کودکان باقی میمانند، زیرا اغلب بزرگسالان ترجیح میدهند روی آب از تشکهای بادی استفاده کنند و اگر هم شنا بلد باشند، نیازی به امنیت بیشتر ندارند. کف مورد استفاده در این قایق بادی از چهار قسمت تشکیل شده است : سه قسمت اصلی که نفرات روی آن تردد میکنند از جنس آلومینیوم و قسمت جلویی که برای گذاشتن توشه سفر است از جنس فایبرگلاس می باشد.این قسمت ها بصورت کشویی به هم متصل می شوند و توسط دو عدد گیره آلومینیومی بسیار محکم از دو طرف جانبی به هم قفل می شوند.

همچنین سبک و با دوام هستند و یک موتور هم داخل آن قرار دارد. به همراه این قایق دو عدد پارو نیز وجود دارد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین در صورتی که قصد خرید قایق بادی دست دوم را دارید، می توانید داخل وبسایت ما آن ها را با قیمتی ارزان تهیه کنید. در صورتی که قصد خرید و فروش قایق بادی را دارید، در ابتدا باید با انواع مختلف آن ها آشنایی پیدا کنید. اگر به دنبال سرعت زیاد هستید یا میخواهید اسکی روی آب را تجربه کنید و یا از آن دسته افرادی هستید که همیشه سعی دارند هیجان داشته باشند این قایق بادی بهترین انتخاب برای شما می باشد. با کیل: قایقهای با کیل بسیار پایدارتر روی آب هستند و میتوانند به راحتی در امواج بزرگ حرکت کنند. این نوع قایق بادی جیمینی موتور قایق بنزینی را از 2 اسب بخار تا 15 اسب بخار ساپورت میکند انواع موتور قایق بنزینی بر روی این قایق بادی تست شده و نتایج متفاوتی از سرعت این قایق بادی بدست آمده است.قابل ذکر است که در کلیه تست ها فقط یک نفره سرنشین روی قایق بادی وجود دارد. خرید این قایقها بیشتر بر اساس نیاز خریدار با توجه به وزن و تعداد نفرات در هنگام قایق سواری صورت میگیرد.

قایق های اکسپلورر با پشتیبانی از تعداد نفرات متفاوت تولید شده اند و در قسمت دور تا دور بدنه دارای یک طناب ایمنی نیز هستند و مانند مدل های دیگر برای قرار دادن پارو، دو یا چهار حلقه به آن ها اختصاص داده شده است. دور تا دور اکثریت قایق های حرفه ای و معمولی یک نوار ضخیم از جنس pvc بسیار محکم به صورت زه یا همان گارد ضخیم دور تا دور بدنه های برخی از قایق ها نصب شده که بسیار محکم و ضد ضربه است و در هنگام برخورد به اطراف و صخره ها و یا سنگ های کنار رودخانه و تالاب ها هیچ گونه صدمه ای به قایق بادی وارد نشود . غواصی کیش حدود 1 ساعت زمان خواهد برد که چند دقیقه ای از آن را در طول مسیر خواهید بود و سپس آموزش های لازم توسط مربیان به شما داده می شود. این کالا از ویژگی هایی همچون داشتن دو نشیمنگاه بادی همچنین کف بادی برای راحتی استفاده از قایق و همچنین یک جفت پاروی آلومینیومی بهره می برد. همراه این محصول یک جفت پاروی آلومینیومی و پمپ باد دستی بزرگ و همچنین برچسب تعمیرات نیز در بسته بندی آن به عنوان مهمترین لوازم جانبی قرار داده شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن