آنچه درباره مبل شنی نمی دانید ممکن است شما را شوکه کند

به همین خاطر فروشگاه اینتکس تهران این امکان را فراهم آورده است تا به صورت اختصاصی بتوانید محصول مورد نظر خود

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به همین خاطر فروشگاه اینتکس تهران این امکان را فراهم آورده است تا به صورت اختصاصی بتوانید محصول مورد نظر خود را در سایز و جنس بدنه متنوع سفارش دهید. مبل شنی که به آن هپی چیر و بین بگ نیز می گویند، نوعی کاناپه یا مبل می باشد که بدنه آن به شکل کیسه یا توپ گرد با سایز بزرگ میباشد. این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی ساخته می شوند که از جمله آن ها می توان به مبل شنی کودک و نوجوان، مبل شنی بزرگسال و مبل شنی سایز بزرگ یا همان بین بگ های شرکتی اشاره داشت. مبل شنی یا بین بگ را از کجا تهیه کنیم؟ البته اگر مسئله فقط قدیمی شدن فیبرهای داخل مبل است خود شما به سادگی در منزل قادر خواهید بود با جایگزین کردن مواد نو مشکل را برطرف کنید. در این بین فروشگاه اینتکس سیتی به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاههای عرضه کننده بین بگ و مبلهای شنی افتخار دارد که طی سالها تجربه در امر فروش اینگونه مبلها، شما را چه به صورت حضوری و چه به شکل آنلاین در خرید این محصول بینظیر یاری کند. • فرمپذیری بیحد بین بگها سبب شده است تا همه ردههای سنی تجربهای شیرین از نشستن بر روی این مبلها داشته باشند. Post h as  been g en᠎erated  with t he help of GSA C᠎on te nt​ Gen er ator᠎ Demover si on​.

همچنین این مبلها برای استفاده همه ردههای سنی از بزرگسال، نوجوان و کودک به صورت تک نفره تا چند نفره مناسب هستند. خود مبل های شنی دو نفره نیز به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. مبل شنی طرح های بسیار زیادی دارند که برای استفاده در منزل و محل کار و ویلاهای شخصی جهت رفع خستگی و تماشای تلویزیون بهترین گزینه میباشند از نظر راحتی قابل مقایسه با هیچ مبل دیگری نیستند و وزن و حجم آنها بسیار کوچک و سبک هستند از مبل های شنی در کلوپ های ورزشی استفاده های بسیاری میشود که مناسب کودک و بزرگسالان میباشد از این گونه محصولات برای بازی های کامپیوتری نیز استفاده میشوند . مواد داخل این محصولات به ۳ دسته تقسیم می شود الیاف ، یونولیت گرانول و یا الیاف با یونولیت مخلوط میباشد و هر کدام از این موارد قیمت های مختلفی دارد اما بهترین حالت آن مدل الیافی می باشد که نیاز به شارژ کردن مجدد ندارد. قرار دادن مبلهای شنی در مقابل نور مستقیم خورشید و خیس کردن و خشک شدن مکررهای این محصول ممکن است باعث پوسیدگی و آسیب به آن شود. جهت تمیز کردن بین بگ یا مبل شنی نیز با در نظر گرفتن جنس رویه، آنها را بشویید و یا با دستمال نمدار روی مبل را پاک کنید.

بخش دوم مربوط به آستر مبل شنی است که جنس آن نیز از پارچه میباشد. باید بگوییم که مبل شنی همان صندلی های راحتی می باشند البته در اندازه های بزرگ تر که هیچ گونه چوبی در ساخت آن ها بکار نرفته است و ماده اصلی تشکیل دهنده آن ها یونولیت های خرد شده مخصوص به همراه روکش های پارچه ای یا چرمی می باشد. در ایران تولید مبل شنی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی رسمی شناخته می شود که خرید از آن می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. این مدلهای یونولیتی، مناسبترین مبل جهت تخلیه هیجانات و تحرک نوجوان شما خواهد بود. این محصول با 4 رنگ سفید، نسکافه ای، قرمز و مرجانی عرضه می شود که پیشنهاد می شود نسبت به رنگ های مبل ها و دکوراسیون خانه خود آن را انتخاب کنید. ابتدا باید به سراغ افرادی برویم که به طور کلی با این محصولات آشنایی ندارند و بهتر است آشنایی ابتدایی به آن ها بدهیم. در این شرایط لازم است که جهت تعمیر، آنها را به مراکز مربوطه ببرید تا اشکالات احتمالی را رفع نمایند. همانند هر وسیلهای، مبلهای شنی نیز شرایط استفاده و نگهداری خاص خود را دارند. و اما پارچه های چرمی نیز از نمونه پارچه های بسیار زیبا و شیک است که طرفداران زیادی را دارد .

مبل شنی نمونه بینظیری از انواع صندلیها است که راحتی فوقالعادهای برای فرد به ارمغان میآورد. این محصولات در نمونه های گرد، بیضی و همانند صندلی های پذیرایی ساخته می شوند و ظرفیت های یک، دو و حتی سه نفره را به خود می گیرند که انتخاب آن ها می تواند بستگی به سلیقه شخصی و همچنین کارایی که از آن ها انتظار دارید، داشته باشد. به گزارش ایسنا به نقل از اینتکس تهران، مبل شنی به طور کلی با توجه به قیمت های مقرون به صرفه ای که به نسبت مبل های تک نفره دارد برای استفاده های گوناگون مورد توجه قرار می گیرد و به همین خاطر از همان ابتدای ورود به بازار توانسته است حجم بالای فروش را به خود اختصاص دهد . همانطور که در بخش گذشته اشاره ای به جنس بدنه مبل های شنی داشتیم باید به صورت دقیق تر توضیح دهیم که این محصولات در داخل کشور نیز فناوری تولید دارند و توسط برند اینتکس تهران به فروش می رسد. این خاصیت باعث میشود که حسی از آرامش و ریلکسیشن در آنها ایجاد شود، همچنین این ویژگی از نظر طبی در حفظ سلامت فیزیکی افراد بزرگسال نیز بسیار موثر و مفید است.  Po st was c re​ated wi th GSA C᠎on tent Generator DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن