بازوبند بادی استخر و شنا اینتکس مدل ۵۹۶۴۰

بازیهای دور گروهی در روزهای چهارم، ششم و هشتم فروردین ۱۳۵۰ برگزار شد و تاج با کسب دو پیروزی برابر ارتش کره جن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بازیهای دور گروهی در روزهای چهارم، ششم و هشتم فروردین ۱۳۵۰ برگزار شد و تاج با کسب دو پیروزی برابر ارتش کره جنوبی و پراک فای مالزی و تساوی برابر العربی کویت صدرنشین گروه شد. این مسابقات از ۱۲ آذر ۱۳۵۰ آغاز شد و در ۵ فروردین ۱۳۵۱ به پایان رسید. ۵۷-۱۳۵۶ تعطیلی لیگ ایران و پایان حضور در جام تخت جمشید. در این دوره نیز همچون دورهٔ اول، ۱۲ تیم شرکت داشتند و تیمهای هما و سپاهان تیمهای تازهراهیافته به لیگ دسته اول فوتبال ایران بودند. داور در این مسابقه به یک بازیکن از هر تیم کارت قرمز نشان داد و دو تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه دادند. چند دقیقه پس از این گل، بازی به جنجال کشیده شد و بازیکنان پرسپولیس بار دیگر به نشانهٔ اعتراض به داور زمین بازی را ترک کردند. تاجیها در بازی نیمهنهایی بار دیگر به پلیس بغداد برخورد کردند و با پذیرش شکست ۰−۲ از راهیابی به دومین فینال آسیایی خود بازماندند. چهارمین دورهٔ مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا از ۱ فروردین ۱۳۵۰ در بانکوک آغاز شد و تیمها در گام نخست برای تعیین گروهبندی بازیها، یک دیدار مقدماتی برگزار کردند. Post was g en᠎er​ated  wi th G᠎SA᠎ Conte​nt Generator DEMO .

برگزاری بازیها تا تیر ۱۳۵۰ ادامه یافت و تاج رایکوف که همچنان در اوج قرار داشت، با ۱۰ برد، چهار تساوی، و بدون شکست، جام قهرمانی مسابقات باشگاههای تهران را نیز از آن خود کرد. بازوبندها یا به صورت کاملا بادشونده دورتا دور دست کودک را پوشش می دهند یا دارای دو وجه بادشونده و یک وجه بدون باد و ساده هستند که زیر بازوی کودک قرار می گیرد که در این صورت آزادی بیشتری برای حرکات دست ها در آب وجود دارد. تاج در فینال بازیها رودرروی پاس تهران قرار گرفت. دیدار هفته آخر تاج و عقاب حکم فینال را نیز داشت؛ چرا که تاج با ۲۵ و عقاب با ۲۴ امتیاز ردههای اول و دوم جدول را در اختیار داشتند و تاج در صورت تساوی یا برد و عقاب تنها در صورت برد میتوانستند قهرمان شوند. قهرمان لیگ تهران (چهارمین عنوان). قهرمان مسابقات قهرمانی ایران ۱۳۳۶ (تنها عنوان). This h᠎as  been g en᠎erated  wi th the help of GSA ​Co nten t Ge​nera tor ᠎DEMO!

با این تفاوت که طی دههٔ ۱۳۴۰ از تهران به جای تیم منتخب باشگاهها، قهرمان جام باشگاههای تهران به مسابقات قهرمانی کشور فرستاده میشد و باشگاههای تاج، دارایی و پاس در این دهه به نمایندگی از تهران راهی این مسابقات و موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند. تیم تاج با دو پیروزی ۳−۰ در برابر نمایندگان لبنان و مالزی به آسانی از گروه خود صعود کرد، در نیمه نهایی مدان اندونزی را از پیش رو برداشت و در بازی فینال به هاپوئل تلآویو قهرمان دورهٔ نخست مسابقات رسید. از تاج پیش افتاد. تاج در دقیقهٔ دوم این دیدار با پذیرش یک گل زودهنگام از حریف عقب افتاد. تاج در ۲۰ دقیقهٔ پایانی مسابقه به دلیل آسیبدیدگی یکی از بازیکنان پس از انجام هر سه تعویض، با ۹ نفر در برابر حریف ایستادگی کرد. بازی با پیروزی تاج همراه شد و گل قهرمانی تاج راحسن روشن وارد دروازه عقاب کرد. با آمدن رایکوف سیستم بازی تاج نیز دستخوش دگرگونی شد. سیستم رایج فوتبال ایران در آن هنگام ۴−۲−۴ (دو هافبک و چهار مهاجم) بود، اما رایکوف سیستم ۲−۴−۴ و ۳−۳−۴ را در تاج پایهریزی نمود. داناییفرد در مجموع توانست تاج را شش بار قهرمان جام باشگاههای تهران و چهار بار قهرمان جام حذفی تهران کند.

در ۱۷ تیرماه ۱۳۵۰، تاج با برتری سه بر صفر برابر قصر یخ که با دو گل جواد قراب و تک گل غلامحسین مظلومی به دست آمد، با ۳۴ گل زده و ۹ گل خورده قهرمان جام باشگاههای تهران شد. پس از پایان جام جهانی آندرانیک اسکندریان و ایرج داناییفرد در تیم منتخب جهان برگزیده شدند و در ۳۰ اوت ۱۹۷۸، دو ماه پس از پایان جام جهانی، در یک دیدار خیریه به نفع یونیسف برابر تیم نیویورک کاسموس در ورزشگاه جاینتس به میدان رفتند. بازی با همین گل رو به پایان بود اما غلام وفاخواه در دقیقه ۸۳ کار را به تساوی و وقت اضافه کشاند. تاج که در زمان آغاز این بازیها برای شرکت در جام میلز در هند به سر میبرد تنها یک بازی، در برابر برق، انجام داده بود. تیم تاج در مهرماه سال ۱۳۴۹ و در خلال بازیهای لیگ منطقهای، در مسابقات بینالمللی جام میلز هند نیز برای دومین سال پیاپی به قهرمانی رسید و نخستین فصل حضور رایکوف در تاج با کسب سه جام تبدیل به فصلی رؤیایی شد. فدراسیون فوتبال با صدور حکمی تیم تاج را ۳−۰ برنده معرفی کرد و آبیپوشان به دیدار پایانی راه یافتند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فروش بازوبند بادی شنا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن